Омасляване около дюзите на Фокус MK2 1.6 TDCi

Започната от I.Antonov, 10 Юли 2018 01:02:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

I.Antonov

Здравейте,

Бях писал във форума във връзка с теч на масло по обтяжната ролка на пистовия ремък и по алтернатора. Течът идваше от въздуховода към смукателния колектор. Но проблема се реши със смяна на дихтуни, О-пръстени и частите уплътняващи самата дюза заедно със смяна на клапан на картерни газове, който пък е комплект заедно с капака на клапаните.

Мина се немина и видях, че няма повече омасляване, но погледнах да  видя какво се случва около дюзите и....буквално кухината около тях плува в масло (или гъста черна течност) и избива откъдето може. Маслото е сменено преди 7 хил. километра и остават още 3 хил. километра до следващата смяна. Маслото е Repsol 5w30. Проблемът се появи скоро, понеже като гледах преди нямаше никъде омасляване. Другото, което ми направи впечатление е, че има масло около връзката на въздуховода, който започва от въздушния филтър и тръбата за студения въздух на турбото.

Средната част на турбото също е сменена. Прикачвам снимки да видите какъв е проблемът.

Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?


ivchotr

Аз заради подобно омасляване около въздуховодите на турбото, се отказах от покупката на такъв дизеляк.

Gredarov

При мен е същото но дифтунги и семеринги на дюзи те сменях преди 1 год и не е от тях. Най вероятно подкупва от капака на клапаните на които не смених гарнитура та като го свалях.

I.Antonov

Подмениха ми гарнитурата на капака на клапаните, понеже при слагането от предишния майстор се "сплескала" по краищата и не уплътнява хубаво. Пробвали са я и нямало проблем с омасляване. Но като минах малко повече километри и пак се появи омясляване. По това, което видях тръгва около дюзата на третия цилиндър и ако леглата на дюзите са общи може от третия цилиндър да омаслява и останалите. Не знам какво може да е вече.

Дюзите към главата с резба ли влизат или директно. Ако са резба предишния собственик като ги е вадил може ли да е развалил резбата и сега да не уплътнява хубаво и затова да изпуска ?

iwo_19

Знаеш ли защо предния капак се заключва ? Да го отваряш по-рядко !  Карай  и не се филмирай !

Alexi

тия омазнявания трябва да се лекуват .. едно ,че е грозно ,но може и в един момент да се запали ако капе нафта на изпускателния колектор

ivchotr

Цитат на: iwo_19 в 09 Август 2018 21:51:58
Знаеш ли защо предния капак се заключва ? Да го отваряш по-рядко !  Карай  и не се филмирай !

Неееее. Да не избяга двигателят когато осъзнае в каква кола са го сложили (rofl)

iwo_19

Цитат на: Alexi в 09 Август 2018 22:26:15
тия омазнявания трябва да се лекуват .. едно ,че е грозно ,но може и в един момент да се запали ако капе нафта на изпускателния колектор
капака на клапаните е фабричен дефект и не се лекува и не е лошо да се знае температурата на запалване на нафтата при налягане 1 атмосфера , да ме прощаваш Алекси , но си бил с подарена тройка по физика. Дизела иска налягане да се запали / компресия му казват/. Капеща нафта по колекторите е само гадна миризма в купето.

iwo_19

Цитат на: ivchotr в 09 Август 2018 23:13:20
Неееее. Да не избяга двигателят когато осъзнае в каква кола са го сложили (rofl)
Двигателя е на Пежо, там не се заключва капака ... Слага се на пежо 307, 407, ситроен ц4, ц5, мазда 3, волво и може и още някъде ....

ivchotr

Цитат на: iwo_19 в 10 Август 2018 21:28:26
Двигателя е на Пежо, там не се заключва капака ... Слага се на пежо 307, 407, ситроен ц4, ц5, мазда 3, волво и може и още някъде ....

Именно, де. Нали и аз това казвам - да не избяга, когато осъзнае в каква кола са го сложили :D