Съгреших, с ново Пежо!

Започната от To4kata, 20 Февруари 2025 15:59:08

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

To4kata

Не знам вие какво ще кажете, но аз не съм си и представял, че ще взема кола по която няма да имам забележки - интериор, екстериор, окачване и т.н. А съм доста претенциозен. Съгласих се на покупката за няма и седмица. Толкова бързо купих и Фокус 3,5 и като изключим това, че е гол на пушка, също нямам никакви забележки към него - приятен и вътре и отвън, и като окачване и като шумоизолация (почти), че даже и като динамика. Поне на мен ми е ОК. Не така обаче беше във Фокус 4, не ми хареса интериора, иначе си е приятна кола вероятно. Но в Пежото съм влюбен, не ми се слиза ... И в много ревюта признават, че като интериор, екстериор бие много премиум марки!


April

Много ти е готина колата още веднъж да кажа.
Не мен лично ФФ 3,5 ме кефи много повече от 4-ката.
На всичките 4-ки някак си им ..... висят задниците.

zz_stefanov

Точка, Пежото вътре как е от към място спрямо Сандерото и Коната. Че аз съм си големичък.
Изработката ми е извън коментар. ^-^

To4kata

Ами 2008 е най-малкия SUV на Пежо. Може би по-скоро като Сандеро Степуей, макар че според мен е по-просторно, а и като габарити изглежда по-голямо. Абе според мен си е пълноценна семейна кола и няма нищо общо с мъника 208. Но все пак за по-едри хора си иска тест драйв. Може би за хора с повече претенции за простор 3008 и нагоре, ама пък започва да убива на джоба. На мен лично ми е ОК, макар и да е на ръба който бих понесъл, но пък е компактността га прави по-маневрено и лесно за паркиране в претъпкана София! Бих казал доста добър компромис.

To4kata

#34
Айде и новите гуми сложихме - всесезони Hankook kinergy, доста близо са по качества до Mishelin Crossclimate. Първоначално бях харесал Kлебер, на понеже на Ханкука им дават доста добри показатели на мокро, а са прилични и на сняг, избрах тях. Другата седмица слагам и номерата и край на сагата, надявам се!

PS. Ако на някой му трябват нови летни 215/60/17 Continental-ки с ДОТ 2124 свиркайте. Ще се разберем, поне знаете със сигурност че са с 40 км пробег.

Фокус 3

#35
Честито, и много безаварийни километри, със здраве да си я караш! Би ли споделил като возия как е, спрямо Фокус 3.5 комби? Значително по-меко и комфортно ли вози? Благодаря, поздрави!

zz_stefanov

Някой знае ли пежата и другите от туй Стелантис ползват ли общи платформи, двигатели....?
Преди си знаехме Фиат-Крайслер и сателитни и отделно PSA с добавен Опел.
На магистралата край Варна накичиха една сграда с всички марки на Стелантис и тя се оказа, че е на СФА.

Alexi

да ,ползват общи платформи и двигатели .. ако сега си купиш Опел Инсигния 2.0 дизел ,ще дойде с мотор 2.0 ХДИ на Пежо .. в Астрите се слага 1.5 дизела също ,както и 1.2 турбо .. електричките също са с обща платформа ,в групата има доста марки вече

To4kata

#38
Цитат на: Фокус 3 в 04 Март 2025 07:59:25Честито, и много безаварийни километри, със здраве да си я караш! Би ли споделил като возия как е, спрямо Фокус 3.5 комби? Значително по-меко и комфортно ли вози? Благодаря, поздрави!

Ами спрямо комбито не знам, но вози много сходно с хечбека МК 3,5 - аз лично го определям като много стегнато, но не твърдо. И така ми харесва, аз до голяма степен затова се отказах от Октавията, люлее се като лодка и не се усеща връзката с пътя. Воланът също е леко стегнат, в сравнение с новия Дъстър - неговия волан се върти с поглед. По тиха е определено. Абе доволен съм и си е голяма удобство - ключ не ми трябва, доближаваш - отключва се (не да се бъркаш с мръсни ръце или като влачиш багаж), телефон вътре не ти трябва-всичко се прехвърля на таблета - разговори, навигация. Засега не спирам асистентите, даже се съобразявам с тях (сега разбирам, че почти перманентно съм бил в нарушение за скорост). А, и седалките са разкожни, нищо общо с тези на Дъстъра, пък и на Фокуса.

Днес вече е регистрирана, остана да прехвърля застраховките към новите номера и съм готов!

PS. Между другото четох доста добри статии и отзиви от новите ситроени. Както съм споменавал преди десетина години карах Ксара 1,6 бензин и бях супер доволен /като изключим притесненията по торсионния мост/. Тъста ми още я кара. Колко газ е изгорила ...

ivchotr

Цитат на: zz_stefanov в 04 Март 2025 18:08:13Някой знае ли...

Опел и Шевролет до преди 12 - 13 години бяха с едни и същи двигатели и някои неща в купето. Сега не знам как е.
 


zz_stefanov

То Опел премина от GM към PSA преди Стелантис. По е интересно технически има ли общо между PSA и FCA.

Ozzie

дано поколение 2 на то'а маторрр е по-читаво от поколение 1....
https://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=55&t=129452
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

А дано, ама едва ли. Разход от 3 литра масло на 10000 км ??? Ми, че то човек от смяна до смяна на практика го сменя два пъти :D

Alexi

както вече писах ,такива коли се карат стотина хиляди км и се махат ,да му мисли новия собственик

Жоро Петков

Много странно пък като отвориш немското или инглизкото мобиле и виждаш 1.0 екобууст на по 250 000+ км... дори тука в БГ има такива екземпляри
Сигурен съм, че и с 1.2 двигателя е така. Естествено, че новите двигатели не издържат 1млн км като атмосферен дизел, но за това може да благодарите на зелките в Брюксел.

Като гледам има организация за този двигател точно както за 1.0 екобууст. Т.е. най-вероятно PSA са се впрегнали и са си го пооправили.

ivchotr

Точката ще разказва какво как.

Alexi

този мотор на Пежо се очертава по кекав от 1.0 на Форд

Pyrhel

#47
Май ще разделям темата пак :))
Екото не е кекав мотор, просто има много скъпо ангренажно обслужване и първоначално обявеният живот на ремъка е нереалистичен.
Докато първата версия на Пюрето (PureTech) не е ок - спичане на маслени сегменти, надиране на цилиндри (т.е. силно изразено горене на масло) + проблемите с ремъка и цедката, а и течове отвън. Имат и дефект с коляновия вал - луфтове...

В момента съм на търсене на малка бензинова и евтина кола около 2008-2013 за първа и се нагледах и начетох на тотални мизерии - 1.0 Еко - да случиш на сменен рано ремък или на малко км, когато още не е прецакан - невъзможно; 1.2 ПСА - шит всичко, 1.4 ПСА - шит верига, 1.6 ПСА/БМВ - шит верига/шит всичко. Останаха основно 1.3 Тойота, 1.25 Фиеста или дизели... Доста трудна задача се оказа.

Май клоня на 1.4 ПСА и да сменя веригата, тя е евтина и се сменя бързо.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

взимай на ток не се занимавай .. в София поне зарядни станции бол

Жоро Петков

Цитат на: Pyrhel в Днес в 13:47:35В момента съм на търсене на малка бензинова и евтина кола около 2008-2013 за първа и се нагледах и начетох на тотални мизерии - 1.0 Еко - да случиш на сменен рано ремък или на малко км

Баш автора на темата няма ли един фокус за продажба със сменен ремък?


ivchotr

Той чака да мине зимата, че е със зимните гуми :D