Грешка в хидравликата

Започната от Karabasa, 16 Ноември 2024 07:11:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Karabasa

Здравейте,
Няколко сутрини вече, като запаля колата ми светва уведомителен триъгълник"Power steering malfunction". Продължава да свети за няколко секунди и после гасне. Хидравлика има. Не записва грешки. Акумулатора е на година и зарежда нормално.
Дали да подходя към смяна на маслото? Доколкото се вижда в казанчето си има течност


dragozow

Тази грешка има повече от една причина, веднъж смених рейката с втора ръка, после купих нова, няма ефект, не е свързано с масло в казанчето и няма точно решение, по западните форуми има доста питания без конкретно решение. Ако ще те успокои карам сигурно почти 40 000 км с този проблем, без последствия. Проблема е в раздел полтъргайсти и спрях да му обръщам внимание. Дори направих профилактика на алтернатора преди време. Някъде някоя слаба връзка предполагам, кой знае. Ще се радвам да споделиш ако има решение, но мой съвет, не се занимавай.

ivchotr

Тази хидравлика комбинирана ли е с електроусилвател? Има ли различни режими на "твърдост" на волана?

dragozow


ADiDimitrov

Марка модел на Форда?!? Нещо да доуточниш няма да е зле!

Karabasa

Реката е електро хидравлична. Колата е focus 1.6 tdci 109hp. 2008г.
Има три типа твърдост на волана.
Тази седмица ще пробвам с маслото. Най-вероятно никога не е сменяно.
Динамото и акумулатора са читави.

ivchotr

Ами огледайте окабеляването на електроусилвателя. Корозирали контакти в букса, полузакъсан кабел... такива неща. Ако няма датчик за налягане на маслото в рейката, не виждам как малко или много по-старо масло ще прави подобен проблем.

Alexi

имаше преди време такава тема .. мотора на хидравликата е така разположен ,че го пръска вода и кал и платката се окислява ,за съжаление я няма като отделна част .. при руснаците имаше теми как се отремонтира

saggy

Има ли някаква картинка къде точно се намира мотора, че да се огледа на какво дередже е?

Alexi

долу на самата рейка е хванат ,зад това капаче има платка която корозира - влагозащитата не е на ниво ,има хора го демонтират и мажат със силикон ако не е късно


dragozow

А за да стигнеш до казанчето се маха фара, сваля се лесно, два винта и две контри го държат. И буксата разбира се.

saggy

Интересно, при бензиновия Фокус 2008, 1.6 бензин, не видях в https://www.catcar.info/ да има такъв мотор на рейката. Вярно, че по-простите нива на оборудаване нямат бутон за трите режими на волана/рейката, но рейката принципно се води електро-хидравлична при цялата генерация Фокус 2,5. Дали е възможно на по-ниските нива на оборудване да няма този мотор с платката? Също при 1.6 бензин хидравличното казанче е пред мотора и е директно достъпно. При по-големите двигатели е под пасажерския фар.

Alexi

ако го няма мотора ,трябва да имаш хидравлична помпа на ремъчното задвижване - тя е лесно да бъде видяна

saggy

Да, това е случаят при моя Фокус - хидравлична помпа с ремъчно задвижване. Добре че го няма този мотор, че явно не е най-безпроблемното решение.

ivchotr

При някои марки ел.усилвателят е монтиран на кормилния вал (прът). Демек е по-високо и се предполага, че няма да гази в кишата :D

Alexi

на пежото помпата е електрическа ,но е горе при казанчето но всяка марка има собствено виждане кое как да се направи

ADiDimitrov

При МК 2.5 моторчето е точно под казанчето за масло и се продава комплект като резервна част.

Karabasa

Засега маслото е сменено. Майстора каза, че е било на минимума. Източено и сменени с ново. Не се е появявала грешката засега. Ако се появи пак, ще знам че е нещо по букаите или в даден момент смяна.

ivchotr

Цитат на: Karabasa в 16 Ноември 2024 07:11:12Доколкото се вижда в казанчето си има течност

Това е от първия ти пост в темата. Така написано обикновено се разбира, че е по норма :D Хидравличната течност на минимум може и да е в нормите формално, но е силно препоръчително да се долее. И вероятно щяхме да спестим някой и друг пост. За които някои ги обвиняват :D