Проблем с Форд Транзит - пуши и не върви

Започната от ford_transit, 11 Януари 2013 20:04:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ford_transit

колеги здравеите имам проблем с форд транзит 2.5 чист дизел  97год. едвам върви и пуши адски много сиво черен пушек


Иван Вълков

Изведнъж ли стана това някаква предистория?

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

ford_transit

ем да във студа се случи и трудно палеше но след като го закарах и му смениха подкачжащата помпа почна да пали без проблем но си остана спънат

hotblooded

 Виж маркучите за въздуха след турбото и самия интеркулер дали не изпускат от някъде! Като дадеш газ до 2000-2500 оборота на място - чува ли се съскане?

Иван Вълков

Абе то е чист дизел. Да не би непаленето да е било коплекс от няколко проблема, последно кога си сменял ангренаж т.к. се опасявам че може и прескочил зъб на ремъка на помпата да имаш, от там се размества центровката. Друго което ми идва на ум да не би някой да е пускал повече нафта и да се е поулял. Лесно ли пали след смяната на горивният филтър т.к. може и въздух по системата да е останала.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

ford_transit

неска ходих в един сервиз напраих ме центровка на горивната помпа и ептен спря да варви

Иван Вълков

Какво точно правихте по помпата??? По нея нищо не се пипа...

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Rady1st

Замръзнала нафта? Задръстена и/или прецакана подкачваща помпа, отдясно до ауспуха е, на 2 винтчета е, има някой са с цедка отгоре на капаче с винтче, някой трябва да се свалят и почистят.

BIGFORDFAN

 Колега, най-сигурния вариант е да се разходиш до Ямбол при specialista, той със сигурност ще ти реши проблема. Пиши му ЛС да се разберете. Поздрави!

Здравко Герчев

Здравейте! Имам същият проблем с Форд Транзит 2.5Д 1993 г. От всички проверки досега стигнах до тестване на дюзите.
Има ли някаква тънкост при ваденето на дюзите? Гледах клип, че се сваля смукателния колектор и с отвертка се напъва в един жлеб над входящия щуцер на горивото. При мен обаче не мърдат по този начин.