не мога да запаля

Започната от kolevvvv, 02 Ноември 2017 09:40:43

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

kolevvvv

Здравейте!Имам форд фокус 1,6 зетек,2001 г.Преди два дни сутринта с много връткане на стартера,успях да запаля .Вчера сутринта абсолютно никакъв шанс.Бензин има ,дори нарочно налях за по сигурно 5 литра.Акомулаторът върти да светне половин Бургас,но не пали!В крайна сметка от въртене и опити с алармата,централното и други го изтощих.Цял ден го зареждах и тази сутрин пробвах пак.Нищо по-различно не се случи!Пуснах сам тест,не изписва никакви грешки.Преди да дам на контакт се заслушвам,че бензиновата помпа се завърта,смених батерията на ключа,проверих предпазители и.....до там са моите възможности!Моля за съвет,какво може да бъде и към какъв специалист да се обърна?


didony

Имобилайзер,запушен горивен филтър,реле и бушон на помпата?

kolevvvv

помпата завърта,така че релето и бушона отпадат.Имобилайзера не знам,мина селф теста,нова батерийка.Много ми се върти нещо свързано с алармата,ама нищо не разбирам от тази материя.Преди години си патих от отечки свързани с алармата,може ли някоя жица да забранява ток към дюзи или бобина?

Alexi


kolevvvv


kolevvvv

Тази сутрин не беше толкова влажно и студено.Просто завъртях ключа и запали от раз!Сега съм пълен шах.Мисля да махна допълнителната аларма първо.После ми се струва,че ми прави мизерия някоя от бравите и централното заключване.Вероятно унечка от влагата или лош контакт някъде,просто не знам.Лошото е ,че ще я водя в понеделник на еладжия и ако го няма проблема,не знам как ще установи откъде се случва всичко това.Съвет?

focus_v

Здравейте.
Имам същият фокус и по едно време имах същият проблем. Поне при мен проблема се оказа главния кабел за маса на двигателя. От минуса на акумулатора до блока. Решението - вземате един контактен спрей и пръскате връзката откъм блока(през 6 месеца веднъж).
Пробвайте и дано стане.

ivchotr

Ако е масата, когато пак не ще да запали, просто я дублирай с друг кабел. Не е задължително да е на същото място. Ако запали така, значи е масата и се оправя вече оригиналният кабел. Преди месец и нещо на дизеларката й светна чек лампата за АБС-а. Диагностиката показа, че няма напрежение на входа на компа й или нещо от сорта. Оказа се прекъснато кабелче, което минава зад филтърната кутия ???

kolevvvv

Така.Днес ходих на електротехник,на който имам голямо доверие.Решихме да игнорираме възможностите една по една.Първо махна допълнителната аларма.Не се използва, по моя молба.Прегледа кабелите свързани със запалването -наред са.Закачи я на компа-не дава грешка,но в един от тестовете изписва бедна смес и постянно се мени.Ламбда сондата също постоянно си сменя параметрите или каквото е там.Датчика за входящ въздух на практически не много работил двигател,също му се стори с висока температура.Разбрахме се да карам два три дни с махнатата аларма,да следя нещата и след това да преминем към следваща интервенция.

ivchotr

Ако датчикът дава грешна информация за температурата, това обърква компютъра и той подава команди, които променят горивната смес. Това съответно може да ти дави колата, или да не й достига гориво. На този мотор в средата между 2-ри и 3-ти цилиндър излиза един кабел от някакъв температурен датчик, ако не бъркам, който често се прекъсва и обърква компа. Не е лошо да го провериш.


kolevvvv

За датчика сигурно ще отида да го погледне пак и евентуално ще го подменя,но ламбдата не ми се сменя.То било страшен филм подмяната и.Пък и няма отношение към запалването.Чакам малко студове,да видим дали пак ще ми играе номера Фокусника!

ivchotr

Би трябвало да имаш две ламбда сонди. Втората би трябвало да е забучена в катализатора. Обикновено тя се прецаква. А пък ако нямаш катализатор, в смисъл някой някога го е сменил с обикновено гърне, смятай. И аз го имам този проблем. Ако проблемът е в софтуера на компа, може да се презапише. Във всеки случай обаче трябва да си сигурен, че всички възможни датчици по и около двигателя работят коректно.

kolevvvv

Продължава моята сага!Вчера пак не запали!Споделям ,какво направи техника,ако на някой се случи!Има един антишоков датчик,който прекъсва бензиновата помпа при удар!Старостта на колата,или атмосферните влияния са му подействали и е сработил.Шунтирахме го временно,докато си поръчам нов.Намира се от дясната страна до вратата .Има си технологичен отвор да го натиснеш ако е сработил.Ама трябва да го знаеш! :))Дано да е открит проблема!

Alexi

тъй става с тоя датчик ,като сработи с нужда 2-3 пъти :) по принцип се сменя след всяко ПТП ,но това се пропуска най често ..