Mondeo Mk3 - почистване на EGR клапана

Започната от Alexi, 23 Септември 2011 19:27:48

« назад - напред »

0 Потребители и 6 гости преглеждат тази тема.

Ozzie

Аз пък продължавам да търся причинно- следствената връзка между ЕГР-а и управлението на променливата геометрия на турбокомпресора при моя двигател....
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


emilio142

Явно химията за девети клас е по-развита от проведените опити с двг в съвремени условия.Не зная какво и как се опитваш но извода е ,че при двигатели,като нашите  на апо 100+ 000 км.въобще е чудно още как въобще  и дали биха могли да преминат през истинскимтест за въглроден оксид,азотни оксиди , дисперсни частици и р.гадории ,като големината на едното спрямо др.е пропорционална т.е.ако намалим твърдите частици,увеличаваме въглеродния и обратно , за това се борят да постигнат някаква златна среда ,а от тук и допуски на отделяните вредни, а аз не зная до сега двг да отделя хубави неща от кюнеца си!

hotblooded

 Изгарянето на горивото в цилиндрите е химична реакция.  Скоростта на образуване на продуктите на една химична реакция е право  пропорционална на скоростта на тяхното отвеждане от зоната на реакцията. Или в случая - присъствието на азотни окиси в зоната на горене намалява  образуването нови такива.
Няма двг отделящ полезни неща,  но има двигатели отделящи различни количества вредни вещества при едно и също количество извършена работа.
Нашите двигатели минават истински тестове в белите държави, минават ги и на 200 и на 300000 км.   

kurti kurtev

  Здравей ! били ме ориентирал къде се намира този сензор на педала на газта? благодаря предварително!