Проблем със cd 6000 на fiesta 1.4 tdci 2007г.

Започната от Chiquita, 22 Август 2024 08:29:21

« назад - напред »

0 Потребители и 6 гости преглеждат тази тема.

Chiquita

Имам проблем с cd-то от заглавието на темата. Когато извадя ключа от таблото и е сверен часовника на касетофона всичко е наред, но след 10- тина минути когато изгасне дисплея на километража радиото губи дата и час! Някaкви идеи?
Благодаря предварително колеги!


F Focus

#1
Ето някАква идея а не накЪква ( няма нужда да ти се извинявам за забележката, Чикита, но във всички форуми неграмотността не се толерира, като съвсем нормално е да не им се отговаря, ако са такива, защото на неграмотен човек има ли смисъл да му се обяснява, каквото и да е-как мислиш?!) Ама в случая ще опитам-приключваш с оригиналното радио и си купуваш от "Али"-то мултимедия с максимален размер на дисплея баш за марката и модела на фирмата Junsun с прилични параметри (поне 4/64 Гб.) за около 300-350лв. плюс камера за заден ход за двайсетина лева и ще имаш много-много повече възможности, които ще те изненадат, освен CD-то. Монтажа и в специализиран сервиз плюс окабеляване за задна камера струва към 120 лв.
Надявам се да съм ти бил полезен.

Chiquita

Много критики, никакъв отговор и това зареди една буква! Форумите няма да прокопсат с такива екземпляри като теб!
P.S. Преди месец бях монтирал едно китайче с камера за задно виждане и се пуска за 30мин. цялата схема, така, че аз ще чакам полезен съвет от колега който не е чак такъв философ като теб, а ти ходи да те гърбят по сервизите!

F Focus

Дори една буква говори много-ако ме разбираш изобщо, де...!
Аз къде ще ходя и колко ще плащам си е само мой проблем-любопитно ми е ти дали ще успееш без да те "изгърбят"? :))

gras

Колега F Focus , обикновено не се меся в разправиите между колеги обаче това е такава дребнавост от твоя страна ,че не сдържах. Помисли си на колко места във форума си написал "сменявам" вместо "сменям" и после прави забележки !!!

F Focus

Ако си прав приемам забележката без цупене!
Ще проверя, но нека и други споделят мнение как е правилно да се каже/напише-сменям, или сменявам? Наясно съм, че човек се учи цял живот!

Жоро Петков

За да си губи настройките на датата и часовника означава, че изцяло му спира тока на това радио. Или е вързано не както трябва или просто си е дефектно. Има ли мнения ревюта за радиото в интернет? Може да потърсиш в Амазон там поне оставят доста ревюта.

Ф ФОкус - правилно е сменям източник:

https://slovored.com/search/pravopisen-rechnik/%D1%81%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8F%D0%BC

Chiquita

Колега F Focus то и такава дума " двайсетина" от поста ти по- горе не съществува ама това е друга тема на разговор!
Жоро ми явно постоянен плюс си има защото в противен случай ще си забравя и кода на радиото, а то си помни станциите и кода! Принципно явно има кабел който осъществява връзка между километража и радиото защото преди съм сигурен, че като сверя радиото се сверяваше и часовника на километража, а сега се разминават двата! След гасене на колата борд компа остава да свети около 10 минути и когато му изгасне осветнението тогава се нулира и часовника! Това е което съм забелязал за сега! Що се отнася до буксата на радиото изглежда фабрично, не личи да има чужда намеса!

F Focus

Цитат на: Chiquita в 23 Август 2024 18:03:09Колега F Focus то и такава дума " двайсетина" от поста ти по- горе не съществува ама това е друга тема на разговор!
Жоро ми явно постоянен плюс си има защото в противен случай ще си забравя и кода на радиото, а то си помни станциите и кода! Принципно явно има кабел който осъществява връзка между километража и радиото защото преди съм сигурен, че като сверя радиото се сверяваше и часовника на километража, а сега се разминават двата! След гасене на колата борд компа остава да свети около 10 минути и когато му изгасне осветнението тогава се нулира и часовника! Това е което съм забелязал за сега! Що се отнася до буксата на радиото изглежда фабрично, не личи да има чужда намеса!
Цитат на: Chiquita в 23 Август 2024 18:03:09Без никакво заяждане-двадесетина ли трябва да се каже/напише, а двайсетина не е правилно?
Дадох ти съвсем добронамерен съвет за марка, цени и възможности, ама ти си забучил за известно време нЕкво евтино китайче за петдесетина лева и не си доволен-ами маймуни с трици няма да хванеш никога!
Щом държиш на оригиналното радио, което си е качествено по принцип се обърни към специализиран сервиз запознат с модела.
Пожелавам ти успех и ще се радвам да успееш и разбира се да споделиш впоследствие какъв е бил проблемът.


Жоро Петков

Порових в английски форум - доста често срещан е проблема
хората предлагат 2 неща
1) Колата трябва да е запалена, а не само на контакт и тогава да настроиш час и дата
2) Провери следните бушони - F104 (battery saver) ,F112 (audio) F107     10Amp     Instrument cluster battery supply, on-board diagnostics


Chiquita

Жоро Петков гледах ги и аз тези форуми, но на фиестата предпазителите са до f47 мисля, че бяха и всичките са здрави. Според мен има + който идва от осветлението на борд компа и той подава на часовника на радиото и там нещо се е случило може би! Ще го извадя тези дни пак радиото да видя дали се вижда на къде отиват кабелите и да меря пак. Много ти благодаря за съдействието. Ще пиша ако установя нящо за да сме полезни и на други колеги със сходен проблем!

F Focus

Ако решиш, че е добре направи следното, което аз правя след закупуване на поредният "НОВ" автомобил-мисля, че не е излишно, а именно-свалям всички предпазители, оглеждам ги, минавам леко крачетата им с шкурка 2000, забърсвам ги, пръскам ги леко с наистина качествен(!) контактен спрей и ги връщам обратно.
М/у другото най-корозирали крачета на миниатюрните предпазители, които изобщо съм виждал бяха на сегашният ми "Фокус"-2, направо бяха почернели!
И още-както съм писал разглобявам  всяка букса, до която мога да се докопам и пръскам контактите и със същият спрей.
Единственият спрей, който доказано действа (според мен) е "Kontakt" PR- полско производство. Незаменим е за потенциометри и плъзгачи в аудио и видео уредби.

Chiquita

Благодаря Ви колеги за помощта и съветите бяхте ми полезни но май няма да разбера причината тъй като днес продадох колата! И все пак сърдечно благодаря и ще следя темата от любопитство дали някой ще даде решение на проблема, съдейки по чужди форуми явно не е частен случай!

ivchotr

Нали не си я продал заради радиото :D

Chiquita

Ivchotr не разбира се  (rofl)  Просто ми беше за махане!

ivchotr

А в крайна сметка успя ли да установиш нещо конкретно за същността на проблема? Щеше да сваляш пак радиото преди продажбата, да мериш токове...

Chiquita

Мислех да го правя тази събота но не дочака да се позанимавам! На 99% съм сигурен, че това не е евробукса, и не е наредена като стандартната евробукса на останалите радиа! При тях има два + тук съм почти сигурен, че са три като единия се взима от буксата, и по - точно кабела който захранва диода на борд компютъра на таблото! Когато изгасне той, тогава се губи и часа, или оък може да е - незнам но са вързани заедно 99%