Фън, спам, шитня, тр, тд!

Започната от Bobi, 18 Септември 2011 20:29:53

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Жоро Петков

Животър е твърде кратък, затова задължително спори с непознати в интернет!


perun

Кратък е, затова спореве трябва да се водят с аргументи, а не с празни приказки...

Жоро Петков

Вашата терца бие моето 50, другарю Генерал!

perun

Към терцата освен аргументи добавям и жокер...Това за автопокера,които не харесвам...

perun

Цитат на: perun в 15 Юни 2024 23:25:27Към терцата освен аргументи добавям и жокер...Това за автопокера,които не харесвам...

perun


ivchotr

Сега ми е интересно как ще третират 20 годишна кола с евро 3 (нашенско Еко 3), която е на пропан-бутан :D

П.П.
Онзи ден прекарах сбирщайна на преглед и служителят в пункта посочи, че толкова поддържан Форд отдавна не е виждал ::)

П.П. 2
Колкото до катастрофите - по-добре е да се инвестира във възпитание и обучение, че в последните години по пътищата са се нароили невероятно количество откровени дебили.

Жоро Петков

Е говори ми... В неделя в 8:30 бях на проход Юндола - 4 или 5 коли си караха в моята лента - аз разбирам  да са със спортни коли или да карат бързо... а то зверски кенефи, просто секат завоя...
В такива моменти така си мечтая да съм с Ф150, а не с мотора...

ivchotr

Именно, де. Те и със спортни коли да са, пак ще секат завоите. По-лошото е, че секат завои без абсолютно никаква видимост. Та смъртността ще намалее рязко, когато се въведат сериозни психопрегледи, както беше преди да дойде "демокрацията".
В петък надвечер поех по АМ "Тракия" в посока Пловдив. Още на разклона за Лозен започна някакво зверско задръстване. Влачене с 20 - 30, на места с 40 км/ч. До Ихтиман с такова темпо. Нататък скоростта се вдигна леко, но стадото беше хванало твърдо лявата лента и вероятно по инерция си караше бавно, без да има причина. То и до там не стана ясно каква е била причината за голямото влачене, ама както и да е. Та с маневри тип "слалом" взех да пробивам тегавата двойна колона и чак към с. Калугерово започнах да карам сравнително нормално като за магистрала. На места преди това тези в лявата лента си караха със 70 - 80 км/ч при свободна дясна. Почти никой не си гледаше в огледалата, защото единици реагираха на подадения ляв "мигач" заради явното ми намерение да ги изпреварвам. А още не са се появили турците за летните си отпуски...
Вчера към София се караше една идея по-бързо, като се изключат редовните изпреварвания от ТИР-ове и автобуси на с по 5 км/ч по-бавни такива. Сещате се какви колони стават в такива случаи. Върхът на преживяването беше едно момиче, което си караше безгрижно в лявата лента с поне 3 км колона зад себе си и изобщо не реагираше на редовните изпреварвания от дясната му страна.
Катастрофите у нас никога няма да намалеят заради това стадо овце, което се е качило да шофира всякакви МПС. Болшинството не могат да разделят слама на две магарета, какво остава да следят и преценяват сложна високоскоростна пътна обстановка.

П.П.
А пък за сеченето на завоите трябва всеки, който е решил да става водач на МПС с кат. В и нагоре, да се качва задължително на мотоциклет зад инструктор по маршрут със завои тип Г. Малина - Златица и да му стане ясно как завива това превозно средство и до какво може да доведе едно отсичане на завой пред него, дори и без да се ударят със сечащия. Че и на мен в деня за размисъл по този маршрут ми сякоха завоите не знам колко пъти.

perun

Всичко опира до култура и образование.Това са неща дето се изграждат не с години а с десетилетия, особено когато си разрушил всичко даже и основите.
А това дето всички се мислим за добри шофьори, а другите са неграмонти си е чиста народопсихология...


ivchotr

За добри шофьори въобще не говорим. Говорим за дебили, които или не мислят докато шофират или въобще не им пука, че около тях се движат живи хора. Или и за двете, което е също често срещано. Мислещите и съобразяващите се с другите, рано или късно ще станат добри шофьори.

perun

Ами пак стигаме до това,че да мислиш и съобразяваш трябва да имаш култура и образование(поне на средно ниво).Иначе и по форумите се наблюдава същото само дето е по-безопасно.Всичко ходи по сервизи и само носи кафе на майсторите, ама после на клавиатурата става голям разбирач...

saggy

Да се върна малко на статията. Аз съм за  част от мерките. Спиране на коли без катализатор и ДПФ от движение, и спиране на вноса на стари таралясници. Трябва да вървим напред, а не назад във времето. Не съм "за" да не можеш да си продадеш вече остарялата кола на вторичният пазар.

Ozzie

а олдтаймерите и класическите автомобили за които се полагат грижи ко ши ги праим?
и те ли под ножа сФсички останали?  (coffee)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Всяко нещо с времето си.
Едно време сам си сменях гумите на джантите. И със статичен баланс ставаха сравнително добре. Ама вече не си струва усилията. Както и за много други неща.
Един майстор в началото на '90-те трябваше да ми сглоби от два диференциала един годен за работа. Накрая си го сглобих сам след като едвам го спрях да не блъска с чука по опорите на регулиращите гайки. И това в личния му сервиз :D Иначе беше препоръчан, работил 20 години в сервиза на ВАЗ. А пък на мен не ми се мърльотеше и предпочетох да му платя. Та накрая и пари не ми взе :D

Цитат на: saggy в 17 Юни 2024 23:54:07Да се върна малко на статията. Аз съм за  част от мерките. Спиране на коли без катализатор и ДПФ от движение, и спиране на вноса на стари таралясници. Трябва да вървим напред, а не назад във времето. Не съм "за" да не можеш да си продадеш вече остарялата кола на вторичният пазар.

Ами дай си гласа в общественото обсъждане на проекта. Ама едва ли някой ще го зачете. Преди време и аз бях повдигнал въпроса за тези предложения, в които впрочем беше включена и забрана за внос на резервни части и консумативи за старите коли. Демек и да не я продадеш, в един момент да не можеш да я поддържаш и пак да я дадеш за скрап. И тук идва резонният въпрос - кой от всичките тарикати във властта е свързан с вноса на нови коли и/или с бизнеса със скрап. Отговорът на този въпрос ще хвърли светлина върху тази "екологична" истерия. Щото, ако бяха толкова загрижени за чистотата на въздуха, щяха да забранят печките и котлите на твърдо и някои течни горива. Щяха да скъсат от глоби всички строителни фирми, които не мият гумите на камионите си преди да излязат по улиците. Щяха спрат работата на "Марица Изток 1" и на ТЕЦ "Брикел". Щяха, щяха... Ама не го правят, защото зад тези неща стоят различни интереси, скъпи интереси, независимо, че замърсяват в пъти повече от автомобилите. Ама понеже справянето със собствениците на автомобили е най-лесно, за което сами сме си виновни, съответно това и ще мине.

perun

Цитат на: saggy в 17 Юни 2024 23:54:07Да се върна малко на статията. Аз съм за  част от мерките. Спиране на коли без катализатор и ДПФ от движение, и спиране на вноса на стари таралясници. Трябва да вървим напред, а не назад във времето. Не съм "за" да не можеш да си продадеш вече остарялата кола на вторичният пазар.
Ок.Тук съм съгласен.Ама нека да степенуваме нещата по приоритети.Искаме ли по-чист въздух или само си играем на екология.Защото отдавна е доказано,че най-големия замърсител в големите градове не са старите коли без катализатор и ДПФ, нито пък битовото отопление на твърдо гориво...

saggy

Много политически обърнахте нещата. За олд таймерите си има начин да продължат да съществуват, както е направено в Западна Европа. В тази статия се говори за колите, а не за печките и строителната техника. Не че не сте прави, но просто темата е точно определена.

perun

Ами темата е "Фън,спам,шитня,тр,тд!"...

ivchotr

Работата е там, че непрестанно промиват мозъците на хората с това колко замърсявали колите. И затова постоянно се променя законодателството в тази посока. А те, колите, са някъде в средата, че и под нея, в списъка със замърсители.

А да ви питам нещо, сериозно, макар и темата да е фън, шитня и т.н. Правите ли си барбекю и ползвате ли услугите на обществени такива, които пекат месото на дървени въглища и колко често?