Ford S-MAX Concept

Започната от mitakinen, 28 Август 2013 14:03:53

« назад - напред »

0 Потребители и 9 гости преглеждат тази тема.

mitakinen

Ford S-MAX Concept бе представен днес пред служители на централата в Кьолн



New S-MAX Concept разкрива визията на Ford за бъдещото превозно средство спортна дейност - S-MAX Concept доразвива стила на популярната сегашния модел, без компромис  с елегантен дизайн, детайлна изработка, съвременни технологии и по-гъвкав интериор - Свързване и уелнес характеристики включват SYNC с MyFord Touch, Ford ЕКГ Heart Rate мониторинг Seat и мониторинг на глюкозата Level - усъвършенстваните технологии за безопасност и удобство включват кола до кола комуникации, Intelligent Protection System с предварително Сблъсък Assist, Dual-View дисплей и усъвършенствана версия на Active Park Assist - динамично шофиране обжалване и ефективност дава с нов 1.5-литров EcoBoost двигател. Ford Motor Company днес разкри новия Ford S MAX Concept, едно ново превозно средство спортна дейност, която е на стил, без компромис на популярния S-MAX до нови нива с по-рязко дизайн, съвременни технологии, както и премиум изработка.



"Когато Ford разкри SAV - спортно превозно средство дейност - Concept през 2005 г. незабавно залови въображението на обществото и ни вдъхнови да произвеждат днес S-MAX, истински бял автомобила пространство ", каза Барб Samardzich, вицепрезидент на продуктовото развитие, Ford Европа. "Нашият нов S-MAX Concept представлява следващото ниво с най-новия  дизайн на Ford и технологични иновации за ново поколение." Новият S MAX Concept използва последната Ford стилистичен език с високо монтирана решетка, подкоси-назад фарове и уникално по-ниска броня на автомобила, който включва елементи от дизайна, които се появяват да плува в по-ниския отвора на предната и над спойлер. Характерният S-MAX профил е усъвършенствала с предния капак на двигателя , които от своя страна се влива в динамичната дъга на покрива, за да се създаде уникален стъклен покрив графика. Този елегантен силует обгражда просторен и гъвкав интериор, който предлага всичко, от четири до седем седалки конфигурации. "S MAX шофьори са страстни и донесе високи очаквания - те видят S-MAX, както един на вид превозно средство," каза Мартин Смит, изпълнителен директор по дизайна, Ford Европа. "Нашата мисия е да надминем очакванията им във всяка област при зачитане на основата на това, което обичат за S-MAX."



Допълнителни знаци екстериорния дизайн съдържа специална линия, минаваща по протежение на превозното средство да даде впечатление за дължина и скорост, изваяни мускулести рамене и отличителни фарове с участието на органични светодиоди -. най-новото развитие в осветление, което предлага по-голяма гъвкавост по отношение на местоположението и дизайн, бърза реакция и цветова гама на S MAX Concept



следва ...
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


mitakinen

#1


Сложните комуникации и сензорни системи предоставят на S-MAX Concept  подробна информация за шофиране околната среда, за да повишаване на информираността и безопасността: - напреднали кола до кола Ford комуникационна технология позволява на превозното средство да се говори за подобно оборудвани превозни средства, предоставяне на предупреждения в случай на насрещното движение на грешната страна на магистралата, или ако превозното средство е спряло в потенциално опасна ситуация, като един сляп завой по пътя - Ford Intelligent Protection System с Assist Pre-Collision идентифицира пешеходци и автоматично задейства спирачките, ако сблъсък е неизбежен - Advanced версия на Active Park Assist участието възможност перпендикулярно паркинг, парк се подпомага и да пресекат трафика Alert е следващото поколение на Ford паркинг технология, в състояние да контролира управление, избор на предавка и напред и назад движение, и подпомага водачите при напускане паркоместа, като ги предупреди за приближава трафик



Ford  гарантира, че  с новите двигатели прочутото S-MAX шофиране се издига до ново ниво: - високоефективни задвижващи функции на изцяло новия 1.5-литров двигател EcoBoost бензинов с турбокомпресор, с две променливи фази на разпределителния вал и други напреднали технологии за подобряване на мощност и икономия на гориво "Новият S-MAX Concept е не само уникално предложение от гледна точка на безкомпромисно съчетание на стил , гъвкавост и фокусирания към водача динамика, но и чрез своите новаторски технологии предлагат по-добра безопасност, благополучие и безпроблемно интегрирана свързаност ", каза Пим ван дер Джагт, изпълнителен технически ръководител, Ford изследвания и Advanced Engineering. "С S-MAX Concept имахме за цел да покаже колко широки възможности на технологиите Ford се готви да достави за клиенти в бъдещите поколения на превозни средства."








Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Bobi

Скандално покъртителен дизайн! Може би най-добрият, излизал някога в този клас!  (bow)

mitakinen

Тази ще е, тази ще е следвашата  ;D
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

pAbLo

На моменти ми мяса на ФИЕСТА с АНАБОЛИ (rofl) (rofl) (rofl)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Bobi

#6
Не вярвам това да е стандартният S-Max. То в Фокус РС няма толкова карбонови елементи и шита кожа на таблото. В този си вид този Ес-макс ще е близо 100 к.

mitakinen

Все пак си е концепт - няма дръжки на вратите - 4  места. Само се загатва какво може да се очаква, но определено доста от нещата ще останат
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

hotblooded

  Това е концепт... поне половината шукарийки в серийната кола ще ги няма, а другите ще са срещу яко кеш. Но поне на картинки си го бива! И пак са залитнали по eco-boost..... стига вече! Да слагат 2.7 TDCI в S-max и Mондео стига са го стискали само за JAG......

mitakinen

Концерт си е, но със сигурен, че ще е на 99% така изглеждаща. Когато излезе концепта SAV през 2005 и тогава казаха, че няма реално колата да изглежда така, но виж, че си е същата


Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


hotblooded

 На външен вид не съм казал че няма да изглежда по същия начин - говорех за седалките, глезотиите и "хай-тек" екстрите

Alexi

управлението на автоматичната кутия е заимствано от Ягуар и Рейндж ,много ме кефи тоя върток който се скрива като извадиш ключа

pAbLo

Цитат на: hotblooded в 28 Август 2013 14:50:10
Да слагат 2.7 TDCI в S-max и Mондео стига са го стискали само за JAG......
Това ще ми е интересно как ще го таксуват за обслужване (rofl)
Още се сещам на АУДИ А6 2.5ТДИ като им дойде време за ремъци и собствениците им  :'( с пълно гърло (rofl)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Alexi

Цитат на: pAbLo в 28 Август 2013 16:03:04
Това ще ми е интересно как ще го таксуват за обслужване (rofl)
Още се сещам на АУДИ А6 2.5ТДИ като им дойде време за ремъци и собствениците им  :'( с пълно гърло (rofl)
съвременните ремъци се сменят на 200к ,да му мисли втория собственик :)

pAbLo

Като гледам повечето сме втори собственици :-X
Даже като ви четох темата за хидравличните ремъци,почнах да се чудя дали да не го прегледам и моя ::)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mike28


Nebhotep

Продължават изпитанията в Дирборн (САЩ):













Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Nebhotep



Ford S-Max Vignale Concept

Потвръждава се, че ще има и серийно производство на S-Max Vignale, няма да остане само като Concept.
Джанти 21"
Цвят: Milano Grigio












Това, което не ми харесва, че на втория ред седалки ще има пълноценни седящи места само за двама пасажери, а за трети ред можем само да мечтаем. За мен като потребител е важно да карам пълноценен ван, не някакво спортно супер спортно и луксозно подобие на SAV (Sports Activity Vehicle).


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

mike28

 Готин, много добре знаеш, че S-MAX-a e спортният ван на Форд, не случайно Галаксито има същият дизайн, без скосеният таван, но пък е с повечко място.


Nebhotep

Това ясно, ама защо го скопяват така. Новият S-max ще замести и Galaxy-то, така че Форд ще лиши феновете от пространство за сметка на спортна визия, което аз като консервативен потребител не приемам.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

hotblooded

 Заден ред седалки ще си има, също и трите "пълноценни" места на втория ред. Инак ще изтърват продажбите като 6+1, които не са малко.  На такива предварителни "показухи" се показва най-луксозната версия, а реалността после е съвсем друга.

mike28

 При тази скосена задница ще е безсмислено и практически неизползваемо. Не мисля, че ще се откажат така лесно от галаксито - ес макса е за целева група докъм 40 г. а галаксито е за по-възрастни. Но не следя дали спират модела.

hotblooded

 Aз никога не съм смятал че третия ред седалки стават за някой по голям от 5-6 годишно дете :) Колкото до Галакси - едва ли ще го спрат освен ако не мислят да пускат луксозна версия на Транзит, както VW имат на Транспортер...

Nebhotep

Тестовете вече са пренесени в Европа:




































Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Pyrhel

Не мога да разбера защо ги обличат в тия камуфлажи или ги правят на черно-бели точки, за да не можеш да различиш какво е... Вместо да го лъснат и да е възможно най-красивото оборудване и да имат реклама на аванта и хората да зяпат по улиците...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Nebhotep

Уж, за да не се открадне идеята за някой детайл!  ;D  ;D


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

pAbLo

Цитат на: Nebhotep в 08 Април 2014 12:48:36

Това, което не ми харесва, че на втория ред седалки ще има пълноценни седящи места само за двама пасажери, а за трети ред можем само да мечтаем. За мен като потребител е важно да карам пълноценен ван, не някакво спортно супер спортно и луксозно подобие на SAV (Sports Activity Vehicle).
Като гледам наклона на С рамката,почвам да си мисля,че точно това е 3-тия ред седалки 8)
Иначе къде е багажника,къде е мястото ^-^
Цитат на: Pyrhel в 19 Юни 2014 21:39:08
Не мога да разбера защо ги обличат в тия камуфлажи или ги правят на черно-бели точки, за да не можеш да различиш какво е... Вместо да го лъснат и да е възможно най-красивото оборудване и да имат реклама на аванта и хората да зяпат по улиците...
Прототип,дразнят конкуренцията,уточняват детайли...
А и накрая като я съблекат да се втурнеш в магазина за да я имаш...
Иначе файда :-*
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Nebhotep

Днес в Goodwood,UK на "Фестивала на скоростта"




Фото: Якуп Чагатай, Focus Club Turkey [focusclubtr.com]


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Nebhotep

Окончателният конвейерен живот на сегашните S-Max и Galaxy е 31 декември 2014г. Това ще бъде и последният работен ден на белгийският завод в Генк, преди неговото окончателно закриване.
Сглобяването на навия S-max в завода на Ford в Испания ще започне през пролетта на 2015 г.



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!