Поставяне на кори от Focus МК1 Ghia на Trend

Започната от ffmk1l, 27 Октомври 2013 12:17:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ffmk1l

Преди време взех цял салон от Ghia, заедно с корите. Не бяха в много добро състояние, но все пак реших да ги сложа, за да са в унисон с другите панели и самата тапицерия. Предните станаха без проблеми. Но за задните се налага преправяне, което отлагах от доста време, мързела е голяма движеща сила, да знаете. (rofl)
Реших да пусна тая тема, ако някой друг прави тая интервенция, да се мъчи по-малко от мен. :))
Проблема със задните кори е, че модификацията Ghia е със задни ел. стъкла, а моята бракма е с механични. :D Между вариантите да се оборудвам със ел.стъкла и отзад и да преправя корите, аз избрах по-лесния  естествено, пък и в тая кола аз седя само отпред вляво. (rofl).
При демонтажа на корите хората не са ги пазели много, имаха напуквания, които аз заздравих от задната страна с планки от ламарина, изрязани по шаблон и ги залепих с лепило. Така изглеждат двете кори след интервенцията.




След това трябваше да пробия отвор за врътката с диаметър 30мм на новите кори. Нямах боркоронка, чудех се и го измислих. ^-^ От Форд са отбелязали мястото на отвора, аз само го проверих и с малко свредло 2мм пробих множество отвори по диаметъра и ги свързах след това. Получи се горе долу една окръжност.

Когато свалях старите кори отвих всички болтчета, но тя не искаше да излезе. Около мястото на ръчката за прозореца се държеше. А сега де, как се сваля тая ръчка, голямо чудене, нямаше как, качих се горе и започнах да търся информация в нета. Честно да ви кажа по-голяма тъпотия от Форд не са мислили. Прокарва се един парцал между ръчката и кората, тя трябва да е в долно положение, и с движения, наподобяващи лъскане на обувки дърпате нагоре, ама яко дърпате. (rofl) Самия парцал натиска една зегерка, която закопчава на оста на врътката. Ето я въпросната простотия:

След това отлепих от старите кори тази фиксираща пластмаса и я залепих на новите, тъй като те нямат. Мястото е обозначено.

Започнах с монтажа. Горе долу съм улучил мястото на отвора. ^-^


Другото по обратния ред. Ето от нещата, които винаги са ме дразнели, е глупавата изработка на дръжките и изобщо всички пластмаси по колата. Просто няма начин да извадиш капачето на дръжката, без да го нараниш.

След половин ден труд си имам задни кори от Ghia с механични стъкла. ^-^





Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


Alexi

мда всичко е направено като на Кънекта който карах до преди година ,произведен 2008г .. нищо не са подобрили за 10г същите простотии има като махаш кората отделно има едни видии дето се падат откъм пантата на вратата и не съществува отвертка с която да се развият лесно ,става с тресчотка с монтиран накрайник кръстата отвертка и има много малък ход става много бавно ..