Какво може и какво не може на RS2000?

Започната от Jamari0, 10 Юли 2012 15:09:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Jamari0

Привет ФОРДАДЖИЙ  ;D От скоро съм горд собственик на Ескорт RS2000 4x4 http://fordbg.com/forum/index.php?topic=1778.0

По същество.. от къде да започна с подсилването на сърцето?? :) Мислех си като за начало от интейк-а да започна, но за този мотор не съм много запознат от къде трябва да търся части, евентуално да си поръчам, препоръчителни сайтове за части??

Всяка тънкост ще ми е от полза колеги  O:-)


Pyrhel

Според мен преди да се почне с мислене върху конкретни модификации трябва да се решат няколко неща преди това:
НАЙ-важното - какъв бюджет и време можеш да отделиш, както дали имаш помещение, в което да го разтвориш и друга кола за каране през това време :)

С този мотор ли ще оставаш? С разкарване на екологиите, декат, панелен к&н, изпускателна с-ма и чип казват, че могат да се постигнат 10-15 кончета отгоре. Популярен мод е с дъно от 2.3. За всичко от тия 10 коня отгоре си е бръкване в джоба - следва оправяне на главата, валове. За коне отгоре идват и дроселите. Историята познава и не малко случаи с 230-коньови атмосферни RS2000-та, но на много висока цена. Доста съм ровил за тоя мотор, имах разни размисли и страсти преди да скоча на RWD тотално :D

Хубав източник с ентусиасти е http://rs2000-16v.com. Като че ли ако бях на твое място бих продал мотора и боцнал друг, но с турбо. Виж таблицата с теглото на моторите. (beer)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Jamari0

Като за начало ми се искаше полека да процедирам с нещата. За сега смятам да почна първо с тънкостите като например това: http://www.ebay.co.uk/itm/Exhaust-Manifold-Heat-Wrap-Tape-5X-Stainless-Steel-Ties-Ford-Escort-mk1-mk7-/130653535840?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6b8ebe60

Общо взето смятам бавно да процедирам с нещата.... все пак всичко опира до финанси.. но нямам друга кола, а и не ми пречи като постоя без нея :) Все пак трябва малко и краката да раздвижим  ;D

Pyrhel

Не разбрах дали ще оставаш с този мотор или смяташ да подготвяш друг. Може би трябва да се зададе друг въпрос - към каква мощност се целиш?
Ако оставаш с този мотор, най-добре започни с изтърбушване на еко-глупостите, според мен. :) Всъщност, дай една снимка на изпускателните колектори, някой може да го е свършил преди теб това :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Jamari0

Еко-филмите са на колекторите  ;) За сега смятам с този мотор да я карам! Евентуално ако се махнат Еко-историите от колекторите, дали няма компа да се шашне и да започне да прави каквото си поиска?

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Jamari0

А след като ги извърша тези процедури дали да не увия колекторите с термолентата??  :-X

vladi tanev

#7
Здравей аз съм със такъв мотор на колата но за сметка на ескорта съм доста повече килограми тоест само 1580 и съм очарован от вървежа и си представям как е на ескорта,така моя съвет е да не се занимаваш със излишни главоболия по електрониката ще береш големи ядове,това което съм направил аз е,премахнах шибания ЕГР но направо от колекторите изрязах тръбичките и затапих дупките,следващото е увих със термолента,понеже е на скорпио мотора и е със задно нямаше как да сложа оригиналния смукател и си взех друг от скорпио 2,0 136 коня той е със vis система тоест два дросела по фи-46 които всеки от тях храни по два цилиндъра и има преграда между тях аз изрязах тази преграда и стана дросел със общо фи 92 резултата е малко по муден във ниските но пък във високите нямам думи как се изтрелва този голям кораб,другото което можеш да направиш е да свалиш смукателния колектор и да рашириш смукателните портове на главата но само разширяване спрямо смукателните тръби абсолютно се забранява цялостно портване,можеш да си намериш по голям дросел и да си преправиш твоя смукател и да го сложиш,и накрая едно по добро филтърче и ще си много доволен и имай в предвит че от 4x4 доста малей колата.Ако нещо не ти е ясно питай ще помагам.
ето и как се справя кораба майка  :D
http://vimeo.com/39779234
http://vimeo.com/39779100
и се пусках и със едни 318 ис и вървим заедно
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

naskoto__

Доколкото знам,колегата отскоро има колата,съвета ми е,не пипай нищо по самия мотор,докато не си разучил и прочел всичко,което им за него като информация.Махането на еко тръбите няма да има осезаем ефект,АКО има катализатор,той се маха задължително.Аз съм само с крайно гърне,без еко глупостите,K&N филтър,скоро ще слагам голям дросел.Общо взето това са най-достъпните варианти.
Пък ако има пари,валове,електроника,дросели...

silver_lcs

не си заслужава да вкарваш пари в този мотор...аз преди имах рс и бях разпитвал каде ли не и кой ли не,всеки ме отказваше...единствения ти вариант е да го турбинираш но и на малко налягане да караш ще почне да троши скорости ,мотор и т.н...карай си я така и си прави дребни модове като филтри,генерации,дросели,олекотяване и т.н...ще ти излезне толкова пари колкото да си вземеш един косуорт...частите са скъпи а  и тук в бг няма много тунинг шукарийки за тоя мотор  което означава да поръчваш отвън което ще ти излезне адски скъпо и накрая ще си вкарал голяма 4-цифрена сума и 15-20 коня за които няма да видиш голяма разлика.....има в София на няколко места правят валове,челосват и т.н...но дали си струва ??ти преценяваш дали ти се дават пари...
ПС:кеф цена няма,ако ти се занимава се впускай в филма...


ilko

Здравей! Този двигател наистина не е хубаво да се пипа, освен ако не си наясно какво точно може да се подобри и дали ще си ЗАСЛУЖАВА. Започва се с дребни неща като изброените - филтър, махането на 'чурките' в изп. колектор и катализаторът, гърненцата всеки си решава- аз за разлика от Наско карам само със средно гърне. Шумът е поносим, ако не пътуваш много с колата.
Като цяло най-важно е ходовата част да си я поддържаш, готини джанти, ниски пружини и това е.

Jamari0

Благодаря на отзовалите се.... съжелявама че чак сега отговарям, но имах доста главоболия покрай колата..
Та знаете ли от къде мога да намеря спортни кабелии хубави свещи? Нещо ми се върти в главата да разширя дросела?? Бях чел в английския сайт на РС2000 че ескортчетата имали проблем с дишането и то основно заради дросела.. дали да не го пилна в границите на нормалното и да го полирам или ще се забози работата сериозно?? Още ми е пълен "Х" този мотор и се допитвам до хора имали опит с него!

Alexi

според мен му набий едни нови сегменти ( щото няма как да са ок след толкова години ) гумички гарнитурки припасване на клапани да си върне силата която е имал като нов и си го карай с кеф ..

Jamari0

Цитат на: Alexi в 08 Октомври 2012 10:31:23
според мен му набий едни нови сегменти ( щото няма как да са ок след толкова години ) гумички гарнитурки припасване на клапани да си върне силата която е имал като нов и си го карай с кеф ..

Alexi точно в това са ми главоболията.. общо взето всичко ще се сменя по двигателя с изключение на блока и буталата (разбира се говорим за нови оригинални части!) С 2 думи основен ремонт  ;)

Не вярвам никой да не е чувал или виждал такива кабели за свещи + хубави свещи (дочух наскоро за някакви свещи "безполюсни" който едва ли не ги искараха най-хубавите с най-богата искра!) Колекторите съм ги съборил и ще се маха екологията!! Дали да не увия колектора в термолента да не отдава толкова топлина, че ще слагам и конус и ми се иска колкото се може повечко студено да му влиза!