Форд Сиера 2.0 DOHC турбо

Започната от Виктор Велев, 10 Септември 2012 22:32:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

cosworth team ruse

кое в цялата схема не е вярно с къси скорости и къс диференциал и ниско оборотен туч и такава скорост,5-та да не е хипер дългата скорост ?
FORD SIERRA POWER


Радко

Мда смесите са чук... с това 15,5:1 може и да отпере разход под 9 май май при нормално каране!?  но на дали ще разбереш някога а Викторе  ^-^  :D А ти си искаш да си с пъхащите полуоски така ли?

S.Stoyanov

Сега как е температурата на охлаждането?

Виктор Велев

#153
Ско

viksata

Цитат на: cosworth team ruse в 29 Август 2013 00:03:39
кое в цялата схема не е вярно с къси скорости и къс диференциал и ниско оборотен туч и такава скорост,5-та да не е хипер дългата скорост ?

Бавно оборотен ...колко да е бавно оборотен :D. изключвача на Адаша е на 6300 оборота. На моя е на 5500 -600  >:(


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

cosworth team ruse

и при мене е като на виксата 5500-600 затова казвам че е нискооборотен :D
FORD SIERRA POWER

opex

Каква е електрониката?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

К.Методиев

ГИ фобос е електрониката доколкото си спомням като виждах колата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

cosworth team ruse

My Link сякаш еднакво набират и двете
FORD SIERRA POWER

ffmk1l

Тия дни тука нещо сме на тема чистота. (rofl)




Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


Виктор Велев

#160
Малк

viksata

На калдъръма на Венко, какви фотосесий стават  (rofl) 


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

ilko


Виктор Велев

#163
От д

К.Методиев

Честита да ти е, онзи ден като те видях и си викам от далече това на Виктор мондеото ли е, а то ти си бил на пазар, кофти че се е предала по пътя.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Bobi

Честито, Викторе! Бабата изглежда доста добре за годините си.

niki dimitrov

да ти е честита, да си я караш със здраве и само с вратите  ^-^

Виктор Велев

#167
Малко

Bobi


Иван Вълков

Еййй чухте ли и гласа???? Иначе страшни сте. Викторе направи едно сравнение спрямо 2.9 - ката.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Виктор Велев

Остава да направим изпускателя за турбото и да го монтираме след това почвам с разработката че вътре абсолютно всичко е ново и трябва да мина поне 1000 км. да го поразработя после сменям маслото и тогава чак ще има сравнения  ^-^

cosworth team ruse

2.9 с голямо турбо нямаше ли да извади повече коне?
FORD SIERRA POWER

Радко

Браво бая сте напреднали :) Супер  ^-^ Успешно завършване :)

Виктор Велев

Дaни aко беше прочел всичко нямaше дa ми зaдaвaш този въпрос!
Естествено че 2.9 кaтa щеше дa имa повече силa с турбото но не беше в състояние дa се кaрa нормaлно aпък кaкво дa говорим с турбо !

michael_cool

Евала за бързината ... браво за освежения кош  ;D друго си е като отвориш капака и да свети . С нетърпение чакам да я разработиш и да видя останалата част от съчинението , тогава ще ти задам 1001 въпроса да не развалям изненадата сега  ;D ... Сега като видях буталата се сетих , че ме беше питал за тях , един колега ги е продавал и каза , че за цената си са много добри ... доста гуми ще съсипят  :D
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

viksata

 Бях ти обещал какво съм чел за напасването, аз лично не съм го правил така, но като говорихме за маслото наистина не слагай синтетика....

Това припасване трябва да стане още от първото запалване, когато двигателя е вече загрял.
Тръгва се да се кара до към 3000об като се правят бързи ускорения с около средна газ и
последващо връщане на газта за да работи двигателя и като моторна спирачка.
След 100-тина км се кара по същия начин, но до 4000об, след още 100-тина км се кара до 5000об,
и така към 600-800км се подпуква на такива краткотрайни ускорения с почти пълна газ.
След това се сипва синтетичното масло с което може да се настъпи вече на 100% газ.
Задължително раработката се прави със качествено минерално масло, понеже е с най-ниски защитни свойства на филма.
Ако разработваме със полусинтетично или синтетично, просто няма начин да се получи някакво припасване изобщо.
Начина на работа на сегментите е такъв, че те уплътняват много малко от механичната си сила на еластичност,
още повече ако пък са рейсинг с намалена дебелина с намалена сила на триене.
Сегмента уплътнява чрез притискането му към цилиндъра от налягането на изгарящите в момента газове в горивната камера.
Така че ако се кара много нежно, няма достатъчно високо налягане което да притиска достатъчно силно сегмента към цилиндъра и
да го припасне чрез получилото се триене.
При леко разработващо каране в най-лошия случай се получава контактуване на сегмента по цилиндъра само на 3 петна.
И лошото е че хонинга в тези контактуващи зони е вече глазиран и е невъзможно да се получи механично триене
за по-нататъшно пълно припасване.


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Виктор Велев

#176
Пр

ffmk1l

Радва окото, айде че другата седмица сняг ще вали. :D
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

vladi tanev

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Nakataaaa

Цитат на: vladi tanev в 25 Ноември 2013 17:50:00
http://www.youtube.com/watch?v=g0RHaM-e71Y#



Музика за ушите !!!  8) Поздравления и нали знаеш че лошата двувалка не върви в права посока .....  :D