Ford Kuga Mk 2 Автомат.

Започната от Nowhere Ride, 03 Септември 2021 18:55:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nowhere Ride

Здр нов съм във форума. Притежавам Ford Kuga Mk 2 2013 2.0 Duratorq 163hp, Автоматик (130 000 км), Колата я имаме от 2-3 години вече без проблеми до скоро. Автомата започна да влиза в авариен режим при бавно каране на десни завои, и от време на време нямаше задна предавка иначе си превключваше добре без приплъзвания и чукане, това се случваше рядко, докато 1-2 дена по късно не ни остави на цяло. Консултирал съм се с хора които разбират и са правели такава кутия и ми казаха (след диагностика) че проблемът е във "мехатроникът" или главният мозък, а тои не можел да го оправи. След това започнах аз да звъня къде ли не да запазвам час да ми я оправят всички ми казваха суми от рода на 4500+, но какво да правиш колата не върви. Прежалих ги и викам ще я карам на хората в сервиза ама след това се оказа че те нямали да се заемат да я оправят (МиД Ауто Варна), и звънях къде ли не Softelectronic Варна ми казаха че не се занимавали с тази кутия, ХИИД Ауто София ми дадоха същият отговор, звънях и на 3-4 малки гаражи и всичките със същият отговор - Не Оправяме тази кутия. Вариантите ми останаха само във Форд Сервиз но съм чувал от колеги с подобни проблеми че там дарът кожи още повече. Та въпросът ми е следният, някои знае ли майстор които може да я оправи тази кутия.
Предварително благодаря за помощта.


Alexi

Одобрявам ти темата ,но я редактирай като оправиш правописните грешки .. ако си неграмотен - има сайтове които ще ти помогнат да редактираш текста .. след 24 часа ако не си я оправил я трия .

FoMo4

Ако проблема наистина е в мехатроника, има кой да ти го свали (няма нужда да се сваля кутията) и можеш да стоиш без кола около 2 седмици, това е решението на проблема ти: https://maktrans.net/remontg6dct450-EN?search=dct450

Пращаш ми само тялото със соленоидите (без компютъра), те ще го тестват, ще ти кажат какво има за подмяна или оправяне и колко ще ти струва. Може да имаш надран соленоид, може и два (надират се два конкретни соленоида, като за тях има ремонтни комплекти) или се надира някое бутало и леглото му (има нови бутала, а леглата се полират, а ако полирането ще отнеме много материал, се слагат бутала с по голям диаметър).

Nowhere Ride

Благодаря ще пратя каквото се налага на Мактранс.

ivchotr

Тези проблеми при 130 000 км ли се появяват обикновено в този модел?

hotblooded

Цитат на: ivchotr в 05 Септември 2021 23:30:59
Тези проблеми при 130 000 км ли се появяват обикновено в този модел?
Ако на 60 и 120 к км не е сменено маслото....

Nowhere Ride

Цитат на: ivchotr в 05 Септември 2021 23:30:59
Тези проблеми при 130 000 км ли се появяват обикновено в този модел?
До колкото чета по чуждите форуми може да се появи по всяко време. Маслото е сменяно на 60 на 100 и беше сменено преди около 4000км.

zloster

Цитат на: hotblooded в 06 Септември 2021 07:09:53
Ако на 60 и 120 к км не е сменено маслото....

В тази тема съм дал връзка към видео, където се вижда какви замърсявания са се натрупали и защо страдат тези скоростни кутии. Прикачам и един кадър за онагледяване. Първите поколения на всички полуавтоматични скоростни кутии независимо от производителя и търговската марка са проектирани с един общ кръг на маслото. Съответно от пакета с фрикционни пластини тръгват замърсявания, които се отлагат навсякъде из скоростната кутия. Доколкото си спомням (не съм ровил изчерпателно) има разработки с два отделни кръга за маслото: един за фрикционните пластини и друг за изпълнителните механизми/соленоидите/управляващи клапани.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/