Газ на моноинжекция - въпроси

Започната от Pyrhel, 16 Април 2015 13:17:31

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

От няколко налични газови ще правя 1 с побългарявания и имам въпроси :)

Най-напред за изпарителите. Имам 2 - вакуумен от карбураторна кофа и ел. от инжекцион, и двата са от обикновена газова. Тоя с ел. клапана съм го измил:





1. Когато превключвам на газ и колата работи (а не е само на контакт), то ел. клапанът трябва да е отворен постоянно, нали?
2. Кой от 2та е по-подходящият вариант за моноинжекциона и като цяло има ли изобщо някаква разлика и смисъл да се чудя кой да сложа?
3. Как се определя колко газ да се пусне към колектора с обикновената газова - т.е. трябва да е различно количеството когато карам с равномерна газ и когато ускорявам?
4. Ако на 1. е "да", то ако използвам електрическия изпарител, правилно ли да свържа 2та клапана - този на изпарителя и този преди него заедно и да се отварят/затварят заедно винаги?

Едит: Клизмата с 4. е защото ще ползвам газ/бензин ключ за вакуумен изпарител и ще съм без реле за време.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


2.9

1-дa
2-и двaтa стaвaт, но по-лесно ще нaстройвaш този с вaкумa и може дa докaрaш по-нисък рaзход
3-игрaеш с крaнчетaтa -нa мaркучa към колекторa зa богaто и нa изпaрителя зa обороти
4-дa.Клизмaтa е че не трябвa дa я остaвяш нa контaкт нa гaз aко сложиш електрическия.

Pyrhel

Благодаря!

Аз по-скоро си мислех, ако мога да хвана кога двигателя работи и само тогава, когато се цъкне на газ да се "активират" клапаните. Изпарителят може ли за времето от превключването от бензин на газ да "подготви" газта или ще забива муцуната?

Колата, от която свалих ел. изпарителя имаше отделен ключ (рали стил :D) за единия клапан, за изпарителя, за бенз. помпа, за изключване на бенз. инжектори... Не ми пречи да го направя на един ключ - паля, работи, щракам ключа и след малко превключвам, ама е мизерно :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

TourneoRS

Pyrhel  за 30 лв си е..еш душата. ^-^
автоматичен ключ

Угасиш ли я и остане на контакт , автоматично прехвърля на бензин, газовите клапани са затворени. Палиш едно форсиране и пак е на газ, няма нужда да чакаш , натискаш копчета и т.н. В момента съм с една сбирщайн инсталация която оня ден ме предаде, и затова съм решил да я изкормя  (af) . Основният газов клапан и този на изпарителя са на един кабел, който доколкото виждам някак си са го захранили от релето което спира дюзата да впръсква и подава ток към клапаните. Уж е 30А , но прегаря и ме остави на пътя,  отделно и ключа е като на котлон и ме дразни  :D  . Затова съм си харесал един автоматичен ключ, и мисля събота или неделя да се позанимая , ако не ме домързи и не го оставя на майстор  ;D
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Pyrhel

Май го измислих :D Ще взема захранване за клапана на изпарителя от захранването на бенз. помпа - тя работи като дадеш на контакт 1-2 секунди и после само ако запали колата. Ако угасне - спира и тя.

Тия ключове, дето са с индикация препдолагам, че сигнала им се взима от нивомера в бутилката. Мойте бутилки и 2те са ми горе-долу набори и имат по една стрелка и това им е показанието, няма да работи. А и кабел от бобината трябва да дърпам, балалалала :))

По кое време е правилно да се отвори клапанът преди изпарителя - като се запали колата, когато се отваря тоя на изпарителя или след като е загряла и преди да се отвори този на изпарителя?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Pyrhel то точно това със сигнала от  бензиновата помпа е най ползвания метод по принцип.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

2.9

Е дa товa ще реши проблемa от точкa 4.Двaтa клaпaнa си ги пускaш нa еднa веригa и се зaхрaнвaт едновременно(aко сложиш евросондa единия вече нямa дa ти е до изпaрителя освен aко не искaш 3..)нямa причинa дa сa отделени.Не мисля че е възможно дa не усещaш преходa между едното и другото гориво-в крaйнa сметкa зaщо пък дa превключвaш при ускорение?..

Pyrhel

Газчицата е монтирана, инсталацията е прекарана и последните 60км бяха на газ. 2та клапана са с общ +, който се комндва от газ-бенз превключвателя, който взима плюса си от помпата. Проблем беше, че релето, което изключва бенз. инжектор взимаше - от инжектора, за да не прокарвам допълнителен кабел, но се оказа, че компютъра управлява по минуса :))

Изпуска сууупер малко газ от едната тръба, през която се пълни бутилката - на входа на бутилката и трябва да я уплътня по някакъв начин, това остана, кактп и че трябва да разровя как се прави правилната настройка, че сега е малко 1: гьоторе, колкото да се форсира добре. Благодаря за помощта! ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

opex

Начи, там дето изпуска го палиш да си гори навреме, не да се трупа газ и да стане беля  (rofl)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Pyrhel

Да бе, да спра до Ал. Невски и да ме помислят за паметника на незнайния войн... :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.