Майстор в Пловдив ръчни скоростни кутий

Започната от asenov1984, 12 Юни 2017 10:23:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

asenov1984

Колеги вече е време да сменям съйденител на моето момиче ФОРД фокус 1.8 тдди 90кс
та се питам някой сменял ли е скоро от Пловдив и евентуално да ме насочите за майстор
обадих се в един сервиз Аутоматик ДМ ООД в Пловдив казаха ми около 500лв, но не знам
дали са добри и реших да попитам дали някой може да ми предложи друг сервиз защото ми се струва, че
малко множко ми иска за тази услуга... и дали е нужно да се сменя лагер помпа май се казваше???
ще оставя телф.вайбър за да може да ми пишете и на вайбър
0897854646
Благодаря предварително


Eastbourne

Желателно е да ги смениш, за да не стане после двойна работа.
Най-най-ниските цени започват от 100 лева за труд, а за части можеш да ги свериш в някой онлайн сайт и да си направиш сметка

Mondeicho

Сменявай всичко като свалите кутията за да не плащаш после двойно за работа... ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Pyrhel

500 лв какво - само работата?! Абсурдно висока цена ако е само за труда, по София цените до колкото знам са между 150 и 250лв.
Аз не бих рискувал да не сменя лагер-помпата - може да не се наложи, но ако протече или отиде лагера - още толкова пари за сваляне и качване.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

asenov1984

Искат ми за всичко 500 труд и части...
Нормално ли е толкова да легне

Pyrhel

Това с или без лагер-помпата е? И каква марка са частите, дали всички са една и съща?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

asenov1984

#6
С лагер помпа на LUK. Имал и Английски, но ми препоръчва тези на ЛУК. Честно казано опитвам се да събера ремонта и компресор за климатика в тези 500 лева. Но като правя сметка всичко ми излиза за около 370-390 лева и сервиза 100-130

asenov1984

Искам да попитам мнението ви за съединител феродов диск и лагер помпа на ИТН (ITN)
Били са китайски части макар че днешно време китайското пак е качество за някой неща някой сменял ли е с тази марка?

asenov1984

Днес бях на сервиз... И човека гледа оробва съйденителя и ме оопита дали боксува...
Отговорих не. Някой може ли да ми обясни как да усетя колата дали е за смяна съйденителя

V.Buzev

Е как, като я вкараш над 2500 оборота и ако почне да вдига обороти без да се повишава скоростта си е заминал.
Като почне да отделя много високо и да потегляш с претрисане също е показателно за заминаващ си съединител.


Pyrhel

За комплект LUK с работата е в рамките на приемливото. ITN съединител не бих сложил, ако не е някоя кола жигула, сиера или подобни, където човек сам пред блока може да си го смени - да не стане икономията да излезне през задника :D
Ако не приплъзва или нещо тропа, аз не бих бързал.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivchotr