Аксиален луфт на колянов вал

Започната от Pyrhel, 02 Ноември 2014 12:43:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Колко е нормалният аксиален луфт на коляновия вал и изобщо трябва ли да има такъв? Предполагам при всеки мотор е различно, говоря за общо някакво понятие, което да се приложи 1 към гьоторе към дърт мотор :) Става въпрос да мърда коляновия вал напред-назад - ремък<->скорости.
Има си аксиални пластини, на тоя мотор са при 3тия основен лагер. Луфтът е съвсем минимален и се чудя дали да се занимавам с ремонтни аксиални пластини, за да може спокойно да се рита съединителя после. If you know what I mean, дет се вика :P





Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


К.Методиев

Скоро правихме един мотор на б4 имаше доста аксиален луфт, след смяната на лагерите луфта изчезна и не беше доловим на ръка.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

VENTCI

Мисля, че при наличието на луфт се получава "плуване" на коляновия вал, което най-вероятно би довело до нестабилни тихи обороти - може би на тихи об. ще се усеща. При положение, че мотора е отворен сякаш е добре да се сменят.

hotblooded

 Ако си разхвърлил двигателя - сменяй пластините.

Радко

Чувал съм че трудно се намирали такива пластини. Ако намериш сменявай, ако ли не се преправят че да паснат. Като цяло и аз имах но така си го оставих. :)

Pyrhel

Странно ми е да се износят главно пластините и като се сменят да няма луфт. Но по другите форуми също разправят, че само пластини сменят и там не стържат. Аз така или иначе ще сменям всичко със STD, просто се чудя до колко е приемливо. Иначе на тоя вал луфтът е доста малък и с тия пластини.

Радко, има ги навсякъде, където продават и другите лагери.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

За мотора който говоря аз, имаше аксиален луфт от порядъка на 1мм на око и само със смяна със STD размер всичко си пасна точно и колата си кара.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.