Мондеото изгуби мощност...ами сега?

Започната от BIGFORDFAN, 11 Май 2012 23:41:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.



Bobi

Цитат на: BIGFORDFAN в 19 Юни 2012 00:14:31
П.С. иначе кафето в Люлин не е крайно лошо, питай Анатолий.  ;)


Хахах, потекоха ми сълзи направо :D

Pyrhel

Цитат на: BIGFORDFAN в 19 Юни 2012 00:14:31
П.С. иначе кафето в Люлин не е крайно лошо, питай Анатолий.  ;)

Виж, аз от кафета не разбирам, дай да си говорим за цаца, цици и бира и кое как се фляка на масата :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

GOSPODIN

След 3 месеца каране и моето Мондео загуби мощност, но преди да тръгна по майстори реших да прегледам нещата сам. Оказаха се 2 проблема с многобройните гумени съединения по дизела. Едното беше спукване на съвсем меката и ненадеждна гумена тръба, която подава въздуха в турбината. Просто не мога да разбера , защо е сложена такава тънкостенна и без оплетка тръба. ::) Второто беше спукана дебела (около 60мм.) тръба на инеркулера. Двете в МП са около 300лв. и минах на системата побългаряване с едно съединение за камион за 30лв. + самозаваряваща се лента "Бишоп" и гафер. Сега колата си е пак , както преди, защото има надув от турбото. Докато сменях съединенията пипнах и лопатките на турбото - въртят се много лесно и няма осезаем луфт на оста. Входящият колектор също се оказа много чист , без сажди , а само леко омаслен.