Кога се сменя ангренажен ремък на мк2-2.5 100 к.с. 1.6 бензин

Започната от Soura, 05 Ноември 2018 22:39:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Soura

Фокусчето е почти на 80 к с първа регистрация 2011 г. Днес бях в мото пфое и приемчика провери и ми каза че няма нужда от смяна на 8 г. и на 9 г. и тези километри. Според него най-вероятно ще в нужно на 10 г.... Вие какво мислите?


ivchotr


zloster

Форд ЕТИС си мисли за 160 000 км. или 8 години. Провери сам тук: http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Въвел съм "Focus 2008, Duratec 16v/Manual".

Интересно къде и какво е проверявал приемчикът. ::) Да не се е объркал с дизеловите или по-големите бензинови двигатели? Те са на малко повече км. или години.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Soura

Разпечатами "Сервизен Контролен списък" на който уж пише всичко, което трябва да се сменя по колата.. Номера на рамата въведе...знам ли

Soura

Ето го за 8 г. Пусна ми и за 9 г... За 10 обаче не  ::)

Soura

Еми уж е с история лупуван от Мото Пфое и го взех на 35 к. Кълняха ми се преди да подпиша (tooth)

Soura

В етис си пише на 8 г..няма да рискувам и ще го сменя догодина. Мерси за информацията!

vova

Аз бих го сменил сега-ако финансите позволяват.Ако стане така,имаш още едно 80 хил.км за каране занапред.А за толкова км най-вероятно преди да ги достигнеш ще си го продал и сменил с друго мпс.Мое мнение.

Pyrhel

Абсурд, какво рискуваш - нито годините си стигнал, нито пробега. Ремък за първоначално вграждане е, не е сменян. Карай до последно...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

anikolov

Цитат на: Pyrhel в 08 Ноември 2018 13:06:15
Абсурд, какво рискуваш - нито годините си стигнал, нито пробега. Ремък за първоначално вграждане е, не е сменян. Карай до последно...
И аз така мисля.


Soura

 Намерих подобна тема и се оказа, че за този двигател и оригиналния  heavy duty ремък го дават 160 к или 10 г. Ремъка изглежда много добре така че интервенцията се отлага. Благодаря на всички за мненията.

iwo_19

Карай докато се скъса. То много скъп тоя  ремък .... После  ще пишеш в темата "колко струва ремонта на главата".

Soura


Alexi

ремъка се сменя на 10г .. на служебните Кънекти даже го пресрочихме леко ,170-180к км че нямаха години .. беше като нов той е някаква специална материя като гумено-метална оплетка ,не знам за да се скъса какъв зор трябва да види

Soura


zloster

Цитат на: Soura в 06 Ноември 2018 22:07:31
Ето го за 8 г. Пусна ми и за 9 г... За 10 обаче не  ::)
Колега, а може ли да щракнеш и втора страница? (Долу вдясно пише "...страница 1 за 2")
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

iwo_19

Цитат на: Soura в 13 Ноември 2018 21:12:16
Ей че хубави пожелания. Да ти се връща колега :D
Е, колегата по-горе е писал - карай до последно. Кое е последното нали се сещаш. И колко ти струва ремъка и колко мотора , сам си смятай.

Soura

Мога да разлистя до втора страница и да ви направя снимка, но няма смисъл :) мисля че темата се изясни. Ремъците за първоначално вграждане са по устойчиви. За моя двигател са 10 г. или 160 к. Под до последно колегата има предвид 10 години, а не докато се скъса. Ако беше нов внос на "реални" 80к отдавна щях да го сменя...

Soura


Soura

Ако бях видял темата на колегата нямаше да отварям нова.


zloster

Цитат на: Soura в 14 Ноември 2018 22:18:32
Мога да разлистя до втора страница и да ви направя снимка, но няма смисъл :) мисля че темата се изясни. Ремъците за първоначално вграждане са по устойчиви. За моя двигател са 10 г. или 160 к. Под до последно колегата има предвид 10 години, а не докато се скъса. Ако беше нов внос на "реални" 80к отдавна щях да го сменя...
Хммм, ако загледаш внимателно документа от ЕТИС ще видиш две неща:

  • Информацията за ремъците е на втора страница към края
  • Документа от Мото-Пфое следва 1:1 документа от ЕТИС. Примерно трета позиция е непреведена и си седи "Windscreen, washers and wipers"
Т.е. очаквам информацията за ремъците да седи на втора страница към края от документа от Мото-Пфое.

Съответно смисълът е да го има "черно на бяло" за архивите.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

iwo_19

Лошо е да имаш 10 хилки за кола и да нямаш пари да смениш едни ангренажи. Или да не ти се дават ..... Все тая , късмет ти желая колега.

Soura

Колега Iwo май не четеш, какво е писано в темата. Alexi е дал най-полезна информация. Не ми се повтаря повече. Ако имам как заключете темата  :))

zloster

Информацията на Alexi нещо се разминава с информацията от ЕТИС. Според ЕТИС Транзит Кънект не е виждал бензинов 1,6 Дуратек двигател.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Ozzie

бензин или дизел, няма значение
експлоатационния пробег / срок на ОЕМ ремъка би трябвало да е един и същ
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Soura


saggy

Понеже съм със същият фокус като двигател и година проверих в ЕТИС-ът и там пише следното

Camshaft drive belt Every 100 000 miles/8 years - Renew (LTS 21 304 9)
Auxiliary drive belts Every 100 000 miles/8 years - Renew (LTS 21 567 5)

т.е. 8год или 160 000км. Питал съм в МП, там казаха само за 160 000км. Аз по-скоро бих се доверил на ЕТИС-ът. Полезна тема!

ivchotr

Може и да не е от значение, обаче пълният член се използва, когато подлогът извършва действието. Когато действието пада върху него, се ползва непълен член. В случая и двата пъти трябва да се напише ЕТИС-а. Най-простото правило е като се зададе въпросът "кой" и отговорът е "той", да се слага пълен член "-ът" или "-ят". Съответно, ако на въпроса "кого" се отговори с "него", да се полза непълен член "-а" или "-я".

П.П.
На комплектите за подмяна на оригиналните ремъци е най-добре да не се вярва сляпо, че не се знае знае ли се. Едни 10 - 20 000 км по-рано няма да съборят бюджета на никого.

saggy

Kolega ivchotr, прав си за пълния член. Сега си видях грешките като проверявах темата.  :))

Soura

И етисЪТ има право и бюджета ще издържи един ремък  :D януари акомхване хубаво време може и да се наканя да го сменя в радиала.  (tooth)