Форд Мондео МК4 2.0 140к.Автоматик

Започната от Даниел13, 11 Май 2023 21:31:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Даниел13

При  ускорение след 100км.започва да придърпва и влиза в авариен режим.
При спиране и натискане педала на спирачката,колата гасне а е автоматик.
При тръгване при включване към 2
предавка вдига високи обороти докато превключи.
На диагностика показва проблем в датчик коляанов вал.
Датчика е сменен и пак същият проблем.


nogopechen

Краткият отговор е износени фрикционни дискове.

Даниел13

Може ли по точно за тези дискове?

ivchotr

А как ще се обясни гасненето при спиране и натисната спирачка с износените фрикциони?

nogopechen

Малко по-дълаг отговор. При износване на дисковете, в кутята на моето ВОЛВО в единият вал беше изгубил 60%-70%, материала щрез маслото попада в клапанното тяло. Запушва отворите на клапаните и не преминава масло с нужното налягане в нужният момент. Вероятно заради това гасне мотора. Тази кутия е прегрявана и маслото не е сменяно слет това.

Даниел13

Благодаря за отговора.
Кутията няма как, да е прегрявана.
Колата се кара внимателно.
Маслото е сменено преди 10000км.
При износени дискове на кутията, би трябвало да рита при тръгване.

nogopechen

При мен това беше проблема. Така взех колата, за правене. Първо смених клапани и филтър, остана приплъзване между 2-3, като загрее. Наложи сам с един приател да я отворим и съберем с части от донор. За три години измина 65 000 км. на В70;200 к.с.; 4х4. Мотора "изчука" на 452 360 км. по табло. Време е да потърсите специализирана услуга. Поздрави.

ivchotr

С други думи да разбираме, че кутията остава на скорост и при натискане на спирачката двигателят гасне? Обаче ако дисковете са толкова износени, че да буксуват в движение при подаване на газ, би трябвало да пробуксуват и при натискане на спирачката и останала на скорост кутия. С други думи двигателят да гасне трудно в тази ситуация.

FoMo4

Съединителите са 2, един за нечетните предавки и задна, а другия за четните предавки. Като за начало е хубаво да се види, на коя предавка точно гасне двигателя при спиране. Направете адаптация на съединителите, спрямо износването. Това, че вдига високи обороти на 2ра, може да е защото не може да превключи на 2ра и директно отива на 3та.
Датчика за обороти хубаво сте го сменили, но прегледана ли е инсталацията? Ford имат доста проблеми с изгнила инсталация.

Даниел13

Гасне ,когато е вече спряла.Прави го ,когато е загряла.Най вероятно е от инсталацията.
Въпроса е, къде да търсим проблема.


FoMo4

Живи данни на датчика на коляновия вал, живи данни на датчика на обороти на самата кутия, на предавките, на съединителите. Къде се намираш?

Даниел13

Датчика на коляновия вал е сменен.Намирам са в Ямбол.

FoMo4

Той хубаво е сменен, ама гледани ли са неговите показатели преди да се смени и след смяната му?
На ръчен режим как се държи колата, смяня ли всички предавки във възходящ и в низходящ ред, прави ли същия проблем и в ръчен режим?