Демпферна шайба за коляновия вал на форд фокус 1,8тдси

Започната от encho, 20 Декември 2012 22:49:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

encho

Здравейте,някой ако е имал проблем с тази шайба или има познания,моля за съвет,как да разбера дали тази шайба има първоначални наченки за разбиване.


Bobi

Здрасти. Ако шайбата има отклонения, т.е. играе , това означава, че е тръгнала. Ако е тръгнала, издава и характеренен звук, наподобяващ тракане.

encho

Цитат на: Bobi в 20 Декември 2012 23:18:40
Здрасти. Ако шайбата има отклонения, т.е. играе , това означава, че е тръгнала. Ако е тръгнала, издава и характеренен звук, наподобяващ тракане.
Видимо не виждам отклонения,но чувам характерен звук, наподобяващ тракане.Сутрин когато излизам колата е в гараж и това тракане е по- слабо а вечер когато тръгвам тракането е по-силно.Дали е от тази демпферна шайба.

Alexi

ми чакай да извадя торбата с боба от мазата !  ^-^ отиди на майстор да я види ..

encho

Цитат на: Alexi в 21 Декември 2012 21:46:26
ми чакай да извадя торбата с боба от мазата !  ^-^ отиди на майстор да я види ..
Майстори с лопата да ги ринеш а работа не вършат, пари вземат и колите чупят.

hotblooded

Цитат на: encho в 21 Декември 2012 22:04:15
Майстори с лопата да ги ринеш а работа не вършат, пари вземат и колите чупят.
По интернет да "гърмим в тъмното" може да се окажем в ролята на онези дето не вършат работа.
шайбата ако е тръгнала ще е пу шумна сутрин като палиш и докато се зареди акумулатора - динамото товари ремъчната предавка повече и ако има нещо "на път" - се чува отчетливо. Пробвай дали се сменя звука от шайбата (или поне от областта около ремъка) като запалиш и след това включиш климатика, вентилатора на макс, отоплението на задния джам и фаровете на дълги...

hitrata_lisi4ka

При мен тракаше по всяко време на деня. Тракането беше сякаш си сложил бобчета в пластмасово шише. При мен, пистовия ремък се скъса, заради тая шайба.
Искам нещо русо, може и метла!

emkata

Цитат на: Bobi в 20 Декември 2012 23:18:40
Здрасти. Ако шайбата има отклонения, т.е. играе , това означава, че е тръгнала. Ако е тръгнала, издава и характеренен звук, наподобяващ тракане.
Здравей и от мен. Колегата Bobi ти е дал възможно най- добрия отговор от разстояние. След като нямаш вяра на майсторите можеш сам да си провериш шайбата. Удари я с длан по посока отдолу на горе както си е на двигателя и чуеш ли металически звън- за смяна е.По- сигурната проверка е като се свали. Не си писал сменяна ли е някога, все пак си има живот.За всеки случай можеш да си прегледаш и ролките обслужващи ремъка. 

encho

Цитат на: emkata в 21 Декември 2012 22:58:40
Здравей и от мен. Колегата Bobi ти е дал възможно най- добрия отговор от разстояние. След като нямаш вяра на майсторите можеш сам да си провериш шайбата. Удари я с длан по посока отдолу на горе както си е на двигателя и чуеш ли металически звън- за смяна е.По- сигурната проверка е като се свали. Не си писал сменяна ли е някога, все пак си има живот.За всеки случай можеш да си прегледаш и ролките обслужващи ремъка.
Благодаря на тези които искат да помогнат,направих тест с белези и установих че белезите след малко работа на мотора се разминават.Не е сменяна и километража показва 180000км. Май е време за смяна.

encho

Здравейте, предстои ми смяна на демпферна шайба на коляновия вал на форд фокус 1,8тдси. Освен оригинална шайба, коя друга марка са за предпочитане. Спрял съм се на /VEGA/  добри ли са.