Форд Сиера 2.0 DOHC турбо

Започната от Виктор Велев, 10 Септември 2012 22:32:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Виктор Велев

 :-[


Иван Вълков

#1
Eдно голяма БРАВО, ЕВЪЛЛА, знам как изглеждаше вечерта когато я купи и разликата е огромна като гледам снимките и клиповете от събора  (happy)  (thup)  (fri). Давай все така

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Светльо

Само мога ти кажа евала просто обра точките на срещата с тази машинка....  (happy) Много добре я владееш само не можах да хвана колко гуми гръмна?  :D

Pyrhel

Как двете гърнета помагат на мотора в ниските? С МАП ли е вързана?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Виктор Велев

Да с мап е и като е без гърнета газовете излизат веднагата и мотора няма сила в ниските

viksata

Само така Адаш (thup)

И аз си търся такова Рекаро :P

Малко съветче от мен, пръскай с WD-40 конусните филтри.Не е добре да са сухи (thup)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

ilko

Супер е Сиерката. За съединителя виж първо колко струват различните варианти, които са възможни (шлицата ти е 1" с 23 зъба). И добре ще е ако пилнеш някой друг килограм от маховика. По принцип за по-малките двигатели се олекотяват маховиците, но не виждам нищо лошо и при теб да се направи, само да не се развали баланса.

Виктор Велев

До колкото знам на 2.3 маховика е по лек и става но все още се чудя колко пари е едно олекотяване без да се балансира?

vladi tanev

По добрия вариант е да си олекотиш маховика понеже от 2,3 е абсурд да си намериш а за съединител е добре за напред да се замислиш за керамика
Относно колата е уникална много ме радва а и шофйора и май малко не го слуша радиото  :)) :)) :))   
просто не очаквах така да върви но на съборчето си промених тотално мнението за вървежа и а и все пак и беше и на нея и на теб първото сериозно каране и си мисля че със още малко опит и практика и няколко скъсани гуми ще си говорите на един език тоест ще сте най добри приятели и ще си играеш със нея   (fri) (fri) (fri)
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Виктор Велев

 (fri)  (fri) Живот и здраве има много още да се учи ама и ти с твоя ''КОРАБ'' събра очите на всички :) (fri) ЕВАЛА   (fri) (thup)


Виктор Велев

Цитат на: Светльо в 10 Септември 2012 23:42:47
Само мога ти кажа евала просто обра точките на срещата с тази машинка....  (happy) Много добре я владееш само не можах да хвана колко гуми гръмна?  :D
2 чивта  или 4 гуми  ;D (beer)

amplified

Супер е сиерата, само като чуех двигателя от другия край на пистата, знаех кво предстои  (happy)

cosworth team ruse

на v6 май трудно става олекотяването с маховика,много радва колата гледам и шоу си направил на събора ,направо кеф  (fri)
FORD SIERRA POWER

Виктор Велев

Сири изкара много сила и счупи скоростната кутия !!!  :'(    :D :D :D


п.п. Остана само 5-та не че е проблем

Pyrhel

Чистата 2.9 150 коня ли счупи кутията или нещо е правено? :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

deshi

Викторе търси си кутия от 2.5 Д транзит те са доста чест с МТ за V6
и мен ми е интересно как прецака кутията ?
Грозен си кат` OHC  .....

Виктор Велев

Според колегата виксата е сгъстяван защото има 4 градуса предварение но нищо не може да се твърди на 100 % апък за това как я счупих и аз не знам точно първо се втвърди и после след карането останах само с 5 та  :D

Абе с две думи чалъмджия съм си   :D

А що се отнася до кутията вече е сложена новата от 2.3 дизел само трябват още някои дреболии и пак съм с вратите :)

sierrata

Кутията МТ от транзит дизел не става преди 2-3 дена гледах един транзит
Only cosworth is my God

Виктор Велев

Новата кутия е доста по къса нямам търпение да я пробвам как ще се държи защото тази която счупих ми идваше дълга.

Виктор Велев

#19
 :o


sierrata

Айде да добавим още един в6 сус счупена ск кутия от днес :D
Only cosworth is my God

Jamari0

Здравей колега, за много години 8) Попаднах на нещо доста интересно в интернет за сиера със същия мотор като твоя: Vebotrim : Ford Sierra 2,9 Turbo

Доколкото прочетох от коментарите на собственика сиерата е напълно стокова, дори не е понижавана степента на сгъстяване... Карал така цяло лято докато гарнитурата на главата не дала фира, но той твърди, че едвали не е по негова вина, защото много лаунч контрол използвал и много я държал в прекъсвача  ^-^ Но писал е, че до 1.0 бар било перфектно без грижи за "фалове".

Кефи ме ентусиазмът ти и ти пожелавам успех и много прогрес тази година със сиерката  (fe)

deshi

най добре направената сиерра до момента  (buddies) (bow)... лично по мое мнение ... и евала че го направи за толкова малко пари ...
Грозен си кат` OHC  .....

Виктор Велев

След дълго умуване как да си дигна мощноста се спрях на това:    ;D ;D

viksata

 ??? ??? ??? ??? ???

Ехааа сериозно проектче се задава ^-^


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Danchev

Туинскрол Т4 прасенце :D това камионско турбо ще ти е голямо ...
How about a magic trick?

Виктор Велев

Няма да ми е голямо мисълта ми е да го карам до най много 0,6 така че не мисля че и за мотора ще има опасност  ;D

Danchev

Ако беше драгаджийка ОК, обаче за пързалячка е голяма. Налягането идва после, въпроса е да го въртиш в някъв готин диапазон.
Че ще го въртиш ще го въртиш, че като тръгне ще държи влага дълго време ще държи, ама трудно ще спулва туй му е кусура ... тая топла част е като на първокласник главата ...
How about a magic trick?

Виктор Велев

 :)) :)) :)) ами докато не се пробва със сигурност не може да се каже ама ако трябва ще взема един по къс диф и готово  :-\

Danchev

Турбото не обича къси дифове :)
How about a magic trick?