Покупка на Kuga/Escape 2013-2015г. Мнения

Започната от altogether, 14 Януари 2022 12:42:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

altogether

Здравейте. Имам въпрос относно този модел на Kuga за Европа и Escape за САЩ и КАНАДА.
Има ли собственици на модела от тези години и какво изпълнение е вашият ?  >:(
В cars и mobile цените са от 20 до към 25к , дали си заслужава според вас и предполагам цената е с добавена сравнително добра печалба и ако се внесе от САЩ/КАНАДА може да падне и под 20к ? Мисълта ми е да не се плаща тлъстата надценка на автокъщите и многото измамници тук.
Който има повече наблюдение над цената, може да сподели за Внос от Европа,САЩ и т.н.
Какви са най-честите проблеми за годината (говоря за автоматична скоростна кутия само) , евентуални по-сериозни проблеми, кой двигатели са най-здрави (гледам 2.0 и 1.6 EcoBoost са окей , но все пак има разлика м/у двата). Тази година с PowerShift ли са също, че срещнах оплаквания за тях ?

Бензинов или Дизелов мотор според вас ?   8)

Сравнение спрямо конкурентни марки от този клас, ако сте имали за предимствам, недостатъци и т.н.

Като цяло който каквото се сети да драсне, ще съм доволен :)

Поздрави :)   ^-^ ^-^


FoMo4

Здравей,

Kuga-та мисля, че е само с PowerShift DCT450 преди фейса, след фейса както и Еscape-a са с 6F35 кутия и подобрения PowerShift DCT451, но може и да греша. Ползвани ли са колите за офроуд с много буксуване, прегряване, ще има проблеми и с 2те кутии. При DCT450 страда демпфера, който води до проблеми с мозъка и от там става мармалад. Но всичко е поправимо.

Взех си такава Kuga с не работеща кутия DCT450, дизел 163 коня. Това ми е третия автомобил с този двигател DW10C, без кой знае какви оплаквания. От към оборудване, не е кой знае какво, най - голямата "екстра" сигурно е автоматичната врата на багажника, която се отваря с финт (с крак)  (tooth). Иначе има с автоматично паркиране, сляпа зона, адаптивен круиз контрол, подгряване на салона, челното стъкло, ксенони и т.н. Моята Kuga е само със заден парктроник и камера, което не мога да си го обясня .... разбирам преден парктроник и задна камера..... Не ми харесва как са направили захващането на раздатката към кутията, ако се сваля, хубаво е да се вземат нови болтове и да се намажат с лепило за резби.

За бензинките не мога да кажа нищо, ако са с DCT450, демпфера им не подлежи на ремонт (неразглобяем е), но и изкарва повече време.

Alexi

а то от сащ и канада няма никакво оскъпяване .. само 1500 за контейнер ,мито не знам си колко ( вероятно ги пишат ударени/на занижени цени ) , имаш технотест/вадене на евро сертификат .. аз лично не бих се занимавал .. съсед има 2 коли от канада но ползва фирма която върши тия всичките неща срещу съответното заплащане ( т.е. покупка от автокъща пак ) .. от сащ и канада забравяш за дизел ( според мен по добрата опция ,изпитан и здрав двигател на Пежо )

altogether

Цитат на: FoMo4 в 15 Януари 2022 22:06:14
Здравей,

Kuga-та мисля, че е само с PowerShift DCT450 преди фейса, след фейса както и Еscape-a са с 6F35 кутия и подобрения PowerShift DCT451, но може и да греша. Ползвани ли са колите за офроуд с много буксуване, прегряване, ще има проблеми и с 2те кутии. При DCT450 страда демпфера, който води до проблеми с мозъка и от там става мармалад. Но всичко е поправимо.

Взех си такава Kuga с не работеща кутия DCT450, дизел 163 коня. Това ми е третия автомобил с този двигател DW10C, без кой знае какви оплаквания. От към оборудване, не е кой знае какво, най - голямата "екстра" сигурно е автоматичната врата на багажника, която се отваря с финт (с крак)  (tooth). Иначе има с автоматично паркиране, сляпа зона, адаптивен круиз контрол, подгряване на салона, челното стъкло, ксенони и т.н. Моята Kuga е само със заден парктроник и камера, което не мога да си го обясня .... разбирам преден парктроник и задна камера..... Не ми харесва как са направили захващането на раздатката към кутията, ако се сваля, хубаво е да се вземат нови болтове и да се намажат с лепило за резби.

За бензинките не мога да кажа нищо, ако са с DCT450, демпфера им не подлежи на ремонт (неразглобяем е), но и изкарва повече време.


Благодаря за мнението. В България от Автокъща, колко са реални цените на титаниум автомат 2013 от по 22000лв. според теб ? Защото преди фейса 2010-11 ги гледам и по 10-12 модели в mobile и cars. За 2013 titanium би трябвало да не минава 20к, зависи все пак и от километри и състояние, но колата е 9 годишна все пак според мен.

altogether

Цитат на: Alexi в 16 Януари 2022 09:44:55
а то от сащ и канада няма никакво оскъпяване .. само 1500 за контейнер ,мито не знам си колко ( вероятно ги пишат ударени/на занижени цени ) , имаш технотест/вадене на евро сертификат .. аз лично не бих се занимавал .. съсед има 2 коли от канада но ползва фирма която върши тия всичките неща срещу съответното заплащане ( т.е. покупка от автокъща пак ) .. от сащ и канада забравяш за дизел ( според мен по добрата опция ,изпитан и здрав двигател на Пежо )

Благодаря за мнението.
Ами от САЩ са само бензини да. Най-вече гледам и сайтовете на търг, че там има доста изгодни сделки за леко чукната от към вратата примерно и са я бракували ли там как се води..  ;D
Иначе от Автокъща е скъсена доста процедурата, харесваш и купуваш за минимален срок. Но надценката ако е тлъста от търговеца, дори и за автомобил в добро състояние си е набутвация.
Ако му е излезнала 15 и ти я даде за 20 си е доста, макар че не знам с какви надценки работят вече по автокъщите :)