Ecoboost стана нарицателно за ненадеждност във Великобритания

Започната от To4kata, 08 Юни 2023 23:25:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

perun

И при солидните вериги всичко приключва след първата смяна.После става скъп консуматив...


Alexi

до сега не съм чул парчета от веригата да запушат цедката на маслената помпа и двигателя да блокира .. стана ясно отдавна ,че ремък в масло не е добра идея ,и 100 пъти да повторите че не е толкова зле - факт че е зле .. за това го и сменят с верига ... веригите с някои изключения са относително здрави ,дори на съвременни коли докъм 200к не се пипат .. нагоре какво ще се случва мен лично не ме интересува ,такава кола няма да карам

F Focus

Цитат на: perun в 17 Юни 2023 19:15:03И при солидните вериги всичко приключва след първата смяна.После става скъп консуматив...

Ако е оригинална пак ли?

To4kata

Качвам едно клипче, в което ще чуете нещо интересно относно ремъците за 1,0 екобуст. За всеки случай съм го постнал и в темата на колегата Geos за смяната на ремъка. Мисля, че ще бъде от полза за всички с този мотор, които се навият на този ремонт.

https://www.youtube.com/watch?v=6esZfh7R75g

P.S. Добавям и това видео, в което се коментират основните проблеми на мотора. Нещо, което не знаех, при късане/приплъзване на ремъка буталата не срещат клапаните /важи само за моторите с мокър ремък, но не и за новите с верига/!

https://www.youtube.com/watch?v=mVlgDox1LDM




ivchotr

Е, дали буталата ще срещнат клапаните е чисто конструктивно решение. Има двигатели с вериги, които също не срещат клапаните. Има и не малко със сухи ремъци, които правят клапаните на салата.

To4kata

В случая става дума само 1,0 Екобуст, а не по принцип. И мислех, че става на салата ...

Alexi

тази защита е ненужна за мотор с верига ,тя преди да се скъса ще ромоли с години ако не собственика ,то механика в сервиза при смяна на масло ще го забележи

dragozow

Цитат на: ivchotr в 16 Юни 2023 13:36:47По-горе беше казано, че консуматорите на Запад спазват стриктно указанията на какъв пробег трябва да се сменя ремъкът. Само че се оказва, че този пробег е надценен. Не е изключено все пак да са тествали ремъка в пробен модел, но е сигурно, че не е тестван по начина, по който болшинството собственици след това са си ползвали возилата. Защото едно е да запалиш двигателя и да го изгасиш като изтече времето, за което се минават 200 000 км, друго е да запалиш сутринта, да минеш 10 км до работа и пак така надвечер за да се прибереш у дома. Маслото се скапва при непостоянна работна температура и ремъкът в конкретния случай ще получи повече щети при този начин на ползване. Те железата в двигателя се скапват, та какво остава за някаква гума.

Именно, тествали са, но в лаборатория. В реални условия винаги е различно. Като с меренето на разхода. Далеч съм от мисълта, че не могат да го направят да изкара 200 000+ км без ремонт.