Смяна на ангранaж Focus 1.6 Ti-VCR 16V (115 Hp)

Започната от Atanas Peichinov, 20 Ноември 2017 10:58:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivchotr

Цитат на: Alexi в 26 Ноември 2017 21:07:41
и колко км си минал ? ангренаж се сменя на 160-180к  ..

На толкова, ако е оригинален. Тези от магазина максимум на 80 к, че иначе не се знае. Два пъти съм й сменял ангренажа. Първият път беше след като я купих, ама не веднага, де. Карах я към две години с ремъците, с които дойде от Италия. Като я вкарах в бокса, първата реплика на механика беше: "К'ва е тая фуражомелка, бе ???(rofl) (rofl) (rofl) Беше на 160 к по километраж и нищо чудно да е била с оригиналния ремък.


Alexi

аа ето че стигнахме до "оригинален" и "нещо си от някой си " ... и кое е по на сметка тогава ?

hotblooded

Агренажа в официален сервиз е по евтин от двигател в морга....

Atanas Peichinov

#33
Цената която ми обявиха в Мото Пфое  е поносима!Без проблем ще го сменя там,но колата има газ и искам да и се регулират клапаните.Като цяло схемата е много ...........Да ти се регулират клапаните трябва да минеш през сваляне на ангранаж -има кой да ми ги регулира,но остава проблема със качването .В Мото Пфое, не искате да знаете каква е цената на това удоволствие ,с реглажа на клапани.Добрият форумен майстор ми предложи да ми регулира клапаните ,а след това на платформа в Мото Пфое, да ми зацепят ремъка .Представяте ли си !Имам Мазда на 8 г ,и още след гаранцията ми се обслужва от форумен майстор.Колегите от форума ме спукаха от бъзици ,как на автомобил на 12 г най -добрият форумен майстор те праща в офицален сервиз ,за зацепване на ремък .От всичко което написахте разбрах че не мога да разчитам на човек,който да може да ми регулира клапаните и смени ангранажа,и единствената ми алтернатива е официален сервиз.


OL DiRTY

Ами да, докато се надлъгват, кое е криво и кое е право, по-добре си отиди в МП и си оправи колата. А и както някой спомена, едва ли не, го правиш един път!

ivchotr

Цитат на: Alexi в 26 Ноември 2017 22:08:22
аа ето че стигнахме до "оригинален" и "нещо си от някой си " ... и кое е по на сметка тогава ?

Ти сигурен ли си колко са оригинални частите в МотоПфое? Щото аз не съм. На нещото от някой си примерно пише, че се сменя на 150 000 км. Поне на последния ми комплект за Фокуса пишеше така. Обаче Москва отдавна не вярва на сълзи. Така че кой както си реши. Аз предпочитам да не експериментирам баш с ангренажа. Още повече, че съм се нагледал на шмекериите, които правят в сервиза на МотоПфое. Не им ли висиш над главите, като нищо ще ти набутат нещото от някой си, ти ще си платиш оригиналния комплект, а те ще го сложат на колата на някой техен си човек. Ама досега не съм имал възможност да им вися над главите...


jo_jo

иначе можеш да погледнеш дали тук го има твоя ангренаж - http://www.kfz-teileprofi.de/ford/

To4kata

В руския форум има доста снимки на оригинални ремъци нацепени на 70-80 000 км. Вярно условията са по-сурови, но все пак там Форд има завод. Те официалните и маслата препоръчват да се сменят на по 15-20 000 вече и на 5-6 та смяна ДВГ взел-дал вече.Има не едно и две доказателства за това. На мен в Младост така ми смениха предните амортисьори, та думи нямам. Бяха ми сложили обратно съдраните шок-тампони. Те много от колегите знаят ...

ivchotr

И аз специално за сервиза в Младост говоря.

donee

Здравей колега, имам фиеста 2010г. с подобен двигател TI-VCT 120 коня та и аз съм изправен пред същата дилема, повече ме притесняват частите които си купувам от магазините и това ме подтиква да я карам в мото пфое. Ти смени ли твоя ремък? Ще се радвам да споделиш подробности. Аз искам да сменя ремъци и водна помпа. Някой правил ли е тази интервенция в мото пфое да сподели колко струва удоволствието?

Извинявам се за спама!
Поздрави!


jo_jo

Цитат на: donee в 06 Декември 2017 13:43:22
Здравей колега, имам фиеста 2010г. с подобен двигател TI-VCT 120 коня та и аз съм изправен пред същата дилема, повече ме притесняват частите които си купувам от магазините и това ме подтиква да я карам в мото пфое. Ти смени ли твоя ремък? Ще се радвам да споделиш подробности. Аз искам да сменя ремъци и водна помпа. Някой правил ли е тази интервенция в мото пфое да сподели колко струва удоволствието?

Извинявам се за спама!
Поздрави!

По-нагоре съм дал линк за оригинални части. За другия въпрос обади се в МП и ще ти изпратят оферта (проформа фактура), нагласи си само вин-а.

Atanas Peichinov

Колега продадохме колата.Страхотен автомобил е ,но на газ не си е оферта конкретният двигател.На всеки 20-30000км подлежи на регулиране на хлабините на клапаните,а това не е евтина интервенция.За да се стигне до това трябва да се свалят двата вала ,ангранажа.Предвид че най-добрият форумен майстор те праща в Мото Пфое за зацепване ,си направи сметка колко е оферта и какви разходи са това.При твоя двигател не знам дали е така.Вземи координатите на Fordmaniac-от форума,и се посъветвай какво да правиш.

donee

Благодаря за отговорите колеги, в момента ми изникна нещо друго и съм в застой,като има развитие ще пиша.
Поздрави!