New Ford Focus ST

Започната от mitakinen, 27 Юни 2014 10:43:45

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

mitakinen



Световната премиера на спортния Focus ST 2015 на Ford се състоя по време на тазгодишното издание на Goodwood Festival of Speed във Великобритания. Новата версия на автомобила идва с нова технология на управлението на шасито, ново окачване и управление, но една от най-интересните особености на автомобила, от който от 2002 година до момента са реализирани повече от 140 000 единици, е въвеждането на дизелова версия с 185 конски сили.



Новата дизелова версия на Ford Focus ST 2015 е двулитрова TDCi с 400 Нм и обещава не само впечатляваща динамика с възможност за ускорение от 0 до 100 км/ч за 8.1 секунди, но и скромен разход на гориво от едва 4.4 литра на 100 километра.
За феновете на бензиновите двигатели, Focus ST 2015 се предлага и с двулитров EcoBoost мотор с 250 конски сили и 360 Нм. Тази модификация е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 6.5 секунди и да измине всеки 100 километра с 6.8 литра гориво. И двата двигателя на Focus ST 2015 са комбинирани с шестстепенна механична предавателна кутия.



В резултат на калибрирането на усилвателя на волана и електронната стабилизираща програма, Focus ST 2015 може да се похвали с по-директно управление, ESP с три още по-прецизни режима на работа, по-стабилна стъпка, по-добро усещане за пътя и други. Промени в екстериора на Focus ST 2015, които са свързани с по-динамичната визия, са комбинирани и с нови 19-цолови джанти, специално разработени за версията гуми и възможност за избор между три нива на решение на интериора (ST1, ST2 и ST3). Сред основните вторични технологии с които вече може да се похвали Focus ST 2015 са инфо-комуникационната и мултимедийна бордова система Ford SYNC 2, адаптивни предни светлини, автоматичната спирачна система Active City Stop и други. Ford Focus ST 2015 ще бъде наличен за поръчка в Европа през есента, а първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени в началото на следващата година.




https://www.youtube.com/watch?v=dlR-k_9dh68
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


vanvan

Вътре е супер, вънка - не. Лично мое мнение. Много по-красив изглежда така: http://www.wallpapersexotica.com/wp-content/uploads/deluxe-ford-focus-sport.jpg

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Nebhotep

   Focus ST вече и с дизелов 185 к. с. двигател.

http://m.fakti.bg/news/99126


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

opex

дизеловата версия на голф е GTD
изглежда това е някаква болест дето се предава, да се дизелясват типично петролхедски возила
може би трябва да се казва фокус STD ...
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

hotblooded

 Да му бяха сложили 2.2 напомпен до 220-230 катЪра поне...   Каквото и да си говорим дизляка си е товарно магаре, не състезателен кон...

Alexi

е той ще върви колкото бензина тогаз. . умишлено е много по малко коне ,просто една алтернатива с визия на СТ и дизелов мотор

opex

#7
реално от Форд са наясно, че хората ги хапе кучето и са малко тия дето ще я карат стокова
първо най-малкото ще се чипоса, после ще се навират карантии от 2.2, по-големи дюзи, турбина, карантии...
да си играят децата :)) иначе пляс 2.2 дизел, пляс пипнат софт (щот все пак е ST, не може да го пуснат те така ей те тука те, на) и така...ще е скучно.  Пък тия с 2.2 мондеота веднага ще си гепят софта и ойде коньо у ряката :D
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

pAbLo

Дизел и СПОРТ...
Това само при АУДИ го има (rofl) (rofl)
С този тесен работен диапазон...
Мога да си правя само ластици на доускорение,че там НМ са доста...
Иначе мерси ^-^
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

vanvan

Мда...не че на еквивалентен по обем турбо-бензин нютоните са малко де :)
Ама по принцип хората като говорят за сравнения "бензин VS дизел" често забравят, че в повечето случаи дизела е с охлюв, а бензина е натурален.


pAbLo

Цитат на: vanvan в 02 Юли 2014 13:20:02
....
То в днешно време освен Мазда,май няма други без турбо при бензиновите ^-^
Сега се загледах в Мондео Екобууст 2,0 240 кс - ми той има същия въртящ момент като дизеловия 2,0 163 кс - 340НМ ;D ;D
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

vanvan