Не духа на стъклото

Започната от Andreiand, 26 Ноември 2012 20:50:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Andreiand

Здр. Днеска сутринта влизам в колата и пускам да духа на стъклото защото беше замръзнало и от вътре много изпотено. Лошото беше че усетих че не духа на стъклото и много се изпотява. Какъв може да е проблема че не духа на стъклото и от какво се запотява стъклото. Филтъра на купето е сменен преди седмица че стария даже имаше дупка. Някой с подобни проблеми? мерси


Andreiand

никой ли няма отговор, че сутрин е мн трудно

G_o_c_e_v

Ако става въпрос за мк1  за да не духа на стъклото разглоби централния панел и виж когато завъртиш средната врътка, дали жилото се движи и съответно мисля че от ляво в краката на шофьора като погледнеш нагоре ще видиш зъбни колелца, виж дали се движат от средната врътка, щото може и да са за топло студено, не си спомням много добре. Но без да свалиш средния панел и не видиш какво е положението с жилото няма колко много да ти се помогне от далече.
Поздрави
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Andreiand

Да мк1 е. пластмасата където е часовника ли? и ако кажеш как се маха, че не знам.

whaaazp

Цитат на: G_o_c_e_v в 27 Ноември 2012 21:41:27
Ако става въпрос за мк1  за да не духа на стъклото разглоби централния панел и виж когато завъртиш средната врътка, дали жилото се движи и съответно мисля че от ляво в краката на шофьора като погледнеш нагоре ще видиш зъбни колелца, виж дали се движат от средната врътка, щото може и да са за топло студено, не си спомням много добре. Но без да свалиш средния панел и не видиш какво е положението с жилото няма колко много да ти се помогне от далече.
Поздрави

И да свали централния панел няма да му помогне много...

Първо виж дали се движат зъбните колела когато въртиш врътката. Едното е за топло/студено, другото е за насочването - ако не се движи може да се откачило/скъсало жилото и ще се наложи да свалиш и централния панел. ;)

G_o_c_e_v

Ако се стигне до сваляне, вадиш радиото и ще видиш 4 видийки. След като ги развиеш трябва да дръпнеш панела, не се щади, нищо друго не го задържа освен няколко щипки, които малко се срамуват и не щът да пуснат. Тогава може да се наложи да откачиш буксата на часовника и аварийните за да се отвори повече панела.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Andreiand

Днеска свалих пластмасата под волана и видях клапата, че като завъртя врътката за насочването не се мърда на никъде за разлика от тази на топлото/студеното. как да го оправя ?
тука се вижда това по горе
http://andreiand.snimka.bg/automobiles/focus.716260.29119911

G_o_c_e_v

По някакъв начин трябва да разбереш дали проблема ти е във врътката на таблото, това зъбно колело или жилото. Така от разстояние само можем да гадаем...
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

whaaazp

#8
Проблема ти, трябва да е във жилото или врътката.
Сваляш централния панел - държи се на 4 болта в ъглите на мястото за радио:

Най-вероятно ще се наложи да откачиш буксите на запалката/ внимавай да не я не окъсиш (аз 3 пъти сменях бушон  (shy) )/, на часовника и аварийните.

Откачаш жилото от врътката - малко трудно се откача:

Вътре е като макара на която са закачени жилата:


Като го откачиш и от двете страни /и откъм краката/ ще разбереш дали е скъсано:

При мен заради много напъване на врътката /беше залепнала едната клапа във кутията/ се беше откачило едното жило от макарата, дано и при теб да е само откачено.

Ето снимка на края на жилата откъм врътката на която се вижда как са закачени:


Ако е скъсано ще трябва да си намериш друго.  :(

Снимките съм ги взел от тема в англ. форум - ето Линк към цялата тема.  :-\

Аз не съм махал болта който държи накрайника към врътките, а директно откачих жилото.


п.с. Не знам колко разбираемо успях да напиша обяснението. - дано да ти е от полза ::)

Andreiand

здр. Ето това е проблема
http://andreiand.snimka.bg/automobiles/focus.716260.29144678
скъсано е жилото на врътката.

А това ли върти клапата за въздуха на тази снимка в червеното кръгче:
http://andreiand.snimka.bg/automobiles/focus.716260.29144679

защото при мен не иска да се мърда на ръка и от това ли да се е скъсало жилото



Andreiand


whaaazp

Цитат на: Andreiand в 02 Декември 2012 17:00:20
кое точно е клапата?


Клапите са 2. Едната е тази, другата е малко по-нагоре. :)

Andreiand

#12
При мене това на ръка не се мърда.

http://andreiand.snimka.bg/automobiles/focus.716260.29168419

клапа 1 не се мърда на ръка.
клапа 2 тя се мърда на ръка и се чува някакво хлопване.

Защо не се мърда клапа 1?

jonlord

Може ли да ползвам темата защото е близко до моя въпрос? Моя фокус е с автоматичен климатик (климатроник) при мен има ли жила?

whaaazp

Цитат на: Andreiand в 04 Декември 2012 21:29:48
При мене това на ръка не се мърда.

http://andreiand.snimka.bg/automobiles/focus.716260.29168419

клапа 1 не се мърда на ръка.
клапа 2 тя се мърда на ръка и се чува някакво хлопване.

Защо не се мърда клапа 1?

Това едва ли някой може да ти го каже.
Трябва спокойно да се върти на ръка. При мен се беше разпаднало/разтворило/ уплътнението на клапата и съответно залепваше в крайните положения.  Според мен препарата за почистване на вентилацията беше се събрал там и уплътнението беше заприличало на полиуретаново лепило. ::)


Цитат на: jonlord в 05 Декември 2012 15:34:32
Може ли да ползвам темата защото е близко до моя въпрос? Моя фокус е с автоматичен климатик (климатроник) при мен има ли жила?


Не



Andreiand

някой да може да помогне с тези клапи, че сега сам заклещил клапа 2 в положение да духа на стъклото но не мога да мръдна клапа 1.