Проблем с динамото на Mondeo Mk3

Започната от Arsenalrs, 15 Август 2012 21:17:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Arsenalrs

Колеги помагайте, че това динамо ще ме умори. Преди 1 година купих Мондеото и след 5 дена динамото спря да зарежда. Откарах колата на майстор(уж)-Автоелектроника в гр. Русе. Взеха ми 150 лв за ремонта. След около 6 месеца, тоест през месец февруари 2012г. отново спря да зарежда. Направих рекламация в сервиза и го отремонтираха безплатно. Преди около 2 седмици започна да ми светва лампата на акумулатора след определен пробег, всеки път различно. След замерване се оказа, че динамото зарежда с 15-15,4 ампера, а когато пуснах консуматори-климатроник, фарове, радио, лампата на акумулатора светна на таблото. В този момент динамото започна да зарежда от 13,2 до 14,5, като непрекъснато варираше от най-ниската стойност до най-високата и обратно.


Alexi

добре дошъл .. където си писал ампери си имал предвид волтове .. пак си за ремонт на алтернатора .. замисли се дали да отидеш пак при същите майстори .. има и вариант за ново от ибей ,не са скъпи

Arsenalrs

Има ли вариант проблема да е софтуерен, тоест компютъра да е натрупал някакви грешки?

Arsenalrs

Друг майстор ми препоръча да мина на диагностика в МП.

Иван Вълков

Като слушам, много вероятно е да имаш пад на напрежение в  "+" клема/кабел, замери "+" на алтернатора към маса/купето и после същата операция "+" на акумулатора към същата точка която си взел за маса. Сравни за разлики, повтори същата операция и за мунуса. Друго което може да е да са ти сложили фалшиви четки. Преди да пристъпиш към смяна хвърли един поглед и на колекторите, можа и те да са за смяна. Успех 

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

mitakinen

Не се занимавай с глупости, а направо го смени. Не е чак толкова скъпи. АКо не ти се дават пари за ново има и по моргите
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Arsenalrs

А каква ще е гаранцията, че от моргата няма да сдаде багажа след като го взема?
Все пак благодаря за бързите отговори и насоките.

mitakinen

Гаранция няма, но излиза на парите които си дал за т.нар "ремонт" - при моето Мондео беше станала чак дупка на статора и си взех от моргата и изкара 2г. докато я продам. Всичко е божа работа.
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

TourneoRS

Кой е този майстор ако не е тайна ?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Arsenalrs

Не го познавам, преди КАТ вдясно, отзад. Там ме насочиха ама човека каза да  мина на диагностика първо.


mitakinen

Eто това е чисто ново - 320лв. във Великобритания. Има доста фирми които може да ти го докарат до тук

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDCi-TDDi-DURATORQ-00-ALTERNATOR-AL107-/370638204050?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item564bc22c92
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Arsenalrs

Кажете знаете ли способен майстор в Русе, който да оправи проблема ?

Arsenalrs

Засега ще пробвам да оправя динамото, понеже не мога да извадя пари за ново

Иван Вълков

И аз мисля че да си поправиш старото не е кой знае какво - стига да може де. Смяна на четки колектори + лагери и свалянето и качването не би трябвало да ти кажат цифра по голяма от 80 - 100 лева. На мен за ремонта ми излезе 35 лева като аз си свалях алтернатора  (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Arsenalrs

Проблемът се реши. Оказа се, че кабелът от динамото към плюса на акумулатора не е затегнат добре към клемата на акумулатора. Почистихме клемата затегнахме гайката и всичко заспа. Сега при замерване показва, че зарежда с 14,2. ИВАН ВЪЛКОВ напипа проблема :)