Още един S-max във форумът

Започната от peter_got, 14 Декември 2017 11:36:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

peter_got

Здравейте на всички ! От повече от 6 месеца се каня и аз да постна моят форд тук , но все не ми оставше време досега , но днес вече реших и аз да свърша тази работа . Накратко колата е Ford S-max , 2.0 Tdci , Powershift , Titanium , 2012 година. Закупих я през април и вече съм и навъртял 18000 километра от тогава . След закупуването направих стандартните смени - ангренажен ремък +ролки +водна помпа , масла и филтри .  Допълнително смених предни дискове и накладки - тези с които я взех нямаха голямо износване , но колата леко притрисаше при спиране от висока скорост и това ме дразнеше много и затова ги смених . Като цяло съм изключително доволен от колата - голяма , широка , комфортна,  удобна , със прекрасна возия .


Mondeicho

Честито и много безаварийни километри! Вана изглежда страхотно и дано продължава да те радва (fe)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

честито ,добре изглежда .. ангренаж се сменя на 200к км ,та ако има ясна история е можело да не го пипаш за сега ( не виждам добре таблото но сякаш пише 147к )

peter_got

#3
Благодаря за пожеланията ! Ангренажът ми беше сменян на 120940 , както се препоръчва  по сервизно обслужване , но аз предпочетох да си го сменя отново за да ми е мирна главата ! Просто така си процедирам винаги при закупуване на "нов" автомобил , за да си икономисам бъдещи неприятности ! Икономисването на 300-400 лева впоследствие могат да ти докарат 3000-4000 непредвидени разходи.

Alexi

къде се препоръчва на 90к :) линк :)

peter_got

Ами в официалните сервизи на Форд доколкото знам , ако не се смени на 90000 ти пада гаранцията . Не съм сигурен в твърдението , но утре като имам време ще го намеря и ще ти го пратя . Все пак не всички във форумът сме топ разбирачи . Това е и една от причините да се регистрираме тук - за да получим информация от по знаещи хора ! Аз лично съм основно консуматор на автомобили и предпочитам да ходя в сервизът за неща които не разбирам !

Alexi

понеже не знаеш не пиши глупости .. едно е да напишеш "смених ангренажа да ми е мирна главата" ,съвсем друго е "смених ангренажа щото го дават на 90к да се сменя" .. второто е глупост ,която ще прочетат хиляди хора .. от тях една голяма част нямат представа кога се сменя ангренаж ,и ще се юрнат да го сменят че да им е мирна и на тях главата .. ей така се хранят БГ сервизи от форумите ...

zloster

Ето данните за ангренажа от Форд ЕТИС/ETIS системата.
Ако съм объркал модела, моля по-знаещите да ме коригират. Вкарал съм S-Max/Galaxy 2006, 2.0 Duratorq-TDCI/MPS6 - това трябва да е колата на колегата. Изображението и ПиДиЕф/PDF документа съдържат еднаква информация.
[attach=2]
Позицията, която ни интересува е "Camshaft drive belt, tensioner and idlers". Дават го за 200 000 км. или 10 години, което настъпи първо.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Pyrhel

Честита и безаварийно и от мен. Изглежда отлично (beer)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

peter_got

Съжалявам че предизвиках такава дискусия вчера с тези 90000 км . Оказа се че не съм прав и съм гледал друга смяна по колата . Оказа се че смяната на ангренажът е била на 120940км и затова поправих поста си .