Проблем с турбина

Започната от teoto, 17 Март 2013 19:20:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

то проблема не е в материята му ,а че се затлачва с гняс и мазането на турбото се влошава .. демонтирай го и го промий с нещо да ти е мирна главата


mrmef

#31
Eто една такава тръбичка как изглежда:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-FOCUS-MK1-TRANSIT-CONNECT-1-8-TDCI-TURBO-OIL-FEED-PIPE-/321130613371?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ac4e04a7b

EDIT:

Оказа се, че маслото идва през клапана за налягане на картерни газове. Остава да си взема нов като се продава с целия блок  и не откривам part number :(

mrmef

#32
Нямам късмет колеги това "клапанче" сега питах в Моторкрафт-а :) 386лв с поръчка (целия капак). Някой може ли да ми каже какви са минусите ако тези маслени пари не ги отвеждам към интейк ами навън или с маслоуловител?  Проблема е, че пуска по малко масло от там обратно към турбото и съответно го изгаря с черна пушилка и според диагностика има свистене като надуе турбото именно заради този клапан ::) Това малко ме съмнява, но може и така да е понеже си надува нормално иначе.

Спря да ми работи Microcat и E-Cat, някой може ли да удари едно рамо с part number на тази луксозна част (rofl) (целия блок около ограденото)


viksata

http://eucatparts.com/?action=cat_ford_part&s_id_part=1165765&s_id_model=12

Не видях обаче да се продава отделно :( целия капак!!!


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

mrmef

#34
Мерси! По този номер успях да го намеря за 291лв. без доставка от http://www.allcarpartsfast.co.uk/ford/ford-1479837-separator-assy-oil/. Така като гледам ще пробвам с втора употреба пък колкото издържи.

В МП го дават на умопомрачителна цена  (bang) (nut)

Каталожен номер:   1479837
Наименование:   КАПАК TDCI 1.6D
Цена с ДДС:   470.78 лв.
Заместващ номер
1313806

hotblooded

 Тоя двигател е пежо-ситроенски - там доста често изскачат части на по-нормални цени от колкото в МП....

mrmef

#36
Да се отчета колата я прегледаха в MП Люлин и е вече с подменена част от турбо пътищата... голяма драма като се опитах да ходя по други сервизи и не става и това си е... единия вика турбото заминало, другия вика наред е смени си клапана за картерни газове. Подобно развитие имаше предния път като ми гаснеше и отидох в Форд Експрес Надежда и казаха, че е от скоростите и ги "адаптираха"  (rofl) за 20лв  без да ме питат, след което в MП Младост ми оправиха някакъв сноп кабели и заспа. Не правя реклама, както виждате питах къде да отида и никой нищо :) Та дано е полезно това инфо.

Като покарам ще видим "не открихме друг проблем по колата" - звучи чудесно  8)

Bobi

Радвам се, че си оправил проблема. В крайна сметка този клапан ли се оказа проблемен или маркучът?

mrmef

#38
Значи на първо време моя OBD четец отчиташе по-ниско максимално налягане на турбото а в едно малко сервизче извадиха някакъв Bosch четец уш за 5000 лв. ??? и там показваше, че надува oт ~900 hPA атмосферно до ~1,4. Та след като смених тръбата се оправи тягата и на моя четец вече си показва 1.4 бар-а - излиза, че не е дефектен самия четец както ми внушаваха!  Относно клапана според MП няма какво да пипам... на първо четене не пуши вече.

Bobi

Ха, извадил си късмет. Дано си сложил от ревизираната ( метална) тръба.


copacabana

Цитат на: teoto в 17 Март 2013 19:20:59
Вчера, без никакви признаци, турбината сдаде багажа. Колата е Фокус 1.8 тдци 100к.с. Появи се шум все едно удря ламарина и почна да пуши сиво. Някой свалял ли е турбина в "домашни" условия - нямам подемник или канал. В едно ръководство дават подробно как се демонтира и, че излиза отдолу заедно с изпускателния колектор, което ме притеснява.
Колебая се и търся мнение, ремонт на старата или втора ръка. Турбината е Garrett.
Днес и моята турбина умря по същия начин :'( Сега и аз или ще ремонтирам или ще взимам втора употреба >:(

Mupo

Колеги простете, че възкресявам толкова стара тема.
От няколко места чух за проблема с въпросното мъркуче.
Моят фокус е 2007, трябва ли да отида да се провери мъркуча и в какъв сервиз би трябвало да се извърши процедурата?
Вярно ли след 2006 Форд оправят проблема?
При мен под капака е така:
[attach=1]

vova

Доколкото знам въобще проблемът се получава от юркане и загасяне на двг без охлаждане.Разбирай работа на място преди да стопираш двигателя.Маслото поради високата си температура започва да коксува-абе все едно от млякото става сирене  (tooth) /маслото става на бучки,парчета./ Няколко пъти така и маслото не може да циркулира и смазва турбото и става белата.
Пак доколкото знам имал ли си такива парченца значи и с миене и чистене няма да се оправи.Моли се да не е прецакана преди закупуването й.На моята понеже има там някаква книжка и ако въобще нещо е вярно-маслото е сменяно на 18-20 х.км. За сега нямам проблеми но принципно нищо не се знае.Аз го сменям на 10хил.
Отделно за таз тръба в МП сигурно ще ти кажат 200лв,а в пежо сигурно ще е 120.
Тъй че ... :)

vova

#43
Понеже се сетих и реших да проверя,и сега пък почнах да се чудя дали да не инвестирам...Според прочитане в нета,сменяло се тръбичката до турбото + двата болта горед и долу,които са с цедка.Болтовете по 5-6 лв. и тръбичката около 80лв.Предполагам в пежо ще са по-евтини от мп.
копи-пейст от сиетроен форума
"6 номер, винта има цедка и 5-ти също.
5,55 без ДДС аз мисля да ги сменя моите, заедно с тръбата 61,84 без ДДС"
Ако някой е правил манипулацията да сподели опит за цени и как са били цедките-затлачени или окей.
Това са цени от 2014 г.
https://ford.afora.ru/car/43/code.4t,1.19852,2.21224,4.2278,6.11425,7.24135,9.5091,10.31868,12.37222,13.17997,15.42905,17.1187/16/1552/15409/67006/?vin=wf0wxxgcdw4t86233#6C712A
според номерата горният болт в мп е 40 лв,долният 12 а тръбата 141  ::)

iwo_19

Като сменяш масло можеш да  свалиш тръбичката с болтовете. Нарича се маслопровод. Свалянето е елементарно , просто има части които пречат за долния болт , но без това за масления филтър се поразглобява доста. Чистиш болтове и маслопровода с коресилин , промивка с бензин толкова. Ако има цедка / не вярвам да има / - махаш  я. Няма смисъл да купуваш нови.

Mupo

Цитат на: iwo_19 в 16 Май 2018 18:28:30
Като сменяш масло можеш да  свалиш тръбичката с болтовете. Нарича се маслопровод. Свалянето е елементарно , просто има части които пречат за долния болт , но без това за масления филтър се поразглобява доста. Чистиш болтове и маслопровода с коресилин , промивка с бензин толкова. Ако има цедка / не вярвам да има / - махаш  я. Няма смисъл да купуваш нови.

(notworthy) Много добре звучи. Мисля на следващата смяна да помоля в сервиза да извършат процедурата :)