Sierra 2.0 Zetec

Започната от toretosz, 22 Септември 2011 09:47:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

deshi

Подсили я тая не държи ... казвам го от опит  (thup), просто и направи ребра отдолу  (beer), за другата неделя ще бъдеш ли в движение.
Грозен си кат` OHC  .....


toretosz

да се похваля снощи към 20:00 часа най накрая навързахме електроники и окабеляване и запали. (happy).Днес имам още доста работа дано всичко да мине гладко и утре живо здраво ще и се порадвам .
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Bobi

Аааа, браво! Много се радвам, че най-трудното е минало!

toretosz

#63
Както всички присъстващи на събора видяха успях. (happy).Сега след  като еуфорията премина  си спомням как на 05.09  към 10.00 часа бях успял да споя само 16 кабела  и си мислех как ще е най добре да се откажа и да се наспя.Точно тогава се появи СЕКТАТА и помогна и някакси в 22.30 вечерта обезвъздушавах спирачки няма да казвам кога съм събирал багаж и как с кола вързана с 100 миши опашки,без да е минавала преден мост,без съединител,без ръчна отидох до Габрово,карах и се върнах.

Искам да благодаря на всички от Стара Загора без вашата помощ никога нямаше да се справя.МОМЧЕТА ЗА МЕН Е ЧЕСТ ЧЕ ВИ ПОЗНАВАМ И СМЕ ПРИЯТЕЛИ.

(Реалано колата беше събрана за 3 дни което си е цяло чудо и как всеки след работа идваше пред блока и помагаше)

ето ме и мен с новото купе.














п.п. да дам едно разяснение този пушък зад колата не са гуми,не е турбо,нито анти лаг това е простотия на която само аз съм способен на двигател от 1980 година да му сложиш 5w40 пълна синтетика. :))


Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

От  днес обратно на пътя,смених съдинителя (happy),не е керамиката ама по нататък.Нещо  тричотката ми образува нерви ама ще я гледам през седмицата за сега я ундормисъх като подложихме на жилото една голяма гайка да обере луфта.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Иван Вълков

чакаме видео м'атриял

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

toretosz

 от днес със хидравлична ръчна утре ще я тествам. (race)
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

#67
да дам инфо по монтажа и.Хидравличната е вързана след регулатора за задни спирачки(на мястото на оригиналните) с твърда връзка до помпата (горна помпа от съединител от сивик 5 генерация)после от помпата до троиника отзад.После обезвъздушаването. Първо обезвъздушаваме системта от задно дясно до предно ляво колело без да бараме ръчната.После само ръчната.Като първо помпим педала задържаме го натиснат и почваме с лоста задържаме и него долу.Така само 2 те задни колела.Отне ни около 20 мин.Според мен държи повече от очакваното.На различните завои си иска доста чуствителна преценка.

няколко актуални снимки.







Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

Малко да раздвижа темата определено Охц вече ми е малко и ще си търся друг двигател.
















Имам планове за новия мотор но за сега  още не е наличен затова ще помоля запознатите с който сме коментирали да го запазят в тайна докато стане факт. ;D
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

sierrata

Браво, действаш само така желая  скоро да стане  8)
Only cosworth is my God


deshi

Да не си намерил някой САЧ   ;D
Грозен си кат` OHC  .....

ffmk1l

Аз знам за новия мотор, ама няма да кажа. :D
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

deshi

честно много сте долни  (af)
Грозен си кат` OHC  .....

toretosz

Верно сме долни  ;D ,просто исках да стане факт.Идеята е да сложа 4.0  V6  от експлолер.Като цяло стариа ОХВ съм намерил просто малко финансово се бавя.Докато взема двигателя почнах с завиването.







като моето ще бъде взаймствано от скогенци.

- разпробиване на шенкела по назад
- спейсъри на рейката
- рязане и изместване на шарнирния болт ще сложа 2 от лада нива.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

deshi

нещо да имаш да се похвалиш случайно ...  (jgrn)
Грозен си кат` OHC  .....

vladi tanev

а има има и трябва да черпи много за придобивката
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

toretosz

Имам и съм се похвалил http://fordbg.com/forum/index.php?topic=514.400

отново да благодаря на Владо и на късмета който имам.

Вече имам Cosworth вие се ме бъзикате а ма те, съдбата се намеси :D  8)





ето как стой на купе

Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Pyrhel

Оооомммм-ноооммм-ном! Честит, много че чудех дали да е такова прасе или турбо варианта при мене :)
Ръчна скоростна, нали, няма да пренасяш и автомата? :D Че Скорпа с тоя автомат и такъв мотор е голям мъртвец, сиерата с ръчка ще полудее (party)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

toretosz

ръчна тип 9 къса от 1.8 тд може би и диф 3.92 с заварка.Мислих да ти званна да се видим днес но не ми остана време
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Danchev

Честитутка Цанкич ... черната баба си го е заслужила 8)
Владе тва "оня" мотор ли е или нещо друго капна?

П.С. И вземи го пусни без ундурми :D удари му една пароструйка на тоя кош и му нареди кабеляка да му се радваме след тва ^-^
How about a magic trick?


vladi tanev

ами Ники те бяха два ама не е оня а го взехме тоест го откраднахме направо момчето се казва Иво и мисля че заслужава големи благодарнсти няма такъв човек просто нямам думи за него каквото и да кажа е малко
Цаче пожелавам ти само хубави моменти с бабата и новото сърце заслужи си го и вече неискам да чувам OHC понеже вече си от нашия отбор DOHC   :D
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vasilvvs

И аз имах такава идея на времето. Отказах се! Не намерих скоростна кутия МТ-75 за V6, а Т9 не издържа. Сега карам и двата Scorpio Cosworth, а ги купувах за донор. Успех!

hotblooded

 6-ст кутия от Транзит ТDCi няма ли да стане на тоя мАтор? Или не се намира на нормална цена?

vasilvvs

 Не мога да кажа със сигурност, отдавна се интересувах и вече съм забравил, но нямаше подходяща кутия от Транзит. Основния проблем беше в куплирането на кутията за V6 мотора ''камбаната'' е различна, дължината на входящия вал също.  В английски форум взимаха корпуса от Т9 и задна част, зъбни колела и валове от МТ-75. Има начин все пак, но ми се видя сложно за мен, а и време нямам.
Малко по късно си мислех дали не е възможно да се присади двигател V6 в комплект със мех. скоростна кутия от Мерцедес Е280. Имаше един катастрофирал за малко пари. Там евентуално карданния вал ще се преработва, но има техническа възможност за това и няма да струва скъпо. Само свободно време да имаше!

deshi

проблема е само в осите по принцип
двата основни отвора на водачите са винаги са еднакви ...
а осите се сменят така че просто иска малко играчка ... баща ми е специалиста по тия схеми така че цаче ако видиш зора имаш веднага сериозен жокер :) 
Грозен си кат` OHC  .....

toretosz

маховика е със сменем венец  остана да го монтирам на двигателя и пускане на мотора в коша

Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

sierrata

Радвам се че маховика свърши работа  (fri)
Only cosworth is my God

cosworth team ruse

а защо му сменяте венеца ?
FORD SIERRA POWER

toretosz

Маховика го взех от Маринката за което му благодаря но е с нахапан венец за това го сменям а венеца го взехот 2.3 v6 cologne тоя с карба и е 1 към 1 с 2.8 въпреки че са с различни диаметри маховиците.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Виктор Велев

Зъбите на венеца бяха износени !   ^-^