Перки радиатор - Мондео MK2 - V6

Започната от martin1977, 20 Май 2016 11:52:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

martin1977

Днес за 8 км. градско чувах, че по-често от обичайното се включват перките на радиатора. Стрелката на таблото стои по-средата, както е нормално. Отворих капака и видях, че включва САМО малката перка. Вероятно не може да охлади достатъчно, затова включва по-често. Пуснах климатроника за проба и работи само малката перка. Преди дни смених водна помпа и разкачих много маркучи по охладителната система да я промия и сменя антифриз, но това едва ли има връзка с проблема. Преди, когато работеха и двете перки, след като изключа двигателя и го запаля отново топъл след секунди/минути, включваха перките за секунда и изключваха, което според мен не е нормално, а и не го правеше всеки път. Сега не го прави. Моля да ме насочите към проблема. Благодаря.


V.Buzev

Не знам при този двигател как е, но стандартно би трябвало да има датчик на радиатора който да пуска перките. Ако той си е заминал и не отчита коректно температурата ще прави точно така!

martin1977

Ако е заминал този датчик, не би ли трябвало да действа еднакво и на двете перки? Къде се намира той? Странното е, че малката работи, голямата - не.

V.Buzev

На баджо мондеото беше 1,8 дизел 90 коня. При него пак беше с две перки и при определена температура се пускаше едната а над определена и втората. При пуснат климатроник с активиран климатик въртяха и двете. Да не би самата перка да си е заминала при теб. Изключи и буксата и подай директно 12V да видиш дали ще тръгне!

martin1977

Доколкото знам двете перки се пускат едновременно при всички случаи. А това за втората степен би трябвало да е по-силно въртене на перките? Нещо, което досега не съм забелязал! Осезаема ли е разликата и как да разбера имам ли работеща втора степен?