Escort 1.6 CVH - дави се на бензин

Започната от tink000, 27 Октомври 2024 19:49:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tink000

Здравейте,става дума за ескорт 4та генерация с 1.6 бензинов двигател CVH,на газ работи отлично,но на бензин работи идеално около 10 15 секунди (предполагам докато напълни карбуратора) и после почва да се дави,като дам на нулево положение бутона газ бензин и след няколко секунди пак започва да работи нормално до свършване на бензина...което ме кара да мисля че се дави,по спец мислех дали проблема е в поплавъка и го регулирах уж,но разлика няма,пробвах с елекрическа помпа за карбуратор пак е същото,иначе е свалвн изчистен,жигльорите са добре,регулиран е от винта за горивовъздушна смес,смнени са платната (ускорително и другите),някакви идей?


ivchotr

Цитат на: tink000 в 27 Октомври 2024 19:49:34по спец мислех дали проблема е в поплавъка и го регулирах уж

Намери ли данни за заводските регулировки или ги прави на око? Щото, ако е второто, трябва да си голям късметлия да ги уцелиш.

Освен това трябва да си абсолютно сигурен, че поплавъкът се движи без засечки около оста си, както и, че иглата не е с нарушена повърхност на конуса. Защото, ако поплавъкът засяда в някакво долно положение, иглата ще остава отворена и поплавъковата камера ще се препълва, което води до давенето на двигателя. Ако поплавъкът се движи свободно около оста си, но иглата е с "изядена" повърхност на конуса, дори и при правилно регулиран и свободно движещ се поплавък в камерата ще влиза бензин покрай неуплътняващата коректно игла и горивото ще идва в повече.

И последно, но не на последно място - качественото почистване на карбуратор става в ултразвукова вана. Самодейности с ВД-40, четки, клечки, жички и т.н. не водят до добър резултат. От опит го знам :D

П.П.
Виж тук дали ще намериш данни за регулировката на твоя карб: https://mallauto.webcindario.com/manuales/ford/Manual%20De%20Taller%20Del%20Ford%20Escort%20-%20RS%20Turbo%20-%201.1%20-%201.4%20-%201.6%20-%20EFI%20-%20Je%20Tronick%20-%20Carburaci%C3%B3n%20-%20Todos,%20Tambie%20Diesel/04a%20-%20Carburettor%20fuel%20system.pdf

tink000

Да,беше на око,мерси за файла мисля че намерих заводски данни,иначе иглата е нова и като я пробвам с въздух не пуска,ще тествам да го регулирам по тази схема,но видях че на едната част на поплавъка имаше като всякаш е изгризано от мишка  ;D ,та знам ли може да е 2 грама по лек ама да прави проблем,в краен случай ще търся нов

ivchotr

Ако мишката, дето го е гризала, е направила дупка, е възможно поплавъкът да се пълни с бензин и по този начин да натежава. Което пък ще доведе до пропадане на иглата и бензинът ще препълва камерата. Което пък ще води до давене на двигателя.

Би трябвало да можеш да провериш какво е нивото на горивото в поплавъковата камера, когато колата започне да се дави. Спираш, гасиш двигателя, разхлупваш карба и гледаш какво е нивото. По принцип за всеки карб си има норма докъде да е нивото на горивото.