На моменти не спира добре...

Започната от G_o_c_e_v, 02 Юни 2012 11:27:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

G_o_c_e_v

Ето каква е работата,
не го прави винаги, но миналата седмица в големите дъждове ми се наложи да ходя до Русе. Аз като карам, почти не употребявам спирачка, от далече си преценявам разстоянието зад някой автомобил и си намалявам или го изпреварвам, та спирачката я ползвам много рядко И като ми се наложи, педала е твърд, А колата не намалява рязко. Напомпвам го и се оправя. Не го прави винаги но е неприятно...

Дали може да е нещо по вакум помпата или сервото? Проблема с тресенето на волана няма да го споменавам и той е на моменти ( дисковете са сменени преди 40 хил с накладките) също така на моменти има и гадно свирене като спирам.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


lazarkk

За твърдия педал неможе да има връзка с дисковете и накладките. По скоро ще да е помпа нещо. Иначе е малко вероятно щом казваш в дъждовете, като ползваш рядко спирачкете данеби да ти се мокрят дисковете? Защото тогава обикновенно трябва да понапомпаш няколко пъти зада може да изсъхнат и започват да хващат нормално.

hotblooded

Цитат на: G_o_c_e_v в 02 Юни 2012 11:27:10
Ето каква е работата,
не го прави винаги, но миналата седмица в големите дъждове ми се наложи да ходя до Русе. Аз като карам, почти не употребявам спирачка, от далече си преценявам разстоянието зад някой автомобил и си намалявам или го изпреварвам, та спирачката я ползвам много рядко И като ми се наложи, педала е твърд, А колата не намалява рязко. Напомпвам го и се оправя. Не го прави винаги но е неприятно...

Дали може да е нещо по вакум помпата или сервото? Проблема с тресенето на волана няма да го споменавам и той е на моменти ( дисковете са сменени преди 40 хил с накладките) също така на моменти има и гадно свирене като спирам.
По скоро си "опекал" накладките. свали ги, удари им една шкурка (едра) и пак ги сложи. Усещал ли си АБСа да ти рита педала на сух път при не силно натискане на спирачки?

lazarkk

Няма логика да са опечени, защото тогава колкото и да припомва все няма да спира.

hotblooded

 Прав си! Друг вариант е да е останал без вакуумния усилвател... тогава педала е твърд и се спира слабо защото вакуума непомага. - като натисне педала на спирчките да се ослушва за съскане.

lazarkk

Цитат на: hotblooded в 02 Юни 2012 14:28:29
Прав си! Друг вариант е да е останал без вакуумния усилвател... тогава педала е твърд и се спира слабо защото вакуума непомага. - като натисне педала на спирчките да се ослушва за съскане.

Възможно, но пък това, че при напомпване се оправя е най- странното.

PcMan

От наводнилите се дискове е ! Само в голям дъжд го прави при събрали се редица съответни фактори ! колкото и да е невероятно (да, винаги леко търкат накладките в диска, но става въпрос за голям дъжд, дълго време, голяма скорост). Случвало ми се е същото, само един път. В голям дъжд на Хемус на влизане в София на 1-вия светофар твърд педал и въобще не спира колата, леко се стряскаш защото още караш с 80. Когато няма движение става това, в случая вечерно пътуване в голям дъжд. Друг път в големи дъждове няма проблеми, адски рядко се случва, при мен един път. Дори влязох малко в кръстовището на червено, тъй като след припомпването и оправянето не исках да спирам рязко. Пак казвам, трябва да е голям дъжд и доста километри да не си ползвал спирачките, което също като теб го практикувам, добрия шофьор има и добър усет какво и как да стане на пътя.
(fri)

G_o_c_e_v

Преди малко и взех акъла на колата... 3-4 рязки спирания и сега педала се гали и спира. М/у временно изтърбуших тръби мръби по мотора или по точно извадих тръбата, която излиза от капака на главата и дето влиза в тръбата преди турбото, сега е с маркуч до долу под колата за да проверя една теория (много ми омазнява под колера, а маслото не намалява от смяна до смяна) или иначе казано искам да видя дали картерните газове, които се тъпчат през тази тръба не ми пълнят турбо пътищата с масло, за да съм сигурен дали е от турбината. Тя се върти лееЕкинко стегнато, няма хлопания . Докато се ровех забелязах че и тръбата, която доставя масло на турбото е омазнена, притегнах я, пък да видим.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Marlboro

Щом се оправя от припомпване, пробвай да не би да са гумичките на спирачния цилиндър. Задръж на едно място спирачката с равномерен натиск и виж дали няма да продължи да ти потъва бавно крака. Не става веднага, но за около минута най-много трябва да тръгне да сляга, ако губи налягане.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

G_o_c_e_v

Така, развитие по темата...
Днес ходих до АЛ&КО в Шумен за да ми сменят спирачната течност на колата, която от 4 години е в мене и преди това не се знае от кога не е сменяна. Момчето първо ми замери спирачната течност с някакво апаратче разграфено от 290 до 150 и показва на колко градуса ще заври течността, на мен ми отчете 150 и каза "От 190 на долу се препоръчва смяна". Закачи на казанчето уреда и наду до 2 бара налягане системата, след което почна едно по едно всяко колело да му развива "Ци*ката" (Аз така му викам :)) ) и течността тръгва да изтича, като през казанчето се вкарва нова, като тръгна моята течност се учуди и каза, че досега не е виждал толкова черна течност, викам му "честито, сега видя", изреди 4-те колела, като задно дясно беше най черно, а двете предните бяха по добре на цвят от задните. Процедурата продължи около 30 минути и ми струваше 41лв заедно с течността, която е на "Тексако". Разлика определено има не е фрапантна, но в по интензивен диапазон на каране трябва да спира по добре.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!