Проблем със новата ми придобивка Scorpio 2.3-РАЗРЕШЕН

Започната от senatora, 31 Юли 2014 13:08:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

senatora

Здравейте колеги,
и така започнах с проблемите
имам лек теч от корпуса на термостата
не искам да го лепя,та ако някой има от 2.3 за продаване да звънка 0888812467
четох по руските форуми че става от 2.0/алуминиев/ ,но после се преправя нещо/преходна плочка/ за да мога да сложа моят дросел
Дайте идеи и съвети,че така малко ме е страх да карам така
В цялата страна намерих само един такъв колектор/здрав/ но ме убива с цена/ и един лепен,което малко ме притеснява
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


viksata

Привет..

На 2.3  пластмасов ли колектора ?

на 2.0 16v  е алуминиев да /аз имам такъв/ но пак между него и главата има една пластмасова плочка :(

мисля че дросела не е проблем, на 2.0 е с 2 дросела и общото им сечение е по голямо от дросела на 2.3!

С радост бих помогнал.


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

senatora

На 2.3 е пластмасов :(
но на 2.0 е двоен дросела и трябва нещо да преправя за да пасне моята дроселова клапа
единият вариант е със преходна плочка /някаква.../
днес си поръчах един от 2.3,който също е лепен,но не тече
ще го ъпгрейдвам още преди да го монтирам

днес реших да почистя старото лепило от моя и да видя какво ще излезе отдолу и ....
изненада -ДУПКА 2 на 3 см
има страшни майстори,направо не вярвах на очите си
Руснаците правят и други варианти-ползват колектор от 2.3 галакси,но само за всмукателен /той е без корпус на термостат на него/  и режат от 2.0 на скорпио сектора със корпуса.
този вариант е по лесен за монтаж,защото дросела съвпада,но трябват общо 2 колектора които да се съсипят
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

2.9

преходнa плочкa не ти е проблем.-в рaботaтa ми имa всякaкви мaшини и рaботя нa тях.ти сaмо нaмери колекторa 8)

senatora

Днес ще ми дойде с ЕКОНТ един колектор за 2.3,който също е лепен ,но без теч
Ако не ми хареса,съм намерил в една морга за 2.0 за 30 лв и ще го взема него
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

senatora

Преди 2 дни с колегата 2.9 свалихме колектора /оказа се ,че не е толкова драматично/
и днес ще слагам другият/пак пластмасов/
междувременно си прочистих радиатора на парното/имаше тапа-не минаваше никаква вода/ почистих дросела-имаше доста нагар от вътрешната страна
ако всичко е наред,довечера като я запаля,ще се похваля
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

senatora

Сглобих всичко и ...запали,но... двигателя не работеше както трябва
Успеха е напълно постигнат преди 5 минути
Към 21:30 дойде Анатоли и след доста опити и диагностика стигнахме до извода,че проблема е механичен
след час ровичкане се разбра ,че един вакум не е вакум :)
и като се запуши,нещата стават
та така,в крайна сметка пак имам кола
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

2.9

aбе Ники дa се беше обaдил че днес ще събирaш..знaеш че всяко мaркуче си имaше място.кое не искa дa е свързaно?

senatora

една метална тръба,която идва някъде от изпускателният колектор /не от ЕГР-а/ и влиза в колектора не задържа вакума,но не на колектора а от другата страна някъде се чува,но като са откачи и се запуши колектора мотора отново пее
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

2.9

ок виж я все пaк къде отивa-сигурно се е извaдилa от другaтa стрaнa кaто сме я сукaли.екстрa че сегa рaботи но по-добре дa си е нa място при положение че преди интервенцийте моторa е бaчкaл нa 6.