Мондео от Moto-Pfohe

Започната от striking, 29 Септември 2015 17:47:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

striking

Здравейте,

искам да ви попитам за мнение за ето това Мондео, което се продава от Мото Пфое Русе.

Изглежда добре, но цената май е много висока. Също така виждам, че няма автопилот :/

Ще ми бъде полезно да изразите мнения. Чувал съм че на Мото Фое не трябва да се вярва много и такива неща ама не знам.

Ще чакам коментари :)


Alexi

titanium по принцип няма автопилот .. свежа изглежда машинката .. доста повече вяра имам на МР от колкото на горублянските джамбази :) най малкото км ще са реални ,колата ще има ясна и проследима история .. вече за цената - тя се коментира

hotblooded

 От автокъщите не чакай нищо свястно, освен ако нямаш познат да ти докара кола по поръчка. Алекси, нещо са си повярвали МотоПфое и много много не коментират цени :(

Alexi

като имаха 250 коли смъкваха с по 1000-1500 за добре дошъл но сега са само 130 и паркинга им не им е отеснял :))

AlexanderBozhinov

Абе и сега коментират,просто трябва да си достатъчно упорит и да имаш поне един познат за едно рамо.Важното е да си знаеш твоето и да си държиш на исканията.Веднъж да те усетят ,че поддаваш и си им в ръцете.

dilyan

Здравей,

Моята е от Мото Пфое и мога да кажа само хубави неща.
Ако я взимаш ги питай дали ще се сменя нещо по нея и за чия сметка ще е, защото ако е стояло могат да те накарат да направиш пълна проверка при тях и да ти кажат, че има неща за смяна.

Когато аз я взех моята ми смениха масло и филтри на двигателя и задни накладки (за тяхна сметка  ;D + два чифта гуми с джанти) и пак си ходя при тях да ми правят профилактика :) и съм доволен (само от сервиза в Люлин - за този в Бургас имам доста коментари)

Но съм доволен от това, че я взех от тях!

striking

А какво мислите за тази бройка. Не изглежда зле на външен вид. Това което забелязах е изтритото копче на панела в средата. На задните седалки, като че ли има някакво петно или не мога да разбера дали е такова. Собственика ги купувал от някой си, който ги вкарва в БГ и честно казано не беше много запознат с автомобила си. Имало само бутон за парктроник, а сензори нямало... това ми се струва много странно, питам го да не е удряна и да и е сменяна бронята, той вика не знам от както е при мен е нямало проблеми. Гумите и те са за смяна почти е сигурно. И не на последно място ме притеснява и друго, той я е закупил от някой си негов който ги вкарва от БГ, това означава че и той има печалба и сега трябва да се продаде на печалба и като махнем и пазарлъка за колата, излиза че трябва да е купена за 5000 евро, което ме навежда на мисълта че не е много оферта като се разгледат обявите от колко започват в Италия :/

Чудя се кое би бил по удачният вариант, ако се вземе тази то сигурно ще бъде за около 11 200лв примерно, като се направи пълно обслужване и гуми, и данъците защото не е регистрирана в БГ, ще скочи доста сигурно. Отделно пише, че е на 190 000км, което най-вероятно не е така и не се знае на колко е.
От друга страна, тази от Мото Пфое е проверена и е ясно, че всичко и е ОК. Няма да дам пари за начална смяна на консумативи. Гуми няма нито летни нито зимни и тя. Но ако я смъкна на 12 500 или 13 000лв, дали няма да е по удачно на края да ми излезе с 1000лв по скъпа покупката и да съм сигурен поне за км и състояние на автомобила? Какво мислите вие, защото малко се обърках.

Само ме ядосва това, че няма автопилот :(, ако тръгне да се слага дали е като на Фокус-а да се сменя целия волан?

Друго което не знам всъщност е, поддръжката на Мондео сигурно е по-скъпа от на Фокус същата година, но дали е осезаема разликата?

Покупката ми до 11-12 000лв явно няма да се получи, защото никоя от колито които искам я няма за такава цена и да бъде читава. Фокус-и в момента няма, а и 90% са от Италия с газово и е малко рисковано. Чудя се дали е добра инвестиция за този автомобил от Мото Пфое или за 13000лв може да се търси друга марка  ::)

hotblooded

 Kола от класа на Мондео Мк4 (след 2007) за 11-12000 лв е като луканката от 7 лв... На външен вид изглежда добре, ама повече няма да си вземеш.  И семеен седан не е "инвестиция" - това не е спортна кола от рядка и скъпа марка (като Ферари) дето цената им расте. Колата си е разход - данък, застраховки, обслужване, подръжка, паркинг (някой няма къде да паркират безплатно) и има смисъл само ако с обществен транспорт ще ти излиза по-скъпо.

Alexi

много въпроси без отговор .. марки и модели много ,нов внос/върнати от лизинг също .. в общи линии или спестяваш при покупката ,или след това ,в зависимост дали си избрал запазена и по скъпа или другия вариант .. аз лично предпочитам да се возя и да сменям само консумативи

dtrifonov

Цитат на: striking в 30 Септември 2015 17:35:20
Имало само бутон за парктроник, а сензори нямало... това ми се струва много странно, питам го да не е удряна и да и е сменяна бронята, той вика не знам от както е при мен е нямало проблеми.
Колата наистина няма парктроник. Остава въпроса защо има бутон за парктроник. ВИН на колата е WF0EXXGBBE7P85815.


striking

Здравейте, аз малко променям фокуса на темата, т.е. сменям автомобила за който говоря, но просто намерих още един, който изглежда добре.
Ето този. Моля да я разгледате и да кажете мнение за него. Аз ще споделя какво разбрах за колата, т.е. какво ми бе казано.

- Върната от лизинг в Италия докато е била в гаранция, за да се вземе новото Мондео. Собственик 1ви в БГ от 1година я има. Всички екстри ги има, които са
написани. Човека не знаел дали има блутут, но имало на CD-то копчета за вдигане и изключване (слушалки), не ги видях на снимките, ама щом казва..., сигурно
това трябва да е блутута. Каза ми, че е обслужвана във Форд Италия и после той я е обслужвал във Форд в БГ. Сменени са филтри и масла, преди месец. Има и нови летни гуми както се вижда. Казва, че колата няма никакви забележки. Поисках ВИН, звънях на Мото Пфое сервиза и ми казаха, че от Италия нямало как да се види история. Попитах за БГ дали излиза нещо, казаха ми не. Говорих пак с човека, който продава колата и той ми обясни, че имал познат който работи там и си купувал частите от там, но не ги сменял в сервиза, а той му ги сменял. Звучи логично, ама дали е така знам ли. Каза че ще ми прати фактури от последния път като я е обслужил преди месец. Твърди, че КМ-трите са реални, като я купил ходил при неговия познат и той успял да му изкара някаква история от Италия, която съвпадала с тази от книжката която има, но не пожелал да му я принтира. Сериозен минус само е че няма автопилот, иначе има доста други екстри.
Колата се продава от месец и нещо, цената е смъквана малко.

Какво мислите за този автомобил? Мнения, коментари ще ми бъде много полезно. Каква според вас му е реалната цена? Т.е. пазарене до колко трябва да има?

Благодаря до тук на всички, взели участие и на тези които ще вземат! :)

hotblooded

  Изглежда ОК. Ако я е взел преди година от Италия както казва (върната от лизинг, на реални км, с история и тнт, от представителство на ФОРД) - се е ръснал поне 9000 евро, с докарване и регистрация, ала-бала - тая кола преди година му е стъпила на 20 000 лв. Но да не ти пука - преглед в доверен сервиз, смъкваш колкото можеш и ако няма забележки от сервиза я вземаш. Ако има забележки - поне 1/2 от ремонта искай да смъкне.

dtrifonov

#12
Цитат на: striking в 01 Октомври 2015 18:26:12
Собственик 1ви в БГ от 1година я има.
Здравей, колата е с ГО от 05/03/2015. Номера и се вижда на една от снимките.
Може да съм мнителен, но също не ми стана ясно как така от Мото Пфое са казали, че нямат история от Италия, а после неговия приятел, който работел в МП извадил история, която съвпаднала с книжката.
Щом имаш ВИН, тук можеш да провериш какво има колата.
На 2 снимки също така се вижда, че колата е на 250 или 260 х.км.

Тук излиза, че я продава от юни месец. Т.е. карал я е всичко на всичко 3 месеца.

Alexi

тая кола беше пусната с реалните си км ,250к както се виждат и на една от снимките .. цената дори май беше по ниска от сегашната .. но колите на 130к са скъпи ,що да не сложи 1000-1500 лв отгоре :)

Dmitarcho

На yoshi  мондеото - мк4, 2,2 TDCI Титаниум, 2009 година, на РЕАЛНИ 230 000 км. /км. ги казвам по спомен .. но бяха между 200к и 250 к/ смени цялото предно окачване и турбина. Вярно ... колата е карана само в България ;) Това го споменавам само да момчето да го има в предвид ;) Иначе колата на външен вдин изглежда О.К. ... но на снимки ...
Ръца Пръца

striking

Ее хора вие сте златни  (clap) Добре имам няколко въпроса сега:

dtrifonov
Номера хубаво и се вижда на една от снимите, ама ти как разбра от кога има ГО?
"Може да съм мнителен, но също не ми стана ясно как така от Мото Пфое са казали, че нямат история от Италия, а после неговия приятел, който работел в МП извадил история, която съвпаднала с книжката." - Ами а де и аз това се питах, тоя каза щото му бил приятел и едва ли не нещо вътрешно изкарал
- Проверих ВИН-а ето какво излезе:

Primary Features
Build Date:     30.12.2007
Vehicle Line:     Mondeo 2007-2014
Body Style:     5 Door Saloon
Version:     Series 66
Engine:     2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Transmission:     6 Speed Manual Transaxle - MMT6
Drive:     LHD FWD
Emission:     Stage IV + DPF Emissions
Air Conditioning:     Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory:     (+)"I"
Paint:     Panther Black (Metallic)
Interior Fabric:     Alcantara / Ebony

Minor Features
Less Cargo Stowage Device
Less Hill Launch Assist

- Има ли други сайтове, или този е официален? И от къде трябва да е колата за да и излезе сервизна история, защото нито съществено не показва?
- Build Date:     30.12.2007 - Това не го разбрах, тогава е произведена бройката ли? Защото пише, че е 2009 на обявата, т.е. е купена чак тогава да разбирам?

- Да видях, че е на 260 000км  ??? Ужас... не знам как не се сетих да се заничам в това, даже на сервизната книжка от Италия, на която ми даде снимки се забелязва като се вгледаш. Значи той я е върнал на половина и ми вика, че можело да и проверя компютъра където искам за да се уверя, че е на толкова км-три.

- Като отворя ЛИНКА и ми показва обявата, къде виждаш че пише че се продава от юни?


Alexi - Мда прав си... Ако наистина е била и по ниска, това вече ще бъде прекалено....

Dmitarcho - Не знам, дали това е същата кола, защото на тези снимки които виждам, че е казвал потребителя е с други рег. номера. И ти си написал че е 2.2, а тя е 2.0. Сигурен ли си, че това е автомобила или може би аз съм видял някакъв друг? Защото е доста важно да знам, дали наистина е сменял цяло предно окачване и турбина. Колата наистина изглежда много добре на снимки, и той твърди че и няма нищо, нито за смяна нито за нищо.

Чудя се, защо тогава я продава, ако е направил такива ремонти и сега и няма нищо? Не ми се вижда логично да набиеш толкова много пари и да я продадеш...

Малко мисли:

Значи сега, започвам да си мисля че тази от Ловеч, която ви показах сивата няма как да е на 190к км, и с тоя бутон за парктроник без да има сензори дефакто и на тази цена, много ме съмнява. Освен това бутона е изтрит на таблото, това ме навежда на мисълта за едни 300к+ км ...
Тъпото е че тази от Свищов черната, наистина изглежда много добре и има много екстри, ама явно не става.

И какво остава варианта от Русе, тази която е на лизинг. Видях са я смъкнали на 13 900лв вече... чудя се дали мога да я докарам на 12 000лв ако им ги извадя кеш? Там поне км-трите са сигурни. Тъпото че няма, много екстри, даже май почти никакви ама ... и аз вече не знам какво да правя.

Благодаря за помоща и дискусията, ще очаквам да продължим темата, че утре трябва да взема решение къде да ходя на оглед.

Alexi

почваш да усещаш как стоят нещата при втората употреба :))
Build Date:     30.12.2007 - това означава ,че тогава е произведена ,дори да е регистрирана 2009 това не я прави по нова :)
примера на Митака е да видиш какво те чака ,а не че е същата кола .. тази за която говори е много добра аз съм я виждал ,Титаниум С-че мм

martin1977

Всичко е любов от пръв поглед. Колкото повече избираш и умуваш, на толкова по-голям ч.п ще се наденеш. Известни са случаи на 4-5 годишни коли, купени от елитни представителства и след седмици/месеци отиват за основен и обратно - взети от горублянски и дупнишки "морги", пък над 10 години се карат и нищо им няма. Късмет е - купуваш колата в настоящото и състояние, абстрахирайки се от факти като сервизна история, книжка, МотоПфое и др. глупости. Гледаш купе за удари и корозия, работа на двигател и трансмисия и ако ти харесва - отнасяш я. Не е нужно да водиш отбор "юнаци - майстори" да изследват "миналото" на колата или съвети "заведи я в МотоПфое на инспекция".....и какво от това- взимат ти 100лв и ти казват задна лява биалетка за смяна+ предни спирачни дискове и накладки. И се почват едни коментари какъв коптор взимаш. А никой не може да предвиди остатъчния живот на двигателя - това е относително понятие. Ако и жена така избираш - ерген ще си останеш. Поздрави.

Dmitarcho

Аз не говоря за тази кола ;) За друго Мондео...да знаеш какви ремонти са правени на толкова километри. Но това е относително - не означава, че всяко мондео ше сменя търбини и окачване на 250 000 км ;) Много му станаха измислените истории на тоя човек ;) Километрите били реални - а не са, хайде.....за годината ....може да се спори ;) Обади му се...и му кажи за километрите...и как е била пускана за продажда на по-ниска цена с други онявени км ;) Да ти смъква сериозна съма...сервиз....и ако всичко е ток и жица ...бръм бръм :)
Ръца Пръца

striking

Спирам да се занимавам с него.... сега обновил обявата и пише че е на 230 000км и ми спори, че колата си била на толкова и не бил връщан км-тража а пък вчера
обявата беше на 130 000км...

Въпроса е, че започнах да се колебая и за тази от Мото Пфое... значи като го чух какво ми казаха от там, че има разход 6.5-7.5 извънградско... и че разликата не била голяма градско. Ами аз погледнах данни от 2ма потребителя тук и тук и тя тая кола дава 10 дизел зимата градско... и с тоя 7л среден разход извънградско... започнах да се разколебавам, защото е твърде много за дизел


Alexi

7 извънградско няма как да харчи освен ако не караш със 160 .. мотора е икономичен и приятен за каране

striking

Е казвам ти какво каза тоя от Мото Пфое... едва ли ще завиши стойностите нали гледат да си продадат колата. А пък и данните от този сайт на 2-та потребителя от БГ сочат същото.... имат разход и 6.5 и 7.3 ... А и в интернет като зачетох открих 2 теми, където пак за това пишат, че не бил икономичен така както го дават. И човека беше написал, че под 7 извънградско не можел да го смъкне...

dtrifonov

#22
Цитат на: striking в 02 Октомври 2015 00:01:58
Ее хора вие сте златни  (clap) Добре имам няколко въпроса сега:

dtrifonov
Номера хубаво и се вижда на една от снимите, ама ти как разбра от кога има ГО?
От тук.
Относно разхода на 2.0 Tdci мога да ти кажа, че моята гори на извънградско между 5.5 и 6.5. Зависи от скоростта. Градско лятото 7.5-8, зимата 9-9.5.
Цитат на: striking в 02 Октомври 2015 00:01:58
- Като отворя ЛИНКА и ми показва обявата, къде виждаш че пише че се продава от юни?
Натисни стрелкичките (червена и зелена) пред цената. След това ще се ориентираш.
Страницата, където проверяваш ВИН-а е на Форд.
Има един линк под
Minor Features
Less Cargo Stowage Device
Less Hill Launch Assist

"There are more minor features for this vehicle, click to expand this list.", който ще ти отвори пълното оборудване на колата.