Втора ръка Ford Kuga 2.5T 200к.с.

Започната от Найден, 03 Март 2021 22:54:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Найден

Здравейте,
От скоро търся втора ръка Kuga, 2010,2011 година и имам едно питане: много съм разколебан дали да взема бензин 2.5Т 200к или дизел 2.0 163к., и двете автоматик. Също така, ако искам да сложа газ на този мотор ще мога ли? Препоръчайте ми какво да гледам при покупката освен основните забележк и, има ли нещо специфично, което дава проблем на бензиновия мотор? Четох, че имат приблем с Powershift кутията, вие имате ли такива наблюдения?
Извинявам се, ако въпросите са глупави, до сега не съм карал Форд и не съм запознат с детайли на марката.
Благодаря предварително!


Филип Караасенов

#1
Привет.... Колеги.... И аз искам да знам, дали може да се постави газова у
редба на бензиновия двигател... Благодаря ::)

whaaazp


Филип Караасенов


Жоро Петков

Може да се сложи газ, но аз бих се насочил към дизеловата освен ако не е за основен ремонт.
Имай предвид, че 2.5 турбо ще си иска газчица доста, за да върви, т.е. оставаш с доста по-малко място за багаж.
Скоростната кутия ако маслото е сменянано на 55-60 000км рядко дава проблем.
Имай предвид, че бензина е 320нм а дизела е 340нм. Да бензина ще върви с 15км/ч повече от дизела на максимална скорост, но с такава кола това ли търсиш?
Отделно 163к.с. е версията с 4х4, което си води и плюсове и минуси.

Alexi

абе така както си ги сравнил човек ще си помисли че са на кантар .. само че бензина ще върви много ама много повече .. отделно има много хубав глас петака ,за разлика от дизела който е сякаш клатиш торба орехи ..

Жоро Петков

Е да определено 5така ще има много по-хубав звук, за вървежа не съм сто процента убеден.
Обаче ще гори МНОГО повече от дизела. Газовата елиминира донякъде това, но пък губиш много неща.
Успех на колегата с избора и дано да се похвали!

whaaazp

Факт - дизела е много добър.

Да, дизела върви доста прилично, но да не преувеличаваме. :)

За газта какво се губи? /не е много ясно/ ^-^.

Жоро Петков

При газова уредба губиш пространството за багаж, начална инвестиция е, ако не познаваш добър газаджия можат да ти окепазят инсталацията.
Не, че при дизела няма проблеми, но лично мое мнение е, че най-добре е колата да се кара, както е излезнала от завода.

ivchotr

Много марки пускат коли само с газ. Грехота е да караш бензинова кола и да не е с газ. Съвременен бензинов двигател ще гори най-много половин литър газ горница на 100 км пробег, но и това не е много сигурно. А газта е два пъти по-евтина от дизела и бензина, които са почти на една цена. А и разходът на съвременните бензинови и дизелови двигатели не е много по-различен. 
Та с две приказки, газта е без алтернатива от доста време. Ако уцелиш кола с вече монтирана газова уредба, няма да има и какво да избиваш като инвестиция.


Ozzie

Само на газ не съм видял / чул да е излязло нещо от завода, ако не броим Тойота Мирай, която е на водород, но е съвсем друга бира.
Виж, комбинация от бензин + LPG или бензин + CNG има тук-там.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Alexi

има само на газ ,с 3 или 5л резервоар за бензин при това са с ГИ течна фаза

Жоро Петков

Изместихте темата на колегата. А той от няколко дни не се е вясвал да се похвали (или дано не да не се оплаче).
За фабрични коли на газ има много - Шкода, Фолксваген пускат САМО с газ. Киа Каденза/К5 предназначени само за Корейския пазар са само и единствено с 80л туба само за газ.
А твърдението за еднаквия разход на Дизел/Бензин е просто смешно и може да го каже човек, който не е карал такива коли. Фокус 1.0 градско 7/100 Мондео 2.0 150к.с. Дизел 6.5/100. Разлика 400кг в теглото. Извънградско е същата разлика. Да не говорим, че Мондеото мога да го ръчкам по завоите и разхода мърда малко, а бензина вкараш ли го в оборот си гори.
Д*ба отклоних се и аз от темата. Който каквото му харесва да кара, обаче ако караш колата само и само да спестиш от гориво нещо не се връзва.

ivchotr

#13
По-горе казах "почти" еднакъв разход. Дори литър и половина - два литра да е разликата в разхода на основното гориво, тя се компенсира от цената на газта и пак остават средства за по-голям преход на газ. Без да се променя динамиката на шофирането. Ако някой има друго мнение по въпроса, значи акцентира на неща, различни от самото пътуване. Нагледал съм се на псевдо тежкари със скъпи коли, вероятно купени със заробващи кредити, които сипват всеки път нафта за 20 лв. Ама никога нямало да карат на газ, разбираш ли.
Не казвам, че си такъв. Просто споделям наблюдения.

locke

Кой изкупи бензиновите куги  ::)

ivchotr

През последната година на пазара у нас преобладават дизеловите коли, вероятно защото на Запад гледат да се отърват от тях своевременно, имайки предвид предстоящата им забрана в ред държави. Съответно бензинките са по-кът. Забелязвам и трайно поскъпване на 10 годишните коли, спрямо същите пет години по-рано. В смисъл, че тогава една 10 годишна кола, която като нова е струвала към 30 000 лв, се продаваше за около 4 000 лв. Сега подобните се предлагат за 5 500, че и нагоре.

swenstyle

Цитат на: Георги Петков в 16 Март 2021 09:45:03
Фокус 1.0 градско 7/100 Мондео 2.0 150к.с. Дизел 6.5/100. Разлика 400кг в теглото. Извънградско е същата разлика.

въобще няма смисъл да се сравняват 2 различни категории коли, едната 55 коня, другата 150, всичко зависи и как караш. Ако си възрастна баба и караш до 2500 оборота малката бензинова кола, със сигурснот ще паднеш и под 6 литра. Ако караш като мен колкото може - 160 постоянно на магистралата, минавам и 12 литра с малката кола. Просто са създадени за различна употреба.
сравнете разхода на 2 коли по 150 коня, бензин и дизел.

но, не съм дошъл да се заяждам, просто и аз се заглеждам по въпросния Kuga 2.5 i 20V, та се опитвам да вдигна темата, и ако автора си е купил вече Кугата, да драсне 5 реда, какво е гледал, и какво не е успял да види. Как върви, доволен ли е или не. Бензина ли е взел или дизела. 4х4 пробвал ли го е на кал.
Благодаря.

ivchotr

Да, би било интересно да видим някакво описание от първа ръка на Кугата. Имам един колега, който кара дизеловата версия и като го питах какви впечатления има от нея, каза следното:
- Като се развали нещо, я карам в сервиза. Като я оправят, си я вземам.
Човекът просто не се впечатлява много от тези консерви на колела :D