На студено не завърта веднага.

Започната от stefato, 12 Февруари 2019 10:32:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stefato

До сега не ми се беше случвало, но онзи ден преди работа / 5:30 сутринта/ беше доста хладно.. към -7. Влизам аз в колата, всичко точно ток има.. Преди да запаля двигателя подгрявам свещите и си казах, хайде понеже е по-студено днес, ще ги подгрея и втори път. Връщам аз ключа, давам на контакт, подгрявам, паля ии не поиска да запали  ??? ??? Изобщо даже не въртеше. Така няколко пъти - въртя ключа, колата спи. Отворих капака, размърдах клемите, разбутах акумулатора. Тръгнах пак да паля и пак не запали, стартирах я чак след 3-4 опит. Интересното е, че акумулатора е нов, правилните ампери. Когато колата завъртя стартера запали веднага. Когато не подгрявам свещите проблема го няма. Дали не съм за свещи? ::)


п.п - Днес стана същото, но понеже е по-топло запали от втория опит с ключа. Е*ати колата, да не е правена за топлите страни ? :D :D
(whogives) ?

(fe) FORD rlz  (fe)


G_o_c_e_v

Проблема може да е в четките на стартера, включватела  му или самия клеморед на ключа. Когато завърташ ключа на стартер, чатка ли в двигателния отсег или нищо не се чува?
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

stefato

Цитат на: G_o_c_e_v в 12 Февруари 2019 10:47:03
Проблема може да е в четките на стартера, включватела  му или самия клеморед на ключа. Когато завърташ ключа на стартер, чатка ли в двигателния отсег или нищо не се чува?

Нищо не се случва. Все едно още си подгрявам.
(whogives) ?

(fe) FORD rlz  (fe)

vova

Стартерчок най-вероятно за ремонт.Скоро имах същите проблеми но на друга марка /оня ден/. Ни върти ни нищо.

G_o_c_e_v

Цитат на: stefato в 12 Февруари 2019 10:55:30
Нищо не се случва. Все едно още си подгрявам.
Трябва да се провери тънкия кабел на включватела дали стига + когато се завърти ключа за запалване. Веднъж брачеда извади стартера на Авенсиса, докато ме няма, за да го ремонтирам, щот не върти, а то се оказа релето, което задейства стартера при завъртане на ключа.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

mimomimov

Докато не подгреят свещите не върти , може и от двойното подгряване да бърка нещо компютъра .
Макар че при мен се е случвало и в лятно време да не завърти от първият път , така за 3 години и кусур ми се е случило поне 6 - 8 пъти но извадя ли ключа и да го вкарам пак пали без замисляне . Има старт/стоп и стартера след такъв случай с месеци си върти от раз , но идва момент когато нещо не го пуска да завърти , какво е обаче още не съм разбрал на 100%

stefato

Цитат на: G_o_c_e_v в 12 Февруари 2019 20:43:33
Трябва да се провери тънкия кабел на включватела дали стига + когато се завърти ключа за запалване. Веднъж брачеда извади стартера на Авенсиса, докато ме няма, за да го ремонтирам, щот не върти, а то се оказа релето, което задейства стартера при завъртане на ключа.

Добра идея! Ще вметна на майстора какво имаш на предвид.
Иначе, завърти ли - пали от раз. Нито се чуди, нито нищо.
(whogives) ?

(fe) FORD rlz  (fe)

stefato

#7
Темата е стара,но ще я посъживя.
Намерихме решение за не паленето. Въпреки, че имам кора под двигателя се oказа, че стартера се e напълнил с боклуци, листа, шишета  ::), кал и т.н . Явно боклуците са били около четките и не е давал на контакт. След като го ревизираха и изчистиха сега пали без да се замисли. Нямам търпение да дойде зимата и да си паля на -25 от раз хахах (fe)
(whogives) ?

(fe) FORD rlz  (fe)

ivchotr


Alexi

с нашата нафта ти желая успех на -25 :)) още на -15 почват проблемите ако не случиш на бензиностанция ..


ADiDimitrov

Цитат на: Alexi в 13 Ноември 2019 18:01:27
с нашата нафта ти желая успех на -25 :)) още на -15 почват проблемите ако не случиш на бензиностанция ..
То в България да случиш на бензиностанция е мисията невъзможна 😝😝

zloster

Цитат на: stefato в 12 Ноември 2019 22:36:02
Темата е стара,но ще я посъживя.
Намерихме решение за не паленето. Въпреки, че имам кора под двигателя се oказа, че стартера се e напълнил с боклуци, листа, шишета  ::), кал и т.н . Явно боклуците са били около четките и не е давал на контакт. След като го ревизираха и изчистиха сега пали без да се замисли. Нямам търпение да дойде зимата и да си паля на -25 от раз хахах (fe)
Цитат на: Alexi в 13 Ноември 2019 18:01:27
с нашата нафта ти желая успех на -25 :)) още на -15 почват проблемите ако не случиш на бензиностанция ..
С някакви скорошни промени (да речем в рамките на 2-3 години), са "осъвременили" изискванията към дизела. По БДС вече е на -15оC. Ето протокол за изпитване на Шел от края на 2018 г. Т.е. ако проблемите почват при -15оC, значи си случил на бензиностанция...
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

ivchotr

С нафтата на големите вериги бензиностанции няма сериозни драми. Да не казвам никакви. За всеки случай могат да се слагат и добавки.

stefato

Цитат на: ivchotr в 13 Ноември 2019 16:39:06
Внимавай какво си пожелаваш :D


Цитат на: Alexi в 13 Ноември 2019 18:01:27
с нашата нафта ти желая успех на -25 :)) още на -15 почват проблемите ако не случиш на бензиностанция ..


Благодаря ви за окуражителните постове  (tooth) Миналите години нямаше проблем с паленето.. когато завърташе де :D :D  Горивото ни е под всякаква критика то е ясно.. и заради това не пропускам на 1-2 резервоара да сложа добавка, ползвам юнашката на д-р. Мермерски и съм доволен. Горивото, което зареждам е от Газпром или Еко.. Ще видим тази зима какво ново:)
(whogives) ?

(fe) FORD rlz  (fe)

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.