Проблем с Фокус 1.8 ТДЦИ прекъсва или гасне

Започната от kunchev5474, 19 Февруари 2012 21:18:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kunchev5474

Здравеите колеги.Имам проблем както карам колата и ако сам на по висока скорост прекасва(получава се като предърпване)или ако е на свободна гасне.Понякога светва подгрев на свещите (авариен режим му викат някои) но не винаги
Сменял сам датчик на колянов вал на разпределител и горивен филтар
проверил сам в мотопфое с комп и в двийение и на място за гре6ки няма.
Диузите са проверени и са в норми
На нафтовата помпа има клапан за налягане които сам сменял с сащия от  помпа на рено клио но тя беше блокирала та него знам колко е годен сега ще гп жзема от ТДЦИ което е 101к но е сащият нищо че моита е 115к и ако пак нее от него незнам вече макар че според мен нее от него защото няма логика и с моя и с този от клиото да няма никва промяна но ще пробвам
все пак ако и вие имате някви идеи казваите че зора е голям
проблема следва да е механичен щом неизлиза на диагностика
единственото което се видя бе рязко падане на налягането в системата но от какво?
Благодаря предварително


hotblooded

 Пич, това че помпата  същата при Рено не значи че настройките и са същите.

kunchev5474

Да ама колата трагва с клапана от реното и цял ден варви без проблем и ве4ерта гасне няколко пати както си прави и с моя работи работи и земе 4е спре когато си иска го прави но с моя и с тоя на рено няма разлика а и номерата еднакви си4ко еднакво

Alexi

добре дошъл .. на тоя мотор се почва от тест на обратната нафта на инжекторите .. бас държа че няма да е в нормите .. ремонтират се ,около 200 лв на инжектор ..

Иван Вълков

Колега намирисва ми на дюзи, дано да бъркам, но други колеги с TDCI при същите симптоми това излезна. При някой се размина само с подмяна на горивния филтър, но ти си го сменил - препоръчва се да е оригинален. Имааше тема в която пишеше как се проверяват дюзите, чрез количеството обратна нафта.


п.п. Алекси ме изпревари

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Bobi


kunchev5474

Диузите са тествани и са отлични както писах и по горе.

Alexi

провери си буксите и окабеляването към датчиците на кол . и разпр. вал ,друго така наизуст не се сещам .. щом и в МР не могат да я оправят работата не е елементарна .. все пак сигурен ли си че е тествана обратната нафта на инжекторите ..

kunchev5474

Да бях там и с очите си видях!А кабелите ги проверих аз си мисля вазможно ли е помпата да се ебава и ако да има ли вариянт на компа да неизлезе

sparky



kunchev5474

как на празен ход колата може да гасне от него как се проверява?и небили трябвало на диагностика да си покаже ако е от него?

hotblooded

Цитат на: kunchev5474 в 20 Февруари 2012 19:17:59
как на празен ход колата може да гасне от него как се проверява?и небили трябвало на диагностика да си покаже ако е от него?
Има един потенциометър който отчита положението на педала...

kunchev5474

таи де аз каде да гледам и нетрябва ли на пц-то да покаже ако има проблем там?

hotblooded

Цитат на: kunchev5474 в 20 Февруари 2012 19:22:20
таи де аз каде да гледам и нетрябва ли на пц-то да покаже ако има проблем там?
Може и да не покаже проблем, проследи жилото на газ-та - завършва на потенциометъра ! 

Pyrhel

Няма жило, педалът е изцяло електронен с 3 сензора за позицията.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

 (shy)  Който не върви в крак с техниката..... Извинявам се!

kunchev5474

последно трябва ли да тарся причина в педала на гаста?като нямам грешка на компа и ако да как?

Pyrhel

Според мен не е от педала. Грешки за него не се записват, гледа се през софтуера - в зависимост колко е натиснат има стойности и целта при проверката е във всеки един момент, колкото и малко да се е преместил - да има отчитане. Ако "нивата" на стойностите стоят на 1 място - заминал някой от сензорите. Тези, които са праивли диагностиката би трябвало да са го проверили...

Колата така си беше или по някое време почна да прави така? Докато работи нормално без премигване на лампата има ли загуба на мощност, отзад пушляви ли? Казваш, че по време на движение сте я гледали, налягане в рейла спрямо референтните стойности как се държи в различните обороти и с/без товар?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.