Какво значи модификация Джия при фордовете?

Започната от didibs, 12 Август 2012 14:36:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

didibs

Здравейте, колеги! Преди 3 дни си купих Форд Фиеста 1,3i джия 2003г. До сега съм имала 2 форда и двата бяха Ескорт. Много съм доволна от марката Форд, затова отново си купих такава. Може ли някой да ми каже, какво значи разновидността Джия. Търсих в интернет, но не можах да намеря. Благодаря предварително! 


ForeverFord

Джия е нивото на оборудване в една кола,мисля че е Титаниум е най-високото след това е Джия.
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

amplified

Тук таме някое детайлче отвън може да има и най-различимата характеристинка на Джията е имитацията на дърво

Alexander

Джиа и Титаниум са най-високите нива на оборудване на Форд, като са на ЕДНО ниво! Разликата е, че Джиа се води по-комфортната модификация а Титаниум по-спортната. При Фокус примерно на Джиа имаш 4-лъчев волан и автопилот а на Титаниум имаш 3-лъчев и нямаш автопилот. Както каза и колегат на Джиа апликацията на интериора е дървена а на Титаниум е черна или някаква по-неутрална шарка! И други такива дребни разлики.  ;)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Alexi

при по новите Фордове е както адаша го е описал .. за по старичките мисля че няма Титаниум и Ghia е най високото ниво на оборудване

Pyrhel

Да, на по-старите няма Титаниум... Иначе най-високите са с X накрая - Titanium X и Ghia X.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Значи е време да видим снимки на колата :P O:-)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

mitakinen

Carrozzeria Ghia SpA  е създадена 1915 в Торино   е една от най-известните италиански автомобилни дизайнерски и каросерийни фирми, установени от Giacinto Ghia и Gariglio, в Carrozzeria Ghia & Gariglio в Торино. Между двете световни войни, Ghia проектирани специални купета за Alfa Romeo , Fiat и Lancia като едно от най-известните е Fiat 508 Balilla спортно купе (1933).  Заводът е възстановен на Via Tomassi Grossi, след като е бил разрушен през въздушно нападение по време на Втората световна война (1943).  След смъртта на Ghia (1944), компанията е продадена на на Марио Boano и Джорджо Алберти .  Ghia-Aigle дъщерно дружество е учредено в Aigle , Швейцария (1948).  Под ръководството на Луиджи Segre , десетилетието между 1953 и 1963 година много чуждестранни фирми ползват  Ghia дизайн, като например Ford ( Lincoln Futura концептуален автомобил ), Volkswagen ( Karmann Ghia ) и Волво ( Volvo P1800 ).  Chrysler и неговия дизайнер Върджил Екснер става близък партньор в продължение на 15 години, в резултат се появяват осемнадесет  модела на Chrysler Ghia Specials (1951-53), K-310, Chrysler Norseman , Краун Империал лимузина ( if/ijlekfij kd Джаки Кенеди , Нелсън Рокфелер и други, известни личности), и др.  Има дори няколко Ghia модела на Ферари .  Ghia също участва в просъществувалата за кратко Dual-Ghia предприятие.  Производство от Ghia винаги е била в много малък брой, като продуктите на компанията още по-голяма ексклузивност от тези на останалите италиански производители на каросерии.
През 1953 г. Boano заминава за Fiat, фабриката се премества в Via Agostino да Монтефелтро и Луиджи Segre пое.  Ghia след това, купи Пиетро Frua , назначаване Frua като ръководител на Ghia Design (1957-60), проектиране на Floride Renault .  След смъртта на Segres (1963), Ghia е продаден на Ramfis Трухильо (1966), който се продава на De Tomaso Алехандро (1967), собственик на съперник дизайнерската къща, който пое, но имаха трудности в управлението на Ghia. През 1970 г. той продава акциите си на компанията Форд Мотор .  През този преходен период, Ghia има частично участие в De Tomaso Pantera , висока производителност, средноразположен двигател автомобил с 351 куб.м (5,750 вв) OHV Ford V8 .
От 1973 г., името  Ghia става в началото на Ford определено  ниво в общото моделната гама.  Тази тенденция започна в Европа ( Гранада , Капри , Кортина , Escort , Fiesta , а по-късно Сиера , Орион , Скорпион , Mondeo , Фокус всички Ghia нива на оборудване) и бразилския Ford Del Rey , но скоро се разпространи по целия свят, особено за САЩ, Южна Америка и Австралия пазари.
В британския пазар, обаче, практиката на използване на името на Ghia в това си качество е окончателно премахнато през 2010 г..  Името "Titanium" заменя Ghia като флагман в модификациите.   Към 2012 г.  Ghia студия произвеждат много различни концептуални автомобили под знамето на Ford. 
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

didibs

Благодаря на всички, които отговориха. Утре ако успея ще снимам колата. ;D

Bobi

За да не пусна нова тема, направо ще питам тук.

Има ли нещо като сайт, каталог или подобно, показващ какво включват различните нива на оборудване при Фокус ? Питам, защото ми е странно да разглеждам 4-5 Фокуса - всичките Титаниум, а всеки един от тях има различни екстри.


Pyrhel

Лошото е, че ghia с ghia или титаниум с титаниум не могат да се сравняват. Най-малкото в различните държави, нещата, които се включват в едно оборудване са различни. Ако моята беше Титаниум Х не от България, а от UK, задължително щеше да има 18" джанти и ESP в пакета. :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

 А каква е разликата между Tитаниум Х (с 2.2 TDCi) и ST-TDCi  за Англия?

Pyrhel

Изпуснах, че в английския titanium x, освен ESP и 18" джанти, има още предна хром лайсна на решетката долу, задна хром лайсна при лампите за номера, блутут хендсфрии :)

Иначе СТ-то има: бодикит, заден спойлер фабрично (като моя, който сложих), волан и топка за скоростния лост с ST значки, седалки с кожа и алкантара (като моите), ел. сгъваеми огледала, сензори за дъжд и светлина, измиване на фаровете (дори и без ксенон) и комбитата имат саморегулуращо се окачване отзад.

ПС: не знаех, че в титаниум х по каталог нямат сензори за дъжд и светлина и кожа/алкантара ???
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

petermitkov

Оффтопик: За българския пазар се гони максимално ниска цена на колата и затова само тука може да си купи Мондео с механични задни стъкла, без капак на акумулатора и др. такива. т.е. икономисва се всяка стотинка.
sapienti sat

hotblooded

 За тука видях и Мондео след фейслифта без фарове за мъгла.....  От вкарваните от чужбина няма без. Май само в България климатроника е бил екстра, до фейслифта.

Alexi

има такъв каталог и за мондео и за фокус ,дали не беше и качен тука някъде .. но в общи линии клиента може да си поръча Гия и после да поореже/добави някои екстри ( при мене за щастие е добавял ) и пак си е Гия .. но наистина в различните държави пакетите ( и цените ) се различават като за БГ по принцип са поорязани ( но и колите са по евтини ) .. мондео мк3 фейс има без халогени ,амбиенте нямат дори и за чужбина ... друг е въпроса ,че там никой не си купува такава кола базов модел

Pyrhel

Да, има го каталога качен. Иначе в UK масово се карат LX-и (това до колкото гледам е еквивалента на амбиенте-то) с 1.8 бензинчета на газ.

Цитат на: petermitkov в 17 Септември 2012 10:55:26
икономисва се всяка стотинка.
буквално...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

P.Kostadinov

Това,което съм забелязал при Мондео МК1 че Джия в сравнение с моето Мондео примерно-разликата е единствено "махагоновото табло",че до колко е махагоново незнам или по скоро имитация на дърво.Ужким при мен на задните врати няма надпис Джия,но имам ел.регулиране на седалките,ел.фарове,ел.огледала,ел.стъкла,подгряване на ПРЕДЕНО стъкло,чупещ волан и тн...
Карай толкова бързо,колкото бързо би могъл да спреш !