Engine Malfunction Ford Kuga, 2.0 TDCI, 2012

Започната от Красимир Вълов, 08 Август 2021 18:49:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Красимир Вълов

Здравейте колеги,
От известно време колата започна да дава грешката "Engine Malfunction" при ускорение над 2000 об/мин. При нормално каране до 2000 об/мин тази грешка не се появява. Проблемът е, че всеки път когато двигателят се изгаси, грешката изчезва и така е трудно да се диагностицира. На колата са сменени горивен филтър, сензора за налягане на DPF и допълнително е почистен DPF. Ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели как е решен. Предварително благодаря за мненията!


Христо Спасов

Здравей,Колега.При мен го прави същия номер след предимно градско шофиране,на диагностика даваше незавършена регенерация.Мислех че е от горивото,от различни места зареждах и Бардал слагах и пак го прави когато си иска явно трупа сажди някъде.Сменен датчик диф.налягане филтри масла,колата е на 210хил.км реални от Италия 2.0 163к.с. дизел зареждам само от големи вериги като Шел,Еко и Ромпетрол.Подозирам геометрията на турбото понеже като светне грешката и губи мощност,интересното е че чека не свети,а като я загася както казваш и при теб после няма проблем.Успех в търсенето на проблема следя с интерес развитието.

ivchotr

Без да прочетете причините за появата на грешката, трудно ще локализирате проблема.

Красимир Вълов

Здравейте, моята Куга е със същия мотор, 2.0-163 кс. По километраж е на 88000 мили-реални. Според мен няма нищо общо с турбото. Когато отчете грешка минава в сервизен режим затова губи мощност. Имах същия проблем с предишна кола- Рено Гранд Сценик 1.9 DCi 120 кс. Там проблема се оправи със смяна на горивен филтър- беше пълен с боклук, нещо като катран. Смених го, почистване на филтърната кутия и колата заспа. Тук е нещо друго. Нещата, които описах по горе за сменени на Кугата ги направиха в два отделни сервиза. Наистина го прави случайно.

Красимир Вълов

Здравейте колеги,
Да споделя какво стана при поредната грешка. Може би да има връзка с горивото, защото го направи два пъти след поредното зареждане. Колата в момента, когато изписва грешката наистина губи мощност и може би затова ми светна и жълтата лампа за хлъзгане на колата-трак контрола. Но веднага след като маркирах грешката за прочетена ми изгасна големият удивителен знак на таблото и колата вървеше след това нормално, дори ускоряваше без проблеми и след 2000об/мин. Ако наистина има връзка с регенерацията на DPF, може ли някой да сподели как се управлява и евентуално какво го бърка.


Красимир Вълов

Здравейте колеги, днес колата ми показа "Engine Malfunction" още при палене. Опитах се да я докарам без да я гася до вкъщи за да проверя с моето блутут ODBII дали ще покаже нещо. За мое учудване ми показа две грешки:

P0002 – Fuel volume regulator control -circuit range/performance

P2125 OBD-II Trouble Code: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "E" Circuit.

Ozzie

Ако имаш FORScan, прочети колата и с нея. Обикновено дава пълна информация за грешките - от какво може да породени, какви мерки следва да бъдат предприети и т.н.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...