Форд Мондео мк4 вентилатора на охлаждането не работи

Започната от Lordlong, 01 Август 2019 23:31:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Lordlong

Здравейте колеги,от известно време перката на Мондеото не работи а от там и климатика не тръгва.Проверих вентилатора с ток директно от акумулатора и работи ...проверих и лилавия кабел който е проблемен при Мондео от главния компютър до компютъра на перката и той е наред.Днес поръчах и нов компютър на вентилатора  и пак не тръгва .....като го вържа на лаптопа ми дава грешка U3000:41-F2   която не мога да изтрия . Някой да има идея какво може да е ?


sstefan

Четки на перката на вентилатора провери ли?

Lordlong

Цитат на: sstefan в 02 Август 2019 09:47:31
Четки на перката на вентилатора провери ли?

Перката като я вържа директно към акумулатора тръгва веднага ,а и е сменена миналата година с нова оригинална

sstefan


zloster

Цитат на: Lordlong в 01 Август 2019 23:31:53
като го вържа на лаптопа ми дава грешка U3000:41-F2   която не мога да изтрия . Някой да има идея какво може да е ?
Привет колега.
Съдейки по тези двете препратки:
най-вероятно "новия" модул трябва да се "сприятели" с останалите налични в автомобила ти. Да са си дружки и да не се гледат накриво :)
Трябва да се поровиш да видиш как става това. Не съм запознат с подробностите и програмата за диагностика, която ползваш. Най-вероятно трябва да има нещо подходящо в менюто със сервизни функции и/или ще трябва изчистване на "научените донастройки" (адаптации, calibrations). Другото е внимателно да провериш буксите, които си пипал.

Съвсем случайно попаднах на прикачения документ, докато ровех резултатите от търсачките за твоята грешка. Описанието вътре май ще съвпадне с грешката ти: "запазено е за автомобилните производители". Твоята грешка е почти на края на документа - "TABLE E10 - U30XX CONTROL MODULE/POWER DISTRIBUTION".
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Lordlong

Цитат на: zloster в 02 Август 2019 18:27:34
Привет колега.
Съдейки по тези двете препратки:
най-вероятно "новия" модул трябва да се "сприятели" с останалите налични в автомобила ти. Да са си дружки и да не се гледат накриво :)
Трябва да се поровиш да видиш как става това. Не съм запознат с подробностите и програмата за диагностика, която ползваш. Най-вероятно трябва да има нещо подходящо в менюто със сервизни функции и/или ще трябва изчистване на "научените донастройки" (адаптации, calibrations). Другото е внимателно да провериш буксите, които си пипал.

Съвсем случайно попаднах на прикачения документ, докато ровех резултатите от търсачките за твоята грешка. Описанието вътре май ще съвпадне с грешката ти: "запазено е за автомобилните производители". Твоята грешка е почти на края на документа - "TABLE E10 - U30XX CONTROL MODULE/POWER DISTRIBUTION".

И аз ровя с forscan но при този модул SRM не ми дава да правя нищо друго освен да чете грешки и да трия :(

Lordlong

Цитат на: sstefan в 02 Август 2019 14:59:32
Четките,не перкатата
ето:https://fordbg.com/forum/index.php?topic=9633.msg121340#msg121340
Колега.то ако четките не са наред перката изобщо няма да тръгне или ще тръгне ако я побутнеш с ръка .То това го пише и в темата която си ми показал.

Мишо

Здравей колега, пробвай с пълната версия на Форскан. Мисля, че само с нея можеше да се обучават модули, аз така си активирах моментния разход.

zloster

Тези дейности се извършват от другите екрани. Не на този за четенето и чистенето на грешки. След активацията по ИНА (идентификационен номер на автомобил, VIN) разгледай какви възможности има при "Configuration and programming", "Service procedures" и "Tests".
Може да поровиш и как се инсталира блока за разпознаване на реч (май се водеше Novero module) - грешката при теб изглежда да е от него.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Мишо

Разбира се, че не се конфигурира модул от менюто за триене и четене на грешки. Това става в менюто с нарисувано чипче (конфигуриране и програмиране). Модула за разпознаване на реч се нарича SRM (speech recognition module). Не знам обаче това с  какво ще помогне за проблема с перката.


ivchotr

Е, ако някъде има разпознаване на български, като му кажеш "Те сега ти еб@х макето" и ще тръгне, де ще ходи (rofl) Това заклинание винаги работи :D

П.П. Провери ли главната букса към вентилатора за прогаряне или лош контакт на клемите? Много често се случва и заради подобен проблем вентилаторите не тръгват.

zloster

Цитат на: Мишо в 04 Август 2019 13:16:10
Модула за разпознаване на реч се нарича SRM (speech recognition module). Не знам обаче това с  какво ще помогне за проблема с перката.
Не съм се изразил достатъчно точно. Ако ползва "Novero" като ключова дума за търсения, по-лесно ще попадне на допълнителна информация. Поне из рускоезичния Интернет е много разпространено "нарицателно".
А иначе за вентилатора - да, едва ли има отношение към проблема с вентилатора.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/