форд транзит 2000 кубика 2002 г.Не пали

Започната от георги василев, 01 Декември 2024 17:00:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

георги василев

Здравейте колеги.Имам проблем с форд транзит 2002 година 2000 кубика 100 коня.Преди няколко дни просто една сутрин отказа да запали,без никакви предварителни индикации за това.какво ли не го правих...дърпахме го поне километър...горивния филтър му смених и обезвъздуших добре.отвих след това тръбичката на дюзата и видях че стига нафта до дюзите.след това му смених и датчика на коляновия вал и пак нищо.забравих да кажа че и спрей за запалване пръскахме...нищо.За съжаление не може да му се направи диагностика тъй като няма връзка с компютъра не знам защо...но лампичката на имобилайзера свети и загасва при подаване на контакт...както би трябвало.има ли друго което мога да направя преди да сваля гнп-то?


Ozzie

Ако диагностиката не може да се свърже с ECU-то на автомобила, то или диагностиката е скапана (т.е. е някаква универсална и не може да се разчита на нея като цяло) или ECU-то е умряло.

Като препоръки за диагностика - оригинална от Форд, т.е. Мото Пфое или FORSCan със съответния адаптер.

Да сменяш части на сляпо е като да наливаш вода в каца без дъно.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Цитат на: георги василев в 01 Декември 2024 17:00:44...дърпахме го поне километър...

Това защо го правихте - не върти стартерът ли?
 

nogopechen

На такъв Дизел като пръскате спрей в колектора и въртите стартера, трябва да запали само на спрей. С равномерно пръскане трябва да работи, колкото да се разбере има ли копресия. Напишете по-подробно. Иначе една проверка на акумулатори, клеми, бушони, релета, контактен ключ, кабели и други заподозрени, няма да е излишна.

Pyrhel

Цитат на: георги василев в 01 Декември 2024 17:00:44спрей за запалване пръскахме...нищо
Ей това е най-притеснителното. Както трябва ли пръскахте - с плътна струя, докато се върти на стартер?

Въпреки, че е от съвременните дизели с директно впръскване (да не ровя, това TDDI или TDCI е - т.е. комън рейл или от помпата има тръбички към инжекторите директно?), както казаха и преди мен - на спрей трябва да запали и работи, дори и да има проблем с помпата.

Ако не бъркам мотора, би трябвало да е с верига, която е с маслен обтегач. Ако не пали и работи на спрей, преди помпи и всякакви дргуги хамалогии, бих погледнал дали не е прескочил ангренажът.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivchotr

И на мен ми хрумна за ангренажа, поради което дърпането изобщо не е била добра идея. Ама все пак е добре човекът да каже стартерът върти ли изобщо и, ако да - има ли странни шумове и т.н.