Малък термостат Мондео МК3 2.0 TDCI 130 коня

Започната от ihovahi, 21 Март 2013 09:35:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vankata1079

#60
Знаех си  ^-^

Това по-горе нарекох щуцер.
Как да го търся в МП?
А в Ибей? Там поне имам 100% фийтбек
Благодаря ви сърдечно колеги!
Купувам и сменям   ;D


Ozzie

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

vankata1079

#62
Цитат на: Ozzie в 24 Ноември 2019 23:06:30
по VIN номера може да търсиш OEN кодове във ford.7zap.com/en/

Благодаря, видях номера на 1вата страница на темата 1128018 (малкия)
Обаче в ebay.uk е море от термостати за без пари (link)

Не мога да предположа кой ще е оригинален, затова ще отида в МП (без това съм в Люлин) и няма да го чакам 2 седмици ( доставя ми го ГАБКО от UK)

P.S. От МП искат 95 лв  ??? ... Ще търся човек с отстъпка  ::)
В магазините за Рено ми правят до 40% ама в МП не съм стъпвал  ^-^

Успешна седмица на всички и до скоро!  ^-^

Мишо

Еееее, тия от фото мое вече тотално изнагляха бате. Не че не изпаднах с 80 и нещо лв. за моя малък термостат, ама пък тия даже са му вдигнали цената. Чак ме хваща яд само като се сетя за тоя "официален" представител.

Ozzie

е па на мен ми обадиха цена от 455 лв. за клапана дето управлява геометрията на турбото... (rofl)
изобщо се чудя, при този малък обем на продажби на нови коли, как съществуват такива големи представителства с толкова персонал

виж, гумичката на пръчката за подпиране на предния капак (след три години и нещо се светнах, че няма как пръчката да е 1 см. в диаметър, а дупката в която влиза да е 2,5 см.) беше на нормална цена, нещо между 3 и 4 лв.
не че не я взех от една морга наблизо за без пари, покрай една пластмаса
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Мишо

Не знам човече, аз един път в люлинското им "представителство" чаках час и 15 мин. да дойде тоя шнорхел от масата, за да ми даде платения преди един час голям термостат. Седя като някакъв джендър с бележката от касата, покрай мене минаха 37573848 човека и за всички тях бях като невидимия. Бих сменил марката само заради тия смачканяци, честно.

vankata1079

#66
Е го  ;D



Помолих човешки да измислят някаква отстъпка. Не...
Казвам че в магазините на Рено винаги ми правят е, все пак съм член на клуба, но вече ме познават и ми правят...
Буквално разговора - За първи път идвам в МП можете ли да изпишете частта на фирма или?
                                 - Ми то май за последно ще дойдете  ???
                                 - Бил е 70 - 80 лв. а сега 95?
                                 - Бил е преди 10 години, сега е толкова  ::)
Това е колеги. Отивам да го боря, че колектори трябва да вадя и т.н. (според видеото)(link)


......................................................................................


Резултатът:

Тъй като автомобила е бил винаги обслужван в МП - вижте това последствие:
Като се опитах да го вадя ми остана в ръцете...  :-X Пластмасовите щипки въобще липсваха - личеше си, че отдавна са се счупили. Някъде по системата са....дано не фатално. Струята на антифриза слава Богу изхвърли пружинката и медното цилиндърче. По основата имаше следи от черен силикон - Извод: Някой го е залепил преди време, спестявайки смяната...



Но пък резултата е фантастичен След 10 мин работа на место  ^-^




Поздрави на всички и до нови срещи  ^-^

Мишо

Смятай братле, тия какви цървули са  ???. Добре, че сам си правя колите ( па и на приятели ) и не съм стъпвал в сервиз от мнооого много време. Първия ми Форд беше една Фиеста с 1.25 мотор, бензин 96 г. Беше много много отдавна и ходих за смяна на ангренаж в някакъв сервиз в Борово ( за моя радост за пръв и последен път в който и да е сервиз ). "Майстора" прави каквото прави и маха капака на клапаните и го оставя на земята до колата. Викам "Човек, тука няма ли да се напълни с пясък и какво ли не ?", понеже ремонта беше пред гаража на улицата, откъм страна на летящи коли. Оня вика "Абе ти луд ли си бе, нищо му нема". Преглътнах, но дойде ред да маха шайбата на коляновия вал-тя е с централен болт и трудно излиза от вала. Идва "Бако" с чука и почва да маа селската по шайбата ???. Викам "човече, нямате ли скоба за шайби тука, от ония като паяк с три крачета"-оня вика "бате не знам къде е ама нема ягоди, тя и така че излезе". От тогава реших, че само мойте ръчички ще пипат моя кола, пък и това съм учил и си ме кефи и така. 

Alexi

ем аз смених марката заради тях .. преди време при смяна на горивен филтър изтърват единия О-пръстен в горивопровода ,той съответно засяда на клапана на помпата колата взе да не държи обороти да гасне и това беше 4 годишна кола тогава ( мондео 2.2 ) .. последва смъкване на помпата ,разглобяване .. нямам думи .. в СФА балкан разлика с Пежото ,родих се ..

Мишо

#69
Ми....нямам думи. Тия се мислят за недосегаеми, не знам. Един приятел има точно като твоето Пежо и не съм чул лоши отзиви от него за услугите на оторизирания сервиз. Неговата са я взимали чисто нова и не съм чул да се оплаква от тях, а не е като да нямаше ядове. Предимно външни фактори, не самата кола, но е така. Също така съм чувал, че частите да кажем за 2.0 ТДЦИ/ХДИ в Мондео, Фокус, Ц макс и т.н. са доста по-евтини в Пежо отколкото във фото мое.........а реално са идентични.

П. П. Да не кажа, че за сваляне на ИМВ клапана, не е нужно сваляне на цялото ГНП......свързано естествено с презацепване на веригата, щото най-вероятно имат специалния инструмент който позволява сваляне на помпата, без разбутване на центровката на мотора, но няма кой да работи с него......и естествено, клиента цака хамалската за целия този "труд".


Alexi


Мишо

#71
Ок, но не е нужно да сваляш ГНП-то със зъбното колело. Още повече, че са МОТО ПФОЕ и би трябвало да знаят какво правят ..... нали

Alexi

според тях ГНП-то беше заминало ,даже проверяваха за цена на ново :) филма беше голям аз от тогава не съм стъпвал там

Мишо

Естествено, що да не се пробват да те изгърбят с цена и труд за ново ГНП  (rofl). Преди време ходих на интервю за работа в люлинското фото мое. Шефа ме пита какво работя сега, викам в сервиз за ремонт и рециклиране на турбини. Тоя пичага, с най-пренебрежителния тон вика "а, тука никой не се занимава с ремонт на турбото, ако има някакъв проблем се сменя цялото турбо с ново"  ??? ??? ???

ivchotr

Ми какво се чудиш? Те за времето, за което ти ще оправиш една турбина, теще сменят 10. Така ще вземат повече пари за труд и съответно разликата в цената на която те купуват и съответно продават. Стига клиентите да са съгласни. А пък клиентите са съгласни, защото няма да си чакат колата два - три дни.

Мишо

Ми не се чудя братленце, ама нали се сещаш, че клиента е задна гума в цялата ситуация. Нова турбина с "работата" ще ти дойде да кажем 2000 лв. за Фокус или Мондео или квото и да е натам, за кола която струва 1500. За времето което аз ще направя една турбина от кофата, тия в мотото ще сменят 2 пъти масло и филтър. С малко повечко късмет, могат и накладки да сменят.......на един от двата моста, не и на двата  (rofl)

ivchotr

Е, ти ако пипаш бързо и качествено, си оферта. Ама колко са като теб?

Мишо

Правех ги като за мене човече, баланс, настройка, сглобяване.....ама понеже нямам яки наколенки вече не работя там. По принцип ако я хвана сутринта към 8, спокойно до обяд 12-1 ч. е готова ако не излезе нещо непредвидено.

Danielkyosev

Здравейте колеги след смяната на малкият термостат как става обезвъздушаването на системата?