По-голям flow rate или 2ри ред инжектори?

Започната от Pyrhel, 17 Септември 2012 00:29:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Тая вечер стана въпрос кой е по-добрият и ефективен вариант - канелка или 2 реда инжектори. Какви са положителните и отрицателните страни на 2та варианта? Има ли нещо по-особено в управлението на 2редовите изпълнения или първи инжектор от първи ред се връзва успоредно с първи инжектор от втори ред?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Danchev

На кое викаш канелка? ... това са се сиромашки варианти за стоково ЕКУ и ниско налягане, а при мотори на които не може да се пипа аванса (делко) до 0.5 максимум и то пак си зависи и от мотора и какви аванси има по таблиците ... някой и на толкова не носят.
Вторият ред дюзи се слагат долу веднага след първите и се връзват или успоредно или през суичове за налягане ... другият вариант са 2 големи дюзи (ако стоковите са 200cc да кажем 2х350 е добре) праснати горе на колектора през суичове.
How about a magic trick?

Pyrhel

Канелка = голяма дюза. Става въпрос за мотор, който вече не му стигат стоковите дюзи да се храни. Дали е по-добре да се ъпгейдват настоящите с дюзи, които хвърлят повече гориво (дори това да налага по-голямо налягане на горивото) или е по-добре втори ред по-малки. Приемаме, че управлението е с електроника, която може да бута аванса, делко няма.

А това с аванса какво значение има дали ще са 1 или 2 дюзи?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

#3
С делко имах предвид, че точно то може да бута аванса ... писах за наличието на надув, защото мисля че то те интересува :P
Масовата атмосферна електроника на Форд от годините, които ползваме не можеш да пипаш аванси ... не и без интервенции по нея. Съвсем отделен е момента, че атмосферната електроника не познава какво е това налягане и много трудно можеш да я накараш да го познава. Дори коси електрониката не може да се пипа без да е чипната.
За засилена атмосферка по-големи дюзи.
За заводка турбина с вдигнат надув по-големи дюзи.
Втори ред дюзи или допълнителни имат смисъл  само при турбо на атмосферка и сток ЕКУ ... като там бих избрал варианта с вторият ред но през суичове, защото успоредно преди надув ще я давиш в бензин.
How about a magic trick?

Pyrhel

Не исках да конкретизирам Форд/не-Форд, принципно ми беше мисълта - като цяло дали от допълнителни дюзи има полза, ако не се прави бюджетен тунинг и не се жалят пари за управлението.
Ясно, получих пре-задоволителен отговор. Благодаря (beer)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

#5
Вече има такова огромно разнообразие от дюзи и ниско и високо омни каквито кубици ти кефнат ... и истински канелки има по 2500cc и нагоре :D
При положение, че има лев за дюзи и електроника е абсолютно безмислено да дупчиш за втори ред, че втора рейка, още един регулатор, че му пускай бензини.
На МС двойката и на хубавите електроники можеш да си пишеш за всяка дюза поотделно кога и колко да пръцка, при МС1 дюзите се гласят на общо основание :D както са и повечето дърти ЕКУ-та.
Виж при азотните системи е друга бира ... имаме суха система, която има дюза само за азота, имаме и мокра която има дюза и за бензин. Втората е ако не искаме да пипаме по ЕКУ-то и се използва отделен контролер, като той може да бъде с вграден аванс процесор. Иначе можем да си качим само бензина на ЕКУ-то а азота да остане отделно, при хубавите електроники можем да качим и азота.
How about a magic trick?