дисекция на горивен филтър TDCI

Започната от Alexi, 28 Февруари 2012 14:02:28

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Nebhotep

Два пъти по- малък е и струва около 45 лв оригиналния. Заслужава ли си да се сменя на всяка смяна на маслото?


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


Bobi

За 45 лв не бих го мислил. Виж, ако беше 170 лв като моя, тогава е друго. :D

hotblooded

Ako караш с хубава нафта, а не сипваш "тунджа" - сменяй през смяна. масло...

moni74

Аз защо бях чел мнения да го сменяме на 50к, това за мк3 тдци?!? Аз ли съм се заблудил... Последно, ако зареждам само на колонка, скъпа нафта /ОМВ/, на колко да го сменям според вас?


----------------------------

Alexi

смени си го на някакви км, отвори го и ако не е мръсен ще увеличиш интервала

hotblooded

Цитат на: moni74 в 25 Януари 2014 17:46:47
Аз защо бях чел мнения да го сменяме на 50к, това за мк3 тдци?!? Аз ли съм се заблудил... Последно, ако зареждам само на колонка, скъпа нафта /ОМВ/, на колко да го сменям според вас?
Toлкова, само че нашия събира 1 кило нафта, а на колегата 300 гр

Nebhotep

Ето как изглежда горивният филтър на S-max-а след изминати 16 000 км. Сипван е само OMV Premium diesel. Просто исках да проверя колко е чисто това гориво и явно си заслужава цената. Нямаше никакви други боклуци в кутията на горивния филтър, всичко беше супер чисто. Като се има в предвид, че цената на оригиналния филтър е 40 лв., може да се сменя на около 20 000-25000 км. (на 16 000 беше само за опит).









Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Chr81

Като ви чета и излиза, че нафтата в България хич не е толкова зле и едва ли не това със скапаната нафта са градски легенди. Радващо е, че поне някои неща са наред в държавата ни. Българинът все го е страх да не се мине и да не го прекарат.

opex

Ще използвам темата за едно видео за дисекция на бензинови филтри на 30к, 130к и 300к мили в щатите, където горивото е сравнително чисто.
http://www.youtube.com/watch?v=92TfTQTmuq4
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

m_focus

300к мили без смяна, тоя изби рибата :)
иначе си правя извод, че е добре ако се слагат добавки за прочистване на горивната система(обирането на мръсотии от резервоара), да се прави точно преди смяна на горивния филтър, за да може евентуалните боклуци да останат в него, а не в новия, че като гледам новия колко бързо стана черен при филтрацията на мизерията, няма как да не се отрази на пропускливостта.
карай форд и бъди горд :)


Mondeicho

Аз моя го смених с оригинален(хванах промоция и за 12 паунда нямаше какво да го мисля), но стария не съм го отварял. Ще го имам предвид да му направя дисекция на този, когато го сменя.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

teloto

Аз утре ще сменям моя,че в неделя при прибиране от провинцията колата придърпваше,по мое мнение като при запушен горивен филтър :-X Много неприятно!И като я назоря и веднага светва лампата за проблем в горивната с-ма!Поръчал съм си филтър марка МАН,за 70 кинта!Дано е добър! :-[ Стария е Хенгс и изкара 6 месеца!Сигурно е имало много боклук в резервоара!Иначе цяла зима съм карал с ВиПАУЕР дизел на ШЕЛ! :-[ Мерак ми е и мисля да разрежа стария филтър да видя как е отвътре.....

teloto

Само да споделя,че проблема не беше в горивния филтър! :o Оказа се,че ми се е спукал на две места мъркуча от кулера до смукателния колектор! :-[ Срещу едни 80 лв нещата бяха оправени.Оказа се че маркуча е наличен само в мото пфое и то с поръчка.Цената над 100 лв.Аз за сега съм със ремонтиран стар мъркуч и съм си намерил втора ръка за 40 лв.Това е от мен за сега.....

Petar 1966

Колеги, какво ви е мнението за филтри на MAHLE?
При обслужването сложих на този марка.Горивния мисля да го сменя на 20 000км., маслен, въздушен на10 000км.
Благодаря предварително,!
Животът иска жертви,но няма да сме ние!

Alexi

Снимките ми от началото на темата са изчезнали и няма откъде да се появят повече ,но както съм споменал че филтъра ще изкара 50к км - следващия го пробвах и не изкара ,на около 45к почна да влиза в авариен режим и се оказа тотално задънен .. та около 3 смени на маслото е макса горе долу ,а най добре на 2 ( за този скъп модел ,на коли при които е 30-40 лв бих го сменял на всяка смяна )

Mondeicho

Че той Боша е 30 лв., ама не от БГ естествено ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Petar 1966

Цитат на: Alexi в 19 Март 2019 17:10:53
Снимките ми от началото на темата са изчезнали и няма откъде да се появят повече ,но както съм споменал че филтъра ще изкара 50к км - следващия го пробвах и не изкара ,на около 45к почна да влиза в авариен режим и се оказа тотално задънен .. та около 3 смени на маслото е макса горе долу ,а най добре на 2 ( за този скъп модел ,на коли при които е 30-40 лв бих го сменял на всяка смяна )
Ще сменям на 10 000км.всичко-масло,маслен,въздушен,горивен на MAHLE.Само поленовия на 1 година.
Животът иска жертви,но няма да сме ние!