Grand C-Max 1.5 EcoBoost + газ?

Започната от ODV, 12 Януари 2023 06:11:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ODV

Здравейте.Имам Гранд Ц-макс,първа регистрация 2020,но производството му е 2019(един от последните произведен е).Двигател 1.5 екобууст,powershift автомат.Гори според зависи колко го карам.Първата година му навъртях само 10к,но следващата година и половина стигна 66к.Карам го най-много по магистрали,а там при 130-140км/ч няма как да гори малко.Съответно веднага почнаха да ми се въртят мисли за газифициране,че освен тук,много го карам и в Италия,а там цената на газта е супер спрямо бензина.Знач че директното впръскване са скъпи и горят и бензин успоредно с газта,знам и че гаранцията му става под въпрос,ако не и нарушена.Естествено че първо ще водя някакви дискусии с Форд дали разрешават,дали сами монтират такива системи и т.н.Няма на сляпо просто да ровя по колата.Освен това,преди няколко месеца,съвсем случайно попаднах в един сервиз в Турция,и там с очите си видях,как бяха наредили няколко чисто нови с найлоните турбобензинови Фиат-и,и им слагаха уредби.Попитах собственика за оферта за Форда,и той поне 15 минути я оглежда като менюта,после мотора и вин номера снима,прати снимките някъде,нещо за проверка на съвместимост ли,де да знам,и след като му върнаха отговор ми обяви 2500лв ако искам да стане както трябва.Та чуденката ми е-има ли яснота в дългосрочен план как се отразява на мотора?На другите системи на колата,че това чудо е Титаниум,и е невероятно натоварено с електроника.Намерих с търсачката една подобна тема от 2019-та,но вътре нямаше достатъчно информация.Благодаря предварително за отговорите.


Pyrhel

Не съм попадал на информация МП да предлагат газ на гаранционни, за разлика от повечето други дилъри, но дано поне да са ОК за допълнителното й монтиране - сподели като провериш, ще е много полезна информация.

Относно газта - нищо му няма на мотора или на поставянето. Аз ползвам cheatsheet-a на Prins, тук за твоя случай. Ако в техния списък моторът е в зелено - значи няма проблеми.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Жоро Петков

Имай предвид, че пак ще ти гори поне едно 20% бензин.
Толкова са и цените тук г/д 2500лв - на 1 колега в Хавал му взеха толкова за монтиране в официален сервиз на газова. И си му гори 20% бензин 80% газ.
Италианците са световно известни с газовите си - защо не видиш как са там цените. Там 100% ще я направят по-добре (най-вероятно и цената ще е по-ниска).

ADiDimitrov

За 2500 ще те газифицират, както каза колегата ще гори едни 10-15% бензин, но гаранцията от МП автоматично си заминава 😉

ODV

#4
Знаех за 10-15-тината процента бензин.Но чак 20 ми се вижда много?Сигурно не съм прав,както и да е...И за гаранцията предполагах.Не съм наясно Форд работят ли с оторизиран сервиз за газ,чрез който евентуално може да се запази гаранцията.Но предположението ми е,че ще трябва или да я изчакам(има още много) или да я късам.И именно за това ми беше и чуденката.За да взема такова решение,ми се искаше да съм сравнително добре информиран какво се случва с мотора и другите системи на колата в дългосрочен план.Карал съм коли на газ,даже в момента имам един трошляк - пИжо 307 1,6 на газ(имал съм и редови 6,и V6).Дали е късмет или е нещо друго не знам,но винаги съм бил много доволен от инсталациите и съм нямал никакви драми.Казано кратко,не съм противник на газта.При форда обаче нещата ми изглеждат малко по-сложни-турбиниран мотор с малка кубатура,адски много електроники,катализатори,сонди,сензори и т.н.При успешно монтирана газ,има ли видимо отражение върху ресурса им?Издържат ли им инжекторите достатъчно,когато са на газ+малко бензин.Защото примерно ако след 1-2-3 години се налага да ги сменям,или катализатори,или разни сонди...това на 2019-та кола няма да е много безболезнено.Километрите които въртя мисля са достатъчни да има смисъл от 2.5к лева инвестиция.Минимум 3-4 ходения до Италия за година,всяко по 6к километра(2 до там,2 там и 2 от там),повече от 300 евро на ходене ще се спестява си мисля,там газта е да речем 2.5 пъти по-евтина.И това без да смятам километрите тук.Ако няма допълнителни щети(не коментирам изненадващи дефекти,а само сигурно износване на системи следствие на нагар,на някакви разлики в температура на горене,в "сухота" на газта,подобни дивотии).И ако успея да събера подобна информация,мога приблизително да сметна срок на изплащане,последващо спестяване ,струва ли си да рискувам и да скъсам гаранцията.Иначе фордчето ако го карам подчертано икономично от град до град по стандартни пътища в ограниченията(почти) е много икономично за размера си.Рекорда ми е Стара Загора-Димитровград - 4.9 по колонка.Ама наистина преценям движението така че да се възползвам максимално от инерцията.Обаче стъпя ли на магистрала със 130-140,и...8+ не ми мърда.
Извинявам се за дългия текст.

Pyrhel

Впръсканото количество е настройка и се прави по преценка на настройващия или желание на клиента. Който си мисли, че си пази колата - ако иска и с 65% бензин да кара. Бензин е необходим САМО за охлаждане на инжекторите. Може и 0%, но не е ОК. На колите, които се монтират от 0 км и си запазват гаранцията съм виждал, че е ДО 10% общо разхода на бензин, като в това количество влиза първоначалното загряване. Като цяло процентът трудно може да се каже при теб колко ще е, защото зависи от натоварването и студените стартове, но реалната настройка е около 5% бензин
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Жоро Петков

Специално за гаранцията... Имай предвид, че в 99.9% от случаите тя важи за агрегата.
Той ако щеше да се чупи до сега да е заминал.
За всичко друго МП ще ти кажат - външна намеса, нормално износване и т.н.
Нямаш ли някой познат на познат в Италия - там със сигурност има доста повече фордове и 100% са газифицирали, а и карат повече - ще могат да споделят повече опит.
Аз бих го сметнал така -
8/100 бензин - 20лв/100км (2.5 средна цена)
10/100 газ + 2/100 бензин = 10 + 5лв (да кажем, че давам доста завишение...)
т.е. 5лв на 100км в полза на газта . С Начална инвестиция 2500лв / 5лв = 500 * 100км = 50 000км. Т.е. след 50 000км ще си на 0. От там нататък започваш да си на плюс.
Моето Мондео е от 2017 - беше в гаранция до 2022 Ноември. В началото на годината трябваше да правя обслужване на скоростната кутия и ходих в сервиз препоръчан от колега във форума. Малко след това смених масла и филтри при приятел. Т.е. отебах гаранцията последната 1г.
При теб положението е подобно.
Още нещо - дори я чипнах колата да стане 480НМ 180к.с. (на Дино стенд). Мечтаех си за това доста отдавна.
Споделям, защото мисля, че за последната 1-1.5г гаранция не си заслужава да набиваш пари в официален сервиз.

ivchotr

Е, той ако върти същия километраж, какъвто е направил през втората година след покупката, за една година ще избие уредбата. Аз не виждам какво му се чуди още. Тук нещото, което никой не обсъжда, е дали клапаните на този двигател са саморегулиращи се или се налага да се барат ръчно. При този годишен пробег ще трябва по-често да се проверяват, ако се регулират ръчно, нищо, че ще вкарва и бензин покрай газта. Ако са саморегулиращи се, драмите отпадат.

Pyrhel

Саморегулиращи се от много години почти няма, включително и доста дизели също нямат. Екобууст също не правят изключение. И все пак не го виждам като особен проблем - дават ги на около 100к км проверка на хлабините и обикновено са с пренебрежими отклонения, след 150-200к трябва тепърва да почнат да минават такива мисли, не с всяка смяна на маслото :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

zloster

Форд и саморегулиращи се клапани?! Ако запази тези дълги шофирания извънградско, клапаните ще са последното, което ще се предаде в тази комбинация от технологичен кич по двигател/скоростна кутия.

Отчитаме наличието на:
* директно впръскване
* помпа за високо налягане
* турбокомпресор
* Powershift
* водна помпа със съединител?!? ???  (днес научих нещо ново )
   
ЦитатEspecially during warming up when the water pump is not engaged (the water pump on this engine has a clutch that is controlled by the PCM).
източник: https://archive.ph/HCqDA#selection-6823.534-6823.675

Тези споменатите безпроблемно би трябвало да доживеят до 200 хил. км. За повече не бих се обзаложил - даже обратното.

Поне се вади късмет с блока на двигателя - топлината от турбото няма да препече 2-ри или 3-ти цилиндър:
 https://bobistheoilguy.com/forums/threads/did-ford-revise-the-1-5l-ecoboost-at-all.331575/
 https://www.fordownersclub.com/forums/topic/132502-ecoboost-15-engine-failure/#comment-948537
 https://bobistheoilguy.com/forums/threads/did-ford-revise-the-1-5l-ecoboost-at-all.331575/


"Сметки за песимистичен вариант": ПокажиСкрий

Песимистичния вариант е да се заложи при сметките общо 200 хил.км пробег преди големи разходи по споменатите точки. Което тук в случая са около 3 години:
 30000 лв. за 150 хил.км на бензин
 25000 лв. за 150 хил.км на газ+бензин (спестяване 16,667%; 25/30 = 0,8(3) = 83,(3)% => 100-83,33 = 16,667%)
Спестяване: 5000 лв. или 16,667%

Като добавим другите разходи като обслужвания, винетки, гумаджии, застраховки, такси за паркиране и т.н.
* обслужвания на 10 хил.км: 15 * 200-300 лв. (минимум и е отсвирена гаранцията) = 3000 - 4500 лв.
* винетки+пътни такси: 3 години * 250 лв. = 750 лв.
* гумаджия: 3 години * 2 смени * 60 лв. (минимум) = 360 лв.
* застраховка: 3 години * 1000 лв. = 3000 лв.
Дотук: 7110 лв.
 37110 лв. на бензин
 32110 лв. на газ
32110/37110 = 0,865 = 0,87 => 5000 лв. е 13% спестени.

Сега като добавим обезценката на автомобила (разликата между настоящата и остатъчната стойност в края периода). Оптимистични 20 хил. лв. за 3 години. Стойността пада от 25 хил. евро на 15 хил.евро - в германски обяви разликите в момента бяха такива за автомобил с пробег 20 хил.км и такъв с 80-100 хил.км при една и съща възраст. В действителност може и да са повече.
 57110 лв. на бензин
 52110 лв. на газ
= 0,912 = 0,91 => 5000 лв. е 9% спестени от 57110 лв. за 3 години.

А и Powershift-ът, за да не умре преждевременно е добре за тия 150 хил.км да има 3 смени на маслото. Не помня колко излизаше смяната.

Сега от друга плоскост да погледнем:
50000 лв./3 години = 16666,66 лв./година

Да речем 6 ходения на година до Италия и кола под наем там ще имаме бюджет от 10000 лв. (66%) на година от
10 000 / 6 = 1600 лв. за едно ходене с билети отиване/връщане, кола под наем и гориво... Не знам как се движат цените на билетите и наема на автомобили там, но изглежда напълно постижимо даже за повече от 1 човека.

Заключение: песимистичният сценарий не ми звучи никак изгодно.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/


ODV

Аз именно за това навъртях първата година малко километри.До началото на 2020 винаги съм ходил със самолет+наем на кола във Фиумичино.Наемите бяха безумно евтини.Този сценарий съм го играл доста време.От началото на ковида не става!Вероятно  пак ще се оправят нещата(цените),но плавно и бавно.Сметките за разходите ги правя много пъти в годината.Стигам даже до спането в Словения ако ми се остава там,цената на магистрали,даже кафета по бензиностанции.Естеството на пътуването е такова,че към момента няма начин да става със самолет.Не съм сам,нося МНОГО багаж и т.н.Тези сметки не просто съм ги правил,ами съм ги проверявал наживо многократно.

Ако наистина вместо 20лв на километър,с газта ще се смъкне на 15,няма никаква дилема,не си заслужава.Аз се надявах на близо до двойно сваляне на цена на километър.Да,на газ ще гори малко повече от на бензин,но цената на газта е делена на 2.5.Да,ще гори и бензин,но примерно ще е доста под литър на 100.Та...надявах се на от 20 да слезна на 10лв на 100.Ако ще е 15(сметките са много груби и примерни,аз по-скоро тук в България се надявах от 21 да падна на 11-12),няма шанс да сложа газ.

п.п. Сега като се замисля,напълно е възможно водната помпа да е със съединител-колата загрява идиотски бързо,докато затворя гаража и си духа топло.Но тя не е фактор в случая,аз се притеснявам за другите силови компоненти по мотора.

Цитат на: Георги Петков в 12 Януари 2023 17:29:25Специално за гаранцията..

Благодаря за мнението,честно казано аз мисля по същия начин,иначе нямаше да отворя темата.Иначе в гаранцията има клауза и за ходовата част и купето,и тя все още е покрита...на теория...

Жоро Петков

Е те моите сметки (като на инженер) са доста завишени  (tooth) .
Никога не съм имал кола на газ. Не мога да кажа точно колко ще ти се вдигне разхода на гориво.
Най-добре е да видиш в италиански форум или друг, където са газифицирали 1.5 двигателя.
В Европа доста бързо го спряха този двигател, защото не искаха да платят на зелената мафия, за да го вкарат в нормите.

Alexi

тия сметки по принцип се правят преди да купиш колата .. за толкова много пътуване дизел определено ще ти гори много по малко ,и е по комфортен за дълъг път

ivchotr

От много години изправните двигатели изразходват толкова газ, колкото и бензин. Даже ми се е случвало колата ми да изразходва по-малко газ, отколкото бензин. Ако двигателят позволява по принцип безпроблемно газифициране, няма какво да се смята. Карам газифицирани коли от 1997 г. насам. При сегашните цени на горивата пък е срамота, да не казвам престъпление, да не караш бензинова кола на газ :D При сегашните цени на горивата пак излиза по-евтино да караш на газ, отколкото на дизел.

П.П
И на моя дъргел му дават проверка на клапаните на 100 000 км, обаче при постоянна употреба на газ нещата стават малко по-различни. Това е може би единственото усложнение от чисто техническо естество.

Жоро Петков

Ами значи ако от 8/100 бензин спадне на 8/100 газ и 1/100 бензин сметките са други:
Става ок. 10лв/100км. Т.е. би трябвало да си избиеш парите на 25 000км.
Ест. тук идва и проблема - писал си, че возиш много багаж. Ще ти стигне ли багажника като монтираш уредбата?
Темата дизел/газ/бензин не е за тук.
Човека вече е направил избор - правилен грешен ще има възможност да го поправи (ако иска).
Най-много ме ядосва на форумите това - задаваш въпрос, отговарят ти с - е ти си ебати тъпака закво си го направил това.

Ozzie

Цитат на: ODV в 13 Януари 2023 08:49:00п.п. Сега като се замисля ... колата загрява идиотски бързо,докато затворя гаража и си духа топло.

Възможно е да имаш електрически отоплител за въздуха в купето. Въведи VIN номера на https://ford.7zap.com/en/car/
След като ти зареди информацията, търси в ляво поле "Additional options:" и ако някъде видиш With Supplemental Air Heater, значи имаш такъв. Ако пише Less - нямаш.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

zloster

Цитат на: ivchotr в 13 Януари 2023 14:55:17И на моя дъргел му дават проверка на клапаните на 100 000 км, обаче при постоянна употреба на газ нещата стават малко по-различни. Това е може би единственото усложнение от чисто техническо естество.
- В случая имаме двигател с директно впръскване в цилиндрите. При тях обичайният проблем е натрупването на сажди/катрани/черна гняс около клапаните, заради работата на EGR. Като се впръсква в цилиндъра няма какво да умие там около тях.
Та ако сложи газова намалява шанса това да се случи, а остава да се въртят едни 10-20% от бензиновите изпарения и добавките към тях. Нали до толкова сме намалили впръскването на бензин. Не са съвсем на сухо оставени клапаните както при работа само на газ.

А и споменатият по-горе производител на LPG оборудване продава система за впръскване на "добавка" за смазване на клапаните и леглата им. За мен това го пиша в графата "Имал - дал; пари като вестници" и т.н. :)
ЦитатThe valves and valve seats in a number of engines are more susceptible to wear when they run on LPG or CNG. This problem does not arise with petrol engines because petrol contains specific additives that lubricate the valves and valve seats. These additives are not present in LPG and CNG. The ValveCare-DI metering system injects these additives in exactly metered quantities together with the LPG or CNG to prevent excessive wear.
https://www.prinsautogas.com/en/valvecare-di

- Допълвам грубата сметка с дизел за изчерпателност. Все пак е форум с техническа насоченост, а не рибарски такъв.
Извън темата: ПокажиСкрий

6,6/100 дизел - 17,49 лв./100 км (2,65 средна цена). Да дадем ясна измеримост и съпоставимост колко точно е "много по-малко".

Разходът е взет оттук, горе вдясно мин-средно-макс: https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/883-C-MAX.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2018&constyear_e=2020&power_s=150&powerunit=2

Цената на дизелът е занижена спрямо тази на колонка в момента в България.
2,65 лв. средна цена; +0,15 лв. на литър спрямо А95 цената заложена в предните сметки. Разликата в момента е +0,33 лв. (дизел: 2,93 лв./л; А95 2,60 лв./л).

Източници:
https://bg.fuelo.net/fuel/type/gasoline/3years?lang=bg
https://bg.fuelo.net/fuel/type/diesel/3years?lang=bg

Остава да се провери има ли разлика в цената за обслужванията и евентуалния разход за AdBlue. Дотук сметката показва следното:
За 150 хил. км = 3750 лв. по-малко спрямо бензина. На фона на 57 хил. лева.

Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

ODV

#17
Извинявам се,малко се забавих с отговора.
Цитат на: Alexi в 13 Януари 2023 12:29:55тия сметки по принцип се правят преди да купиш колата .. за толкова много пътуване дизел определено ще ти гори много по малко ,и е по комфортен за дълъг път
Не мога да купя дизел(не че съм му противник,и дизели съм карал доста).Доста често карам в градове,в които през определени дни ще ме спрат ако съм с дизел,пък бил и той нов.
Цитат на: Георги Петков в 13 Януари 2023 15:49:16писал си, че возиш много багаж. Ще ти стигне ли багажника като монтираш уредбата?
Да,мястото ще стигне.Имам и едно MENABO за тавана.Пък и бутилката ще е на мястото на резервната.

Ще пиша ако се реша и сложа уредбата,как ми се струва.
Един въпрос.Автомобила е 6 степенен Powershift.Когато я купувах,в сервиза на МП нещо измънкаха на въпроса ми "кога се обслужва кутията",че била необслужваема,точно тази кутия я слагали на пикапите в САЩ и подобни дивотии.Ясно ми е,че необслужваема кутия няма.Тоест има,ама я смятат със живот колкото да изтече гаранцията.А чета че тези 6 степенни Powershift-и са доста видове,като някои от тях изобщо не са стока.Идеята ми е,как да видя кой точно вариант имам,и ако не бива,да им извия ръцете на определени километри да я обслужат.
п.п. Това с "този вариант го слагат на пикапите в САЩ,не се притеснявай от нея" изобщо не го приемам за сигурност.

Цитат на: Ozzie в 13 Януари 2023 19:39:50Въведи VIN номера на https://ford.7zap.com/en/car/
Не ми открива вин номера  ::)


Жоро Петков

Тръгнах да ти пиша за кутията. Има 2 типа -с мокър и сух съединител. Ако беше със сух вече щеше да си пропищял (толкова съдебни дела се водят заради нея). Има някакъв шанс да си с нея, защото попринцип я слагаха на Фокус и на Фиеста.
Ако си с тази с мокър съединител - 3г или 60 000км. Такава е на Мондеото (и на Форд Куга).
Ако не си я обслужвал до сега - силно те съветвам да го направиш.
Моето първо обслужване беше в МП (от предишния собственик), а второто беше от тук от форума.
Пусни си ВИН номера тука евентуално колега с повече инфо да ти каже 100% типа на кутията.

F Focus

За да не ти се открива ВИН-номерът вероятно бъркаш нула (0) с буквата "О"-не виждам друга причина.
Относно газификацията-поне аз не познавам някой (а знам за поне пет случая с различни марки и модели), който е газифицирал съвременен бензинов двигател с директно пълнене (каквото и да означава това) и да е останал доволен, та основният проблем е кой ще го направи?
Но пък други познати закупили газифициран фабрично съвременен бензинов автомобил вече 3-та година нямат проблеми.


Жоро Петков

И на мен не ми намира вин номера.
Мисля, че е само за по-стари от 2016 коли.

Ето го моя:
WF0DXXWPCDHC04705
и нищо не излиза в онзи сайт.

zloster

ford-c-max-6-speed-automatic-transmission.jpg
Източник: https://media.ford.com/content/dam/fordmedia/Europe/documents/productReleases/C-Max/FordC-MAX_TechnicalSpecifications_EU.pdf

Прикачам и официалната спецификация на модела и модификациите му от Форд.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

ODV

Тоест аз съм с 6F35.Нямам си идея добра ли е или не.Попрочетох из нета,в някакъв форум са писали,че 6F35 е с torque converter,и се води Durashift,a Powershift са с 2 съединителя и има версии със сух и мокър съединител.Хм...при мен в документите пише Powershift.Объркан съм.

Жоро Петков

Това си е хубав автомат - наистина от Форд твърдят, че живота на маслото е 150 000км, но лично аз не бих им вярвал.
На твое място бих го сменял на ок. 3-5г или 60-80 000км. Естествено ако ти се дават пари. Нямам идея колко струва.
Гледам на доста сервизи в София пише - професионална смяна на масло на автомат дъра-бъра.
Един проблем - филтъра бил вграден в кутията и за да се смени било скъпо и трудно. Т.е. май е по-добре по-честа смяна.

ODV

Благодаря за обяснението.Току що изгледах пълно tear down видео на тази кутия,човека знаеше какво прави,реши проблема.Та...кутията си е двоен "мокър" съединител.Той също каза,че кутията не е зле,и също препоръча до 50к-60к мили максимум да се обслужи първи път.Следващия ми сервиз е на 75к километра,ще я обслужа.Още не съм решил за газовата,благодаря на всички включили се,ако сложа такава непременно ще пиша.Към момента преобладава мнението,че кадърно поставена и сметната система,няма да навреди видимо в дългосрочен план на мотора.Големия проблем е,че имам още доста гаранция-около 2 години.

gras

Цитат на: Георги Петков в 17 Януари 2023 19:13:37Ето го моя:
WF0DXXWPCDHC04705

по VIN излиза това :

РЕГИОН    Europe
MODELYEARFROM    2014
ПРОИЗВЕДЕНО    2018
ДАТА НА АВТОМОБИЛА    18/09/2017
DRIVE    LHD FWD
VERSION    Series 20
ТРАНСМИСИЯ    6 Speed Powershift 6DCT450 - MPS6
БОЯ ЕКСТЕРИОР    Shadow Black (Mica)
VEHICLE_LINE    Mondeo 2014 -
ДВИГАТЕЛ    2.0L Duratorq (150PS)
TERRITORY    (+)"BG"
МАТЕРИАЛ В ИНТЕРИОРА    Prada / Ebony
КЛИМАТИЧНА СИСТЕМА    Dual Zone Auto Temp Control A/C
ТИП    4 Door Saloon
ОПЦИИ   
Roof Height Conversion: Less Roof Line Conversion; B Pillar Trim Type: With Wrapped "B" Pillar Trim; Rear Mudflap Type: Less Rear Mudflaps; Front Door Sill Protection: Front Scuff Plates - Bright; Interior Packages: Less Interior Pack; Headlamp Beam Operation: Auto Hi-Beam Headlamps; Front Mudflap Type: Less Front Mudflaps; My Key: My Key; Luggage Compartment Mat: Luggage Compartment mat; Liftgate: With Manual Decklid; Park Lock Control (BTSI MOR): Less - BTSI Manual Override; Version Packages: (-) Version Packages; Plant Build Requirements: Valencia Plant Built; Special Equipment Packages: Less Special Equipment Package; Convenience Group: Less Convenience Group; Sales Badges: Less Sales Badge; Special order Paint: Less Special Order Paint; SVO Label: Less SVO Application/Label; Exterior Appearance Pack: Less Exterior Appearance Pack; Marketing Levels: Marketing Level 1; Rapid Spec Option - EAO: Less Dress Up RSO; Special Vehicle Pack: (-) SVP; Less Special Vehicle Pack: Less SIP; Exterior Paint Pack: Exterior Paint - Solid; Dynamic Stability Control: With Electronic Stability Control; (-) Version Package: Less SVO Except Packs; VP Label: Less VP Application Label; Tailgate Badges: Less Tailgate Badges; Water Wading Equipment: Less Water Wading Equipment; Brand Ownership: Brand Owner-Ford Europe; Outbound Modification Centre: Less Outbound Modification Cnt; Fire Extinguisher Fixing: Less Fire Extinguisher Fixings; Breakdown Warning Signs: With Breakdown Warning Sign; Kit-Tyre Repair Service: Less Tyre Repair Service Kit; "A" Pillar Ornamentation - Interior: "A" Pillar Cloth Trim; "C" Pillar Ornamentation - Interior: "C" Pillar Cloth Trim; Foot Pedal Covers: Less Foot Pedal Covers; Front Window Operation: Power Front Windows One Touch Up/Do; Rear Window Operation: Power Rear Window One Shot Up/Down; Tinted Glass: With Tinted Glass All Round; Grille - Upper: Grille - Upper Chrome Bar/Surround; Windscreen Glass Type: Standard Green Glass Windscreen; Heated Windscreen: With Heated Windscreen; Console Ashtray: Less Console Ashtray; Glove Box Lid: With Locking Glove Box Lid; Overhead Console: Mini Overhead Cnsl W/Sunglass Bin; Centre Console: Centre Console-Level 2; Console Cup Holder: Cup Holders (2) - Row 1; Interior Trim: Interior Trim - PVC/Leatherett; Interior Environment Colour: Int Environment Clr-Charcoal Black; Interior Feature Colour: Int Feat Colour - Charcoal Black; Foot Pedals: Fixed Foot Pedals; Front Floor Mat Style: Front Floor Carpet Mats; Rear Floor Mats Style: Rear Floor Carpet Mats; Headlinings: With Cloth Headlining; Blinds-Side Window: Less Side Window Film; Door Trim Panel Level: With Level 2 Door Trim Panel; Load Rest: Less Load Rest; Luggage Compartment Net Kit: Less Luggage Compartment Net Kit; Rear Sun Blinds: Less Rear Window Blinds; Load Compartment Cover: Less Load Area Cover; Load Compartment Tie Down Loops: 4 Load Compartment Tie Down Loops; Load Compartment Net: Less Load Retention Net; Sound Insulation Package: With Sound Insulation Pack Level 1; Interior Partition: Less Interior Partition; Cover - Vehicle: Vehicle Cover A; Grille - Lower: Lower Grille - Hgh Gls W/Chrm Smile; Active Grilleshutter: Active Grilleshutter; Roof Rack Type: Less Roof Rack; Outer Rocker Panel Moulding Colour: Rocker Panel Moulding - Body Colour; Door Frame Moulding Type: With Titanium Door Frame Mouldings; Lower Body Moulding Type: Less Lower Body Moulding; Rear Spoiler Type: Less Spoiler; Rear View Mirror Type: With Electrochromic R/View Mirror; Exterior Mirror Dual: Dual Power Htd/Sig/Auto Fld/Pd Lamp; Door Mirror Finish: With Body Coloured Exterior Mirror; Passenger Seat Back Control Switch: Less Pass Seat Back Control Switch; Seat Pack: Less Seat Pack; Seat Back Stowage Nets: With Front Seat Back Stowage Pocket; Rear Seat Ski Stowage: With Ski Bag Provision; Front Headrests: With Front 2 Way Headrest; Drivers Recliner Seat: Driver Seat Recliner - Lever; Passenger Recliner Seat: Passenger Seat Recliner-Lever; Seat - Special Covers: Less Special Seat Covers; Rear Seat Centre Armrest: Rear Centre Armrest With Cupholder; Lumbar Seat Support Driver Seat: With Drivers Manual Lumbar Support; Lumbar Seat Support Passenger Seat: With Passengers Man Lumbar Support; Multi-Contour Seats - Drv/Pass: Less Multi - Contour Seats; Temp Controlled Drivers Seat: Driver Heated Seat-Variable Temp; Temp Controlled Passenger Seat: With Heated Pass Seat-Variable Temp; Seat - Heated Rear: Less Rear Heated Seat; 2nd Row Seating: 2nd Row Seat 60/40 (3 P) - Folding; Drivers Seat Adjustment Type: With Driver 4 Way Mnl.Seat Adjuster; Passenger Seat Adjustment Type: With Pass 4 Way Manual Seat Adjust; Trailer Coupling: Less Trailer Coupling; Towing Hitch: Less Trailer Towing Hitch; Front Towing Hooks: With Front Towing Hook; Rear Towing Hooks: With Rear Towing Hooks; C To C Alternatives: Heater Controls Alt A; Trailer Sway Control (TSC): With Trailer Sway Control (TSC); Engine Cover - Under Hood: Engine Cover - Under Hood; Door Handle - Exterior: Body Coloured Exterior Door Handle; Gearshift Knob: With Leather Gear Shift Knob; Tailgate Release: Less Remote Controlled Tailgate Rel; Gearshift: Automatic Gearshift; Global Open/Close: With Global Open/Close Door/Sunroof; Frequency: Frequency - 433MHZ; Door Locking Systems: Power Door Lock With Elec Release; Door Remote Control Unit: Less Door Entry Remote Control Unit; Keyless Entry System: Keyless Entry/Start - Passive; Fuel Filler Door Lock: Capless Fuel Filler With Lock; Rear Window Wash/Wipe: Less Rear Window Wiper/Washer; Windscreen Wash/Wipe: With Automatic Windscreen Wiper; Front Heated Washer Jets: With Heated Washer Jet; Headlamp Washer: Less Headlamp Washer/Wiper; Sunroof Type: Less Sun Roof; Corrosion Protection: Less U/Body Corrosion Protect; Front Bumper Sensor Device: Less Front Bumper Sensor Device; Front Bumper: Front Bumper Body Coloured Plastic; Rear Bumper: Rear Bumper Body Coloured Plastic; Front License Plate Bracket: With Front Licence Plate Bracket; Air Curtain Restraint(RH/LH): Air Curtain Restraint LH; Air Curtains (Use CP1 Family): Air Curtain Restraint RH; Inflatable Knee Bolster - Driver: Inflatable Knee Bolsters - Driver; Seatbelt Anchorage: With 3 Point Seat Belts; Rear Seat Belts: With Standard Rear Seat Belts; Drivers Air Bag: With Smart Drivers Airbag Restraint; Side Air Bag - Drivers Side: With Side Air Bag - Drivers Side; Side Air Bag - Passenger Side: With Side Air Bag - Passenger Side; Passenger Air Bag Deactivation: With Passenger Air Bag Deactivation; Isofix Hard Point Attachment: With Isofix Hard Point Attachment; Spare Wheel Type: With 16" Mini Steel Spare Wheel; Tyre Pressure Sensors: Tyre Pressure Sensors - 433 MHZ; Rear Shock Absorber Type: With Standard Rear Shock Absorbers; Wheel Size/Style - 17": 17" X 7.5 Alloy Wheel - Style 3; Tyre Spare: Spare Tyre-T125/80R16; Front Tyre Tread Pattern: With Standard Tyre Tread - Front; Rear Tyre Tread Pattern: With Standard Tyre Tread - Rear; Tyre Manufacturers: Any Brand Tyre Vendor; Wheel Covers: With Plastic Painted Wheel Hub Caps; Wheel Lug Nuts: Non Locking Lug Nuts; Preprogrammed Speed Limit: Less Preprogrammed Speed Limit; Cold Start Type: Cold Start -15 Deg C; Immersion Heater: Less Immersion Heater; Starter Motor Type: Starter - Stop/Start System; Remote Starter: Less Remote Starter; Suspension Types: With Standard Suspension; Front Spring Load Class: Front Spring Load Class-T; Rear Spring Load Class: Rear Spring Load Class-G; Exhaust Systems: Sng Transverse Muffler/Dual Exhaust; Exhaust Pipe Extension: Less Exhaust Pipe Extension; Parking Brake - Function Type: With Electric Parking Brake; Brake Type: Brake Disc Frt Vented/Solid Rear; Brake Calipers And Pads: With Non Painted Brake Calipers; Collision Mitigation System: Less Collision Mitigation System; City Safety: Less Low Speed Safety System; Brake Emergency Assist: With Brake Emergency Assist; Anti-Lock Brakes: 4 Wheel Anti-Lock Braking System; Assembly Plant Fuel Fill: Less Assembly Plant Fuel Fill; Floor Mats - FIA: Less Floor Mats-FIA; Manual Shift Auto Trans: Select Shift Tech (SST) W/Pad Shift; Front Seat Type: Sports Front Seat; Air Purifier Sensor: Less Air Purifier Sensor; Air Purifier: Pollen/Carbon Filter; Fresh Air Heater: With Recirculating Heater; A/C Refrigerant: GWP Less Than 150; Clean Fuel Fleet Vehicle: With Clean Fuel Fleet Vehicle; Water Separator-Fuel: Less Fuel Water Separator; Fuel Capability Type: With Diesel Fuel Capability; Steering Types: With Electric Power Steering; Steering Column Types: With Manual Tilt/Slide Stg Column; Steering Wheel Type: Leather Steering Wheel; Heated Steering Wheels: Less Heated Steering Wheel; Electronic Speed Limitation: Less Electronic Speed Limitation; Speed Control: Speed Control And ASLD; Speed Control Distance Sensing: Less Spd Control Distance Sensing; Auxiliary Heater: Less Auxiliary Heater; Instrumentation Type: Conv Instrmnt Hybrid - With TFT Dsp; Speedometer Types: With KMH/MPH Speedometer; Tripminder: With Trip Computer; Tachometer: 7000 RPM Tachometer; Acoustical Warning System: Less Acoustical Warning System; Multi Function Display: MFD TFT Touch Screen; Navigation System: With Navigation System; Emergency Call Systems: Emergency Assistance; Speed Audible Warning Device: Less Speed Audible Warning Device; Blind Spot Information System: Less Blind Spot Information System; Lane Keeping Aid: Less Lane Keeping Aid; Speed Sign Recognition: Less Speed Sign Recognition; Human Machine Interface: Human Machine Interface 4; Alarm Systems: Less Anti-Theft Alarm; Engine Immobilizers: With Engine Immobilizer - Integral; Reverse Parking Aid: With Rear Parking Aid; Front Parking Aid: With Front Parking Aid; Automated Parking System: Less Automated Parking System; Batteries: 75 AH Battery; Radio Frequency: Group 1 Radio Frequency; In Car Entertainment: ICE-Scd Dual Tun/5th Ch/Tmc/Pd; Radio Speakers: With 8 Speakers; Radio Noise Suppression: Less Radio Suppression; Family Entertainment System: Less Family Entertainment System; Mobile Phone Interface System: Less Cell Phone Interface System; Media Gateway Module: Sync III; Radio Controls - Rear Seat: Less Rear Seat Radio Controls; Garage Door Opener: Less Garage Door Opener; Electrical Outlet: Less Electrical Outlet; Cigar Lighter: Less Cigar Lighter; Power Point Plug: Less Power Point Plug; Camera: Less Camera; Fog Lamp Bezel: With Chrome Fog Lamp Bezel; Headlamps - Design: Adaptive Rd-Following LED Headlamps; Headlamps - Daytime Running: With Daytime Running Lamps; Front Fog Lamp Type: With Front Fog Lamps; Lighting Packages: Signature Lighting; Interior Light Group: With Interior Light Group; Header Mounted Map Reading Lamps: Header Mounted Courtesy/Maplights; Maplight: Less Roof Header Lights; Courtesy Light Delay: With Courtesy Light Delay; Interior Courtesy Lamp: With Interior Courtesy Lamp; RR Overhead Reading Lamp: With 2nd Row Reading Lamps; Glove Box Lamp: With Glove Box Illumination; Load Compartment Lamp: Load Compartment Light - LED; Tail Lamps: Tail lamps - Level 3; High Mounted Stop Lamp: With High Mounted Stop Lamp; Rear Fog Lamps: Less Rear Fog Lamps; Warning Lamps: Less Parking Brake Warning Lamp; Headlamp Levelling Type: With Automatic Headlamp Levelling; Headlamp Control: With Automatic Headlamp On/Off
Покажи всичко

Alexi

тази кутия 6f35 е "мокрия" пауършифт .. макар да е значително по здрава от "сухия" не е лишена от проблеми - прегряване поради запушване на топлообменника с частици от феродовите дискове ,дефектирали соленоиди и други .. не е класически хидротрансформатор ,ако на това си е надявал . Мисля че Форд се отказват от тази кутия някъде 2020г и най новите фордове ( всички модели без Фиеста мисля ) вече са с класически хидротрансформатор .

Жоро Петков

Колега, къде намери това подробно инфо.
Преди година-две и аз го бях намерил и след това - загубих сайта.
Ето това исках да пратя на колегата Ф Фокус - пълна изчерпателна информация за това как е излезнала колата от завода.

Тази не е DCT - автоматик с 1 съединител е - т.нар. по нашите ширини "робот" - доста по-надежден от тази с двоен съединител, но си има и минуси. Бъркаш го с 6DCT450 - това е сухия, а 451 е мокрия (мондеото ми).

ODV

Сега последно какво имам?  :D

gras

Цитат на: Георги Петков в 18 Януари 2023 14:01:21Колега, къде намери това подробно инфо.
Колега информацията е от складова програма за авточасти с възможност за търсене през VIN . Качена ми е на служебния комп на работа(с това се занимавам) и няма как да ти дам линк.


Цитат на: ODV в 18 Януари 2023 15:47:47Сега последно какво имам?  :D
Колега никъде не видях в темата твоят VIN , ако съм го пропуснал извинявай , ако не - напиши ги и ще видя какво ще излезе.