Не пали Ford fiesta 1,6 tdci 2006

Започната от Bobo17, 08 Ноември 2024 10:05:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivchotr

Може да има връзка, ако е брулил с водоструйката под купето и под двигателя. Ама той нищо не каза по въпроса ::)

Колега Бобо17, прегледа ли Ръководството от линка дето ти пуснах по-горе? Ако има верига дадена на късо, бушонът ѝ ще е изгорял. Бушон може да е изгорял и без да има верига на късо, де. Ако всички предпазители са здрави, започваш да търсиш прекъснат кабел. Не е задължително същият да е видимо скъсан или срязан. Имай предвид, че се намират кабели на невероятни места. На печката два - три пъти кърпихме кабела на АБС-а, който е заврян под филтърната кутия.

П.П.

В Мрежата се намират и клипчета по твоя въпрос. Примерно можеш да изгледаш това до самия край:


И не е нужно да викаш. Ясно е, че си изнервен, ама нали се сещаш, че никой тук не е виновен с нищо за проблема ти.


Bobo17

Под купето не съм брулил отпред в решетката под брпнята. Днес дойде екип двама майстори които казват че проблема е или в ключа или чипа на който е зад ключалката.Компютъра не разпознава и двата ключа. Доста си играха вкараваха кодове и нищо нз вече кво да кажа. Изгледах това клипче и доста подобни на тези пробвах всичко което ми казвате и резултат нулев.

ivchotr

А всъщност запомни ли каква точно грешка е записала за имобилайзера?

Bobo17


Bobo17

Момчета доста коли минаха през мен но до с такова нещо не се бях зблъсквал. Дано скоро се реши проблеми

ivchotr

В краен случай най-много да се смени имобилайзерът. Ама това трябва да стане при специалист. Ако въобще е възможно за твоя модел, де.

Обаче ми се струва, че проблемът може да е все пак между ключа и имобилайзера. Заради смяната на скапалия се акумулатор.

Както и да е. Ще чакаме кода на записаната грешка. А пък ти можеш да пробваш пак с обучението на ключа. На мен ми се получи след няколо опита.

Bobo17

Компютъра не разпознава ключовете, свалиха компа ще правят нов чип и ще убичат ключа по чипа

ivchotr

Пиши после какво е станало в крайна сметка.

Bobo17

Ти какво мислиш ще запали ли след тази интервенция. Обади се ако можеш 0878624405

Bobo17

Това са грешките


ivchotr

Имайки предвид записаната грешка В1601, която на снимката е маркирана в синьо, продължавам да мисля, че проблемът е в загуба на настройките на ключа. И съответно колата би трябвало да запали, когато ключът се програмира отново.
Впрочем, от толкова писане не стана ясно дали имаш друг ключ. Ако имаш такъв, пробвал ли си да запалиш с него?

Освен това е нормално компът да не разпознае ключа, който е с бъгнати настройки. Ти писа, че си пробвал да го обучиш, но не си успял. Аз, както писах по-горе, успях да го обуча след няколко опита. Освен това не стана ясно дали си ползвал указания конкретно за твоя модел за обучение на ключа или ползва тези, които пуснах аз. Защото моите може да не са баш като за твоя модел.

Ама както е тръгнало, тези дето ти оправят колата, може и да свършат работа. Та затова помолих да пишеш какво е станало в крайна сметка.

Bobo17

Има втори ключ но е клониран по оригиналния и за това и с него колата не пали. Опитахме с кодовете и твоя метод нямаше резултат

ivchotr

Там е много важно да ги следваш точно. Малко да изтървеш времето за завъртанията на ключа и не се случва нищо. Ама ти така или иначе вече си стъпил на една пътека, извърви я докрай, пък то ще си покаже. Ако не стане нищо, ще трябва да сменяш компа и имобилайзера в комплект. Със съответния им ключ, естествено.

П.П.
Не ти звъня, защото в последно време ме налегнаха задачи и пиша когато откача малко време. А и надали ще мога да ти кажа нещо повече по телефона.

Bobo17

С новите чипове отново колата не пали майсторите се отказват. И вече нз какво да правя

ivchotr

Единият вариант е да ги смениш. Майсторите. Пробвай все пак да обучиш ключа, макар че с тези интервенции не знам дали ще е възможно. Щом и те не са го обучили успешно.

Звънни и на 0899880378, търси Краси, и го помоли да те насочи към читав майстор на компютри и имобилайзери в Пловдив.

nogopechen

Още о самото начало беше очевидно, че дефекта по вериката след ключа. Не е логично два чипа на различни места да се "изтрият". Веригата за проследяване е: антена, кабели до имобилайзера, захранване и комикация до имобилайзера, захранване и комукация на ЕДЦ ( ЕКУ ). ЕКУ-то подава сигнал на реле, което подава плюс на шалтера на стартера, някъде долу под колата. Кои грешки се трият? Имам съмнения в интерпретацията на някои грешки. Добре е да се види поне с Форскан ( платен ), професионален Лаунч. Пуска се проверка на всички модули. Гледат се параметри на живо: разрешие/забрана за старт, състояние на имото, брой ключове и т.н. В началото пишете, че "ключарите" са прочели ключовете и били добре. После са извадили и ЕКУ-то и са програмира ли ключове по него, в "лабораторни" условия. Логично е да има прекъсвне някъде по веригата. Не е сложно.Намерете схеми и проверте всичко за 20 минути.