Ксенон 4300, 5000, 6000?

Започната от KAmata, 19 Април 2017 00:50:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

KAmata

Видях че сте писали за LED крушки в последната тема, но ми се виждат скъпи и ще заложа на изпитания вариант с ксенон. Въпросът е че не мога да реша какъв. Всички викат взимай 6000, но защо тогава производителите слагат 4300 и 5000? Какви са + и - на тези цветове?


Dmitarcho

4300 светят най-добре с мокро и сумрачно време. От 5000 нагоре е убийство да се слага - свети бяло ... но не осветява пътя изобщо.
Ръца Пръца

Alexi

даже по високите келвини са забранени в някои държави ,няма коли с фабричен ксенон над 4500 .. така че избора ти според мен е предопределен ако искаш да наподобяваш малко от малко фабричния ксенон а не оксижен

KAmata

Добре, до такъв извод стигнах и аз от форумите и клиповете. Но идва следващия въпрос - 35w или 50/55w. Гледах доста клипове и четох по форуми и тия работи дето говорят "ще изпържиш очите тия отсреща" нямат общо с истината. С по-мощните баласти крушките загряват по-бързо и не трябва да се чакат по 1 мин да светнат оптимално и разстоянието между електродите за крушките за 55вата баласти е по-голямо, следователно повече пространство за дъгата и по-силна светлина. Интересното е, че в сравненията между 4300К при 35w и 55w, тези при 55w светят по-бяло, а при 35 вата жълтеят леко. Не мога да реша какво да взема. :(

Alexi


KAmata

Защо? Смисъл искам за себе си да разбера с какво едните са по-добри от другите или по-лоши.

Alexi

защото няма фабричен ксенон 55 вата .. това е все едно да си сложиш 100 вата халогенни крушки

KAmata

До колкото намерих причината да няма 55 вата фабрично е единствено с цел дълготрайност на баласта и крушката. С 55 вата крушките свършват значително по-бързо.

Alexi

защото има само китайски .. не е това причината ,друга е