Нов член на клуба с Фокус 2009 LPG

Започната от stenliivanov, 13 Април 2016 21:25:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stenliivanov

Да се похваля и аз с новото си фокусче на старо.








Focus mk3 1.6 TDCI 115hp ex Focus mk2.5 2.0 Duratec Bi-Fuel LPG


Ilian Petrov

Айде пак да ти е честита и много да те радва! Най-накрая я показа... :)

Mondeicho

Изглежда страхотно! Честито и безаварийно! :-*
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Dmitarcho

Ще н от най-красивите модели на Форд за мен ;) Бял я интериорна снимка ;) Много безаварийни километри заедно ;)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

Pyrhel

Честита, от къде е? Не съм я засичал по обявите - и аз се оглеждам за такава :]
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

stenliivanov

Благодаря на всички!
Имаме с него още няколко неща да решим и се надявам да се видим само на бензиностанцията след това  ^-^

В София в намерих ако искаш на лично ще ти дам повече инфо.
Focus mk3 1.6 TDCI 115hp ex Focus mk2.5 2.0 Duratec Bi-Fuel LPG

Ilian Petrov

Ще дооправиш каквото има и след това ще й се радваш!  8)  Нека се увеличават колите във форума с може би най-добрия бензинов двигател на Форд, с фабрична газ.   (ford)


Цитат на: Pyrhel в 14 Април 2016 02:20:49
Честита, от къде е? Не съм я засичал по обявите - и аз се оглеждам за такава :]

Изпусна ти бургаския Фокус... ;)

gsto

Честито. Много хубава!
Безаварийно и много да те радва.

Friz

Честито много да те радва. Пиша, защото моята е същата и на цвят и на двигател и на газ, а и сме ги купили по едно и също време  ;D Сигурно ще сме си полезни  ^-^
Ето я и моята:



Ilian Petrov

Колега, честита и на теб! Ако може пусни малко повече снимки...или пък направи една тема... колко му е  :)


SICKandPROUD

Много ги харесвам тези Фокуси. Честито.

Sent from my HTC Desire 310 using Tapatalk



Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

nixel

Честито и от мен. Имам я същата и аз :)
Би ли споделил как е разхода?

Ilian Petrov

Абе хора, показвайте ги тия коли ! :)

Mondeicho

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

stenliivanov

Цитат на: nixel в 08 Май 2016 00:32:29
Честито и от мен. Имам я същата и аз :)
Би ли споделил как е разхода?

При мен е около 8.5/100 газ при извънградско каране с 90-110. При магистрално с 130-150 - 10/100. Градско още не мога да сколасам да я засека. Едва ли ще е под 12/100
Focus mk3 1.6 TDCI 115hp ex Focus mk2.5 2.0 Duratec Bi-Fuel LPG

Ilian Petrov

Хм... при мен разходите са с около 1 литър надолу.

nixel

Цитат на: stenliivanov в 08 Май 2016 21:51:13
При мен е около 8.5/100 газ при извънградско каране с 90-110. При магистрално с 130-150 - 10/100. Градско още не мога да сколасам да я засека. Едва ли ще е под 12/100

При мене е същата работа. Из града -12, а навън 8.5 при спокойно каране. Това на газ.
А как ти се струва загряването? Колко време/км му трябва на мотора докато си направи 89 градуса :)

stenliivanov

Цитат на: nixel в 09 Май 2016 00:35:15
А как ти се струва загряването? Колко време/км му трябва на мотора докато си направи 89 градуса :)

Загрява за отрицателно време (по стрелка а реално кога стига 89 градуса не знам) за да мине на газ (не знам на колко е настроена) и трябват 5 мин. макс или около 300-400 метра. Но сега е топло - температурата не е падала под 8-9 градуса.

Аз вентилатор не съм чувал да се включва при вас как е?
Focus mk3 1.6 TDCI 115hp ex Focus mk2.5 2.0 Duratec Bi-Fuel LPG

Ilian Petrov

И при мен като е топличко след 400-500 м. превключва на газ. И аз не съм чувал шум от вентилатор.

nixel

Аз един път реших да я изследвам. На място с отворен капак, до 94 градуса успях да я докарам и вентилатор не чух, нито видях.
Иначе при мене десетина минути из града минават докато стрелката мръдне към средата.


Ilian Petrov

Много са 10 мин., не е нормално. Най-вероятно термостата ти не е наред.

sinnerman

#21
Перката се включва  на  102 градуса и охлажда до 100. Ако шофираш не можеш да я усетиш като се включи. Дори и да си спрял пак не можеш да я усетиш или чуеш.  Включва за около 15 секунди и върти на ниски обороти. За да я видиш как се включва, при работещ двигател,  вдигни капака и включи компютъра на колата в TEST режим.(на лоста за мигачите натискаш бутона  SET навътре, даваш на контакт, като продължаваш да държиш натиснат бутона докато ти изпише TEST и палиш.) Реалната температура е показанията на компа. минус 40. На 142 или 143 трябва да ти се включи перката. На 140 или 141 ще се изключи. Относно стрелката на температурата, отива на 90 градуса,когато реално колата е загряла до 45 градуса. Горе долу тогава трябва да ти прехвърля на газ.

nixel

Термостата го сменях. Най вероятно датчика не е вред и лъже. Каня се да го сменям скоро. Той и без това не е скъп 20-30 лева.

Mondeicho

Много време и трябва да достигне средата, то моя дизел за толкова загрява....
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

nixel

Не е чак толкоз много :)
Зимата Добрич-Варна 50km си държеше на 75 и така и не се мръдна по нагоре :)
Парно си имаше.

Антифриза и термостата смених и поне взе да отива на 90. Ред е на датчика.