Цитат на: цветомир в 15 Януари 2023 18:44:44колеги към днешна дата колко излиза рециклирането на гнп и 4бр дюзи за 2.0-115кс да видя дали да се впускаме да го правим това мондео или на вторични сурувини и за части колата е мк3 мондео 2.0 tdci 115hpАз имам подобен проблем след смяна на двигател смяна на вериги както й датчици колянов вал и разпределителен вал няма палене на живи данни не ми пускат дюзите гориво във цилиндъра пратих помпа и дюзи за рециклаж същата работа колата е мондео мк3 2.0тдци 130кс 2005 фейса комби моля и аз за помощ
Цитат на: perun в 16 Май 2024 22:20:43Интересното е,че 2.0 Дуратек е монтиран и на Мазда, предполагам и на Волво.При Мазда е на 155к.с. и за софтуерен проблем относно студен старт не се говори...При Мазда има два варианта, с и без вариаторна колело на разпределителния вал. От там и разликата в конете.
Цитат на: perun в 16 Май 2024 21:42:31Може да се ползва и ъглошлайф стига да е с регулатор на оборотите.Същото важи и за винтоверт-всички вече масово имат поне две степени.И двата инструмента стават за полиране и имат широко приложение.